Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

0cool

Zasłużeni dla forum
  • Postów

    2297
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Dobry

Kontakt

  • Strona www
    http://www.facebook.com/artur.wyszynski

Samochód

  • Auto
    SAAB 900NG
  • Silnik
    B204L
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Ostatnie wizyty

2228 wyświetleń profilu
  1. A jak wygląda spalanie na PB ?
  2. Powiem tak, jedź z nim do mechanika, na komputer i niech Ci go zdiagnozują - przynajmniej będzie jakiś punkt zaczepienia. Wydaje mi się że po prostu nie dostaje wystarczającej ilości paliwa i przygasa - dla tego też musisz trzymać gaz non-stop, lecz mogę się też mylić.
  3. W takim wypadku do sprawdzenia elektryka zamka. Zacznij od kostki w drzwiach - pierwszy z listy wspólnych elementów, które mogą być przyczyną.
  4. makgajwer, z całym szacunkiem dla odmiennego zdania niż moje lecz proszę czytaj skąd u mnie taka opinia. Poza tym, napisałem że nie wszędzie występują takie sytuacje więc nie rozumie czemu się tak unosicie. vorph, zadał pytanie na co zwrócić uwagę więc odpowiedziałem. A to że wam się udało i jeździcie bezawaryjnie to bardzo dobrze i tak samo jak Wy cieszę się z tego ja :)
  5. A jak się ma sprawa zamykania z wnętrza z przycisku ?
  6. Co się dzieje po wysprzęgleniu? Opór na drążku jest, zgrzyta ? Przy wybiciu czy wbijaniu biegu?
  7. Kończąc dodatkowy wątek jaki się tworzy, kataryniarz, z życia wzięte, dodam więcej osobistego! A jakbym był powielaczem stereotypów nie jeździłbym SAABem - bo serwisów brak, bo marka na wymarciu ( choć ostatnio się to zmieniło), bo części brak, bo części drogie etc...
  8. Enagem, jedno to znać zasady a drugie to się ich trzymać. Nie powiedziałem że wszędzie tak jest ale takie sytuacje mają miejsce, nie ma co się kryć z tym.
  9. Jeśli wymienisz ją samemu to koszt = koszt skrzyni + olej, ewentualnie możesz pokusić się o wymianę sprzęgła również.
  10. Przejść jak przejścia, ale radziłbym uważać - auta "demonstracyjne" z doświadczenia wiem że dostają po pupie :) Nie dość że katowane, bo Kowalski chce sprawdzić jak to przyśpiesza i hamuje, to dość często są używane również jako auta służbowe a nawet i zastępcze na czas gdy klient coś naprawia u nich w warsztacie. Resumując po krótkim wywodzie - bardziej bym się martwił o stan techniczny niż wypadkowość.
  11. Najprościej to chyba kątówką :) Domyślam się że chodzi o cabrio, tak? Zerknij tutaj >klik<
  12. Na jakim komputerze byłeś ? Czujnik temperatury, nieszczelność w dolocie może gdzieś występuje, przepustnica do czyszczenia.
  13. Nie ma co się spieszyć tylko na spokojnie zrobić. Wszystko w publikacji "Sam naprawiam" masz opisane.
  14. 96r to raczej I niż II - przeniosłem temat i prefiks poprawiłem. Jakie kontrolki się zaświeciły ? I jaki bezpiecznik się spalił?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!