Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

.Pawel

Użytkownik
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Mégane I Phase II & Fluence
  • Silnik
    1.6 16V K4M 700
  • Przebieg (tys.km)
    215

Ostatnie wizyty

571 wyświetleń profilu
  1. Wydaje mi się, że już na rynek nie wróci...
  2. Ogólnie przebieg jak najbardziej akceptowalny. Jak dla mnie nie wygląda aż na tak zmęczoną (widziałem gorsze w przedziale 3500-4000). Coś mogło być robione z przodem bo jest dziwnie spasowany. Ogólnie w tej cenie do rozważenia/sprawdzenia, pomijając odkop :).
  3. Moim zdaniem i Megane i Laguna się nadadzą,dlatego polecę Ci Megane :D Ochrona korozyjna ogólnie na dobrym poziomie.Patrzna tylko nadkola i progi (tam, gdzie wchodzi lewarek). Ta trzecia Megi (srebrne kombi)ma grill od coupe. I brak pod maską rury przed filtrem powietrza, w sumiebez niej auo też będzie chodzić,ale warto zaznaczyć. Z tych wszystkich chyba ten drugi egzemplarz (hatchback) wydaje się najmniej przetyrany. silnik 1.6 dynamiczniejszy,ale oba warte uwagi pod LPG.
  4. Zrobiłem swój prywatny test powyższych żarówek dlatego postanowiłem się podzielić :D Nie chcę rozpętać kolejnej dyskusji nad sensem lub jego brakiem stosowania żarówek +x% światła - ot po prostu zrobiłem swój test do wglądu. Czas naświetlania i przysłona aparatu na porównaniach są takie same, więc test uważam za "nieprasowo obiektywny" :D Cena, jaką zapłaciłem za komplet tych żarówek w wersji H4 to 35,90 + 7. Jeśli post nie zasługuje na oddzielny temat to proszę moderatora o scalenie. Żarówki oczywiście są z homologacją. Usunięto link Kolego, zapoznaj się z zasadami dodawania zdjęć i zastosuj się do nich. damiar
  5. Wymienię prawdopodobnie za 3 tygodnie (w każdym razie w marcu).
  6. Warto też, byś zostawił sobie kopię protokołu z policji o tym incydencie (w razie późniejszej odsprzedaży, żeby Ci ktoś nie wciskał, że szyba wymieniana=mega dzwon).
  7. Moim zdaniem z opisu i zdjęć auto wygląda OK. Cena w normie (nie ekstremalnie niska), przebieg realny. Trzeba zobaczyć na żywo, ale chyba generalnie wart uwagi. Jedynie wersja wyposażenia nie jest wysoka (Air zapewne), ale akceptowalna. Chyba nowy tłumik końcowy, przepalone tylne wewnętrzne pozycje (obie).
  8. A napewno przeczytałeś o bursztynowym nalocie w kontekście tego Tectyla, który jest na aukcji? Bo ja np używałem Valvoline Tectyl ML (do profili zamkniętych z dozownikiem-rurką) i mogę potwierdzić, że Tectyl ML pozostawia właśnie bursztynowy nalot, ale jest to inny preparat, niż ten z aukcji powyżej (ale tak ma być, bo ma konserwować profile), więc może te info o nalocie to nie było o wersji klar...
  9. Zależy w sumie jak się "czujesz" finansowo i co planujesz. No bo jak nie te 2800 to jaką masz alternatywę? Wydać 20000 na "nowe" auto bo pewnie gdzieś tyle trzeba wydać na coś sensownego z "pakietem startowym". Ważne też w jakim stanie jest reszta pod kątem rdzy (czy np. nie są przerdzewiałe kielichy etc.). Jeśli rdza jest tylko kosmetyczna to ja bym zaryzykował doprowadzenie Megi do stanu używalności i pojeździł ze 2-3 lata, a potem jak finanse pozwolą zmienił na coś nowszego.
  10. Więc twierdzisz, że pokrowiec na akumulator ochroni dach przed rdzą ;) Nie wiem, czy to coś daje, ale wiem, że niektórzy producenci zaczęli stosować ten patent fabrycznie np. Golf VII: http://www.autocentrum.pl/raporty-z-jazd/wiecej-niz-kolejna-generacja-vw-golf-vii/zdjecia/27/
  11. .Pawel

    Hak

    Przerabiałem podobny temat, ponieważ miałem na oku okazyjnie hak używany z Meganki (hatchback<->hatchback) przed liftem (hak firmy auto-hak). Niestety niektóre elementy się różnią, dodatkowo w katalogu tego producenta haki do PH1 i PH2 mają inne numery (do PH2 G30, do PH1 G21). Podejrzałem sobie aukcję http://allegro.pl/hak-renault-megane-kombi-scenic-diesel-od1995-2003-i2752009857.html i z niej wychodzi, że: HTB 1995-03/1999: S-G21 Scenic 1996-09/2003: S-G25 HTB 04/1999-10/2002: S-G30 Kombi 03/1999-07/2003: S-G33 Dodatkowo na zdjęciach w aukcji (nie wiem, czy mogę je tu wklejać?) widać, że różnica między tymi hakami nie jest "wyimaginowana", tylko rzeczywiście się różnią kształtem ;)
  12. .Pawel

    Megane IV ?

    Tu jeszcze dwie fotki jednej z opcji: Źródło: http://francuskie.pl/?p=44073 Ogólnie powyższy koncept bardzo ładny IMO. Chociaż obecna Meganka i tak jest bardzo ładna.
  13. Zmiany w dobrym kierunku: sporo ładniejszy przód, praktycznie nieruszony tył :( . Ciekawi mnie nowy benzynowy 1.6 - czyżby nowa konstrukcja od podstaw?
  14. .Pawel

    Clio IV real photo

    Mi się te Clio podobało jeszcze na etapie renderów komputerowych, widząc real foto podtrzymuję zdanie :) Praktycznie nie widzę różnic między renderami 3D, picowanymi sesjami, a zwykłymi fotkami z salonu (to w sumie dobrze). Bałem się trochę, że w zwykłej wersji może zabraknąć tego czarnego a'la dyfuzora w zderzaku z tyłu, tymczasem wszystkie designerskie smaczki są w produkcji. Piękne jest te Clio, no i nowa linia przodu Renault - dobra droga. Tył trochę trąci Ibizą, ale jest ładniejszy I wnętrze można w fajny sposób zcustomizować (żywe kolory, nie tylko czarny/szary/kremowy). Jakbym teraz miał kupować auto segmentu B to chyba wybrałbym właśnie Clio IV.
  15. A czy mi się wydaje, czy Kornacki na koniec powiedział, że On prywatnie wybrałby jednak Renault?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!