Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dancio1975

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I Ph II
  • Silnik
    1.9DCI
  • Przebieg (tys.km)
    161000
  1. Dziękuję. W moim potencjometrze między stykami 1 a 3 brak przejścia czy to może być przyczyna ginącego napięcia na drugiej ścieżce?
  2. Przepraszam w temacie miało być potencjometr gazu. Witam po podłączeniu do ddt2000 zauważyłem,że na drugiej ścieżce potencjometry gazu mam napięcie około 0,365v które zanika i pojawia się w nierównych odstępach czasu. Po dodaniu gazu napięcie to wzrasta ale też zanika. Na pierwszej ścieżce jest około 0,750v i nie ginie. Nie wiem co może być przyczyną tej sytuacji. Auto przyśpiesza normalnie, tylko na wolnych faluje w przedziale 500-900 obr. Proszę o pomoc. Dodano: 05 kwi 2017 - 19:04 Witam ponownie a jak sprawdzić taki potencjometr gazu? Jest to cts 4089
  3. Oj bardzo przepraszam za pomyłkę ale chodziło mi o przepływomierz powietrza. A problem kontrolki świec po tygodniu powrócił. Nie wiem mogę się mylić ale ma to chyba coś wspólnego z pogodą. Przez ten tydzień nie padało i było ok. Dzisiaj po dniu opadów wchodzę po pracy do autka, może przejechałem z kilometr i zapaliła się kontrolka. No ręce mi normalnie opadły. Sam nie wiem gdzie szukać.
  4. Witam ponownie. Myślę że rozwiązałem problem. W sobotę porozłączałem wszystkie widoczne wtyczki tzn od egr, przepustnicy itd przeczyściłem i złączyłem. Zrobiłem z 200 km i kontrolka się nie zapaliła. Myślę, źe coś nie łączyło, jak na razie jest ok. Mam tylko jeszcze jedno pytanko czy można jakiś miernikiem multimetrem sprawdzić przepustnice czy się niej da. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. Tak takie wskazania były w ddt2000 ale normalnie sprawdzałem miernikiem w tym samym czasie i było 12,72V Dodano: 14 lut 2016 - 08:22 Witam a jakie by były objawy źle ustawionego rozrządu np przestawiony o ząbek.
  6. Witam ponownie. Jeszcze wyskakuje coś takiego - Type Of Fault Standard Freeze Frame Name Value ExtraBytes 006B01010400FD4191B630087A041826 anmLTF : Température air (°C) 42,07 anmUBT : Tension batterie (mV) 11600 anmWTF : Température eau (°C) 82,87 dzmNmit : Régime moteur (tr/mn) 0 ehmFGZS : Commande relais pré-post chauffage (%) 101,2 gsoGS_Pha : Phase pré-post chauffage Readiness glow gsoGS_t_VG : Temps pré-post chauffage écoulé (s) 8 occurence 1 xcmDIG : Etats logiques filtrés des entrées digitales (dec) 65 A co z tą pompą ciśnieniową można ją założyć jak się chce czy trzeba zachować pewną procedurę. Chodzi mi o ułożenie koła zębatego na pasku. Bo mi mechanik jak wymieniał uszczelniacz to powiedział, że tą pompę można założyć jak się chce.
  7. Witam wszystkich. Od niedawna co jakiś czas w czasie jazdy zapala mi się kontrolka świec żarowych. Pali się około 4 sekund. Autko jedzie normalnie nie zamula, nie szarpie. Ostatnio autko miało wymieniany uszczelniacz w pompie ciśnieniowej, może to jest jakaś przyczyna. Czy koło pompy ciśnieniowej ustawia się jakoś podczas zakładania paska rozrządu czy raczej nie. Co może być nie tak z tym zapalaniem. W ddt2000 pokazuje taki błąd Output device : Status relais pré-post chauffage $1826. Proszę o pomoc i dziękuję.
  8. Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Renault Megane 1.9DCI z 2002 roku. Od jakiegoś czasu zaczęły zaświecać się i gasnąć poduszki oraz service czy na postoju czy w czasie jazdy. Postanowiłem coś z tym zrobić więc podłączyłem pod komputer i wyszło coś takiego: Airbag - ACU3_x64_x06_v2 Failures detected AirBag Lateral Rideau Tete Passager AirBag Lateral Thorax Avant Conducteur Próbowałem wykasować ale nic nie pomogło. Wszystkie wtyczki pod fotelami, poduszki oraz napinacze sprawdzone. Dodam jeszcze, że wcześniej po przekręceniu kluczyka gasły i zaraz się zapalały z powrotem. Postanowiłem odłączyć akumulator na godzinę. Po ponownym podłączeniu moje zdziwienie oprócz tych samych błędów zarówno poduszki jak i service świecą się non stop. Wcale nie gasną po przekręceniu kluczyka, non stop świecą. Nie wiem co jest tego przyczyną. Czy ja coś zepsułem w DDT2000, czy licznik siadł sam nie wiem. Czy jest jakiś sposób, żeby chociaż nie świeciły te poduszki i service. Bardzo bardzo proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich. Problem rozwiązany. Okazało się,że namieszałem w DDT2000. Dzięki tłumaczowi google i dwóch godzinach pracy udało mi się wszystko dobrze poustawiać. Problem z poduszkami znikł. Temat uważam za zamknięty.
  9. Problem rozwiązany okazało się, że jest zepsuty przekaźnik.
  10. A gdzie znajduje się ten przekaźnik?
  11. Witam wszystkich jestem nowy na forum więc nie potępiajcie mnie od razu. Mam proble ze swoim autkiem Renault Megane I 1.9D. Sprawa dotyczy wentylatora chłodnicy, wcale nie chce się załączać. Chłodnica jest bardzo gorąca a on nawet nie drgnie. Pewnego razu musiałem zrobić postój bo woda się prawie zagotowała. Sprawdziłem bezpiecznik ale on jest sprawny. Na chłodnicy są dwa czujniki z jednego wychodzą dwa grubsze przewody a z drugiego trzy cienkie. Nie wiem który odpowiada za włączenie wentylatora. Chciałem uruchomić go na krótko. Nie wiem a może coś innego się zepsuło. Od czego mam zacząć sprawdzanie. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!