Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Saddam

Użytkownik
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MII ph1 2002
  • Silnik
    1.9 DCI 120KM
  • Przebieg (tys.km)
    272

Profil

  • Zainteresowania
    detailing

Ostatnie wizyty

399 wyświetleń profilu
  1. Owszem, dźwięk jest podobny, ale łożyska mam wymienione. Skrzypienie, co ciekawe, pojawia się gdy za kierownicą siedzi cięższa osoba. Ja ważę 120, skrzypi, żona połowę, dźwięków nie ma, nawet gdy ja siedzę obok, zakładam więc, że chodzi o lewą stronę. Dźwięk słychać jak wyjeżdżam z garażu, manewruję na placu, jak jadę powoli po nierównościach. Przy szybszej jeździe rzadko. W trasie na prostej wcale.
  2. Witajcie. Po tym jak pękła jedna ze sprężyn, posypało się nieco zawieszenie. Wymieniłem sprężyny, amortyzatory, łożyska, drążki, końcówki i gumy na wahaczach. Zbieżność zrobiona. Problem w tym, że cały czas słyszę jakby trzeszczenie z okolic kół. Po przetrząśnięciu Internetu sprawdziłem producentów użytych części i okazuje się, że mam sprężyny Kayaba. Czy to one mogą powodować te dźwięki? Dodam, że przód stoi nienaturalnie wysoko, zauważyłem to już u mechanika przy odbiorze, ale opakowania po sprężynach wskazują, że powinno być w porządku. Proszę o pomoc co może być nie tak.
  3. Mam te same objawy na sprężynach Kayaba. Trzeszczenie i ogromny prześwit między kołem a nadkolem, nowe sprężyny. Jakie założyłes teraz?
  4. Powodem buczenia mogą być poduszki silnika, miałem takie właśnie objawy, po wymianie problem zniknął.
  5. Kolego, musisz wyłączyć automatyczne światła, wtedy masz pozycyjne osobno włączane
  6. spawdz obudowe lusterka wewnetrznego i mocowania oslon przeciwslonecznych w tejze obudowie. Moze tez byc jedna lub wiecej poduszek silnikowych REGULAMIN pkt 5.6 i 5.8 - literki PL - mireczek01
  7. Tutorial super! Gdyby nie ten temat, pewnie jechałbym do mechanika. Do pompki dostałem się od przodu, zdejmowałem zderzak - przy moich kalekich umiejętnościach, zdjęcie zderzaka i pompki to 20 minut roboty. Wiecej zeszło mi się z samą pompką - kroćce tak się zapiekły ze ich zdjąć nie moglem. Przy okazji odkryłem, że przy wielu czynnościach łatwiej jest zdjąć zderzak niż niepotrzebnie się męczyć. O ile wymiana żarówek przez klapki w nadkolach nie stanowi już dla mnie problemu, to np. z wymianą filtra paliwa miałem kiedyś spory problem. Dziś, przy okazji, zmieniłem filtr paliwa właśnie, żarówki na OSRAM Night Breaker i halogenowe na nowe - bo wcześniej nie miałem dostpu. Reasumując - polecam zdjąć zderzak.
  8. Witam! Dawno nic nie pisałem bo problemów nie było. Jednak teraz coś chyba namieszałem i nie wiem do końca jak wybrnąć. Przy okazji naprawy hamulca ręcznego od strony dźwigni, rozebrałem panele między siedzeniami, w tym także kawałek z dźwignią zmiany biegów. Po zdjęciu gałki uzyskałem dostęp, przy okazji wyczyściłem wszystko ładnie, po czym złożyłem do kupy. Problem zaczął się dnia następnego, kiedy będąc w trasie próbowałem wrzucić bieg nr 5. Po wielu próbach i szarpaniu na trójce, udało mi się wrzucić piątkę dopiero po podciągnięciu do góry pierścienia, używanego do wrzucenia wstecznego. Rozmontowałem więc system od nowa, sprawdziłem "na sucho" i wiem, że nie ma innej możliwości złożenia tego. W takim razie pytanie - co się dzieje i czy możliwe jest przesunięcie/zerwanie linki od poziomego ruchu dźwigni zmiany biegów. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Dodano: 17 paź 2012 - 09:23 no nic, do zamknięcia chyba temat. Dodano: 19 maj 2013 - 17:52 odświeżam bo problem nie zniknął, pomóżcie
  9. Źle zamocowane ramię wycieraczki. Należy je zdjąć i umieścić ponownie w nieco innym położeniu - lekko w dół. Przed mocnym dokręceniem sprawdź jak się odchyla.
  10. Saddam

    Prośba o ocenę

    Przód bity, pewnie całkiem nieźle, ja bym odpuścił.
  11. eRDe, generalnie poduszek jest cztery. Trzy silnikowe i jedna pod skrzynią. Ja tej pod skrzynią nie wymieniałem, same silnikowe, w tym tę dużą, hydrauliczną.
  12. Ufff... wymieniłem :( Trzy podtrzymujące silnik, bez tej od skrzyni. Różnica w pracy silnika jest kolosalna - żadnych drgań, po odpaleniu chodzi niemalże jak benzyniak - cichutko. Jestem zachwycony.
  13. Kupiłem 3 poduchy, zabieram się za wymianę. Myślicie, że poradzę sobie bez mechanika?
  14. Maks79, całkiem fajny te zestaw Megsa, polecam go zdecydowanie bardziej niż Sonax, które są co prawda dobrymi preparatami ale jednak Megs to już nieco wyższa półka. Problem w tym, że Megs jest drogi a niektóre ich produkty nie do końca spełniają wymagania speców od detailingu. Jeśli chcesz wiedzieć coś więcej, napisz do mnie prv. Poza wszystkim, jeśli masz kupić produkt dobrej firm, kup go bezpośrednio ze strony producenta. http://www.meguiars.pl/shop/product_info.php?products_id=501
  15. Sonax'a mozna polecić z czystym sumieniem, to dobre kosmetyki ze śreniej pólki w dość przystępnej cenie Jśli jednak mam być szczery to polecam Gold Class Leather Cleaner & Conditioner firmy Meguiars
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!