Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

beniamins

Nowy użytkownik
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic I Ph II, BMW e46 330Cd
  • Silnik
    1.9 Dci
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Profil

  • Zainteresowania
    Sport, Motoryzacja
  1. gojgien, dziękuje za pomoc. Wolę napisać z uwagi na to, że ty uważasz, że będą przekłamania i te koła nie wejdą. Od chłopaka zajmującego się sprzedażą felg usłyszałem, że te 17x8.0 wejdą spokojnie. Teraz nie wiem komu wierzyć. Dlatego napisałem do ogółu. :(
  2. Tak jak w temacie, chce troszke urozmaicić fajnym kołem swojego Scenica. ? 15-16 oklepane rozmiary, 18" do Scenica wizualnie za duże moim zdaniem rzecz jasna. ? Padła luźna propozycja kupna dwóch wariantów ? ? 17x8.0 ET35 ? ? lub 17x8.5 ET38 - ET40 ? ? Do tego załozenie opony 215/50, konkretnie Nankang NS2. ? Co sądzicie na ten temat? Generalnie zalezy mi na tym, zeby nic nie tarło i nie wystawało :(
  3. Na szczęście okazało sie, że wypadła śruba mocowania poduszki. Szybka kawka i wyjezdzam.
  4. Hej Słuchajcie, mam straszny problem. Godzine przed wyjazdem do Francji zgasiłem auto. Coś przy gaszeniu sie zatłukło. Po odpaleniu auta, drążek skrzyni zaczął luźniej latać i po wrzuceniu byle jakigo biegu przy przyśpieszaniu drążek szedł do tyłu, przy puszczeniu gazu do przodu. Po puszczeniu sprzegła i dodaniu gazu słuchać stukniecie. Do mechanika mam jechac o 18, proszę napiszcie mi na szybko co to może być? Dodam, że musze jak najszybciej wyjechać. Stało sie to godzine przed wyjazde. Sytuacja strasznie nie zręczna. Jeżeli taki temat juz był, to proszę Moderatora o uszanowanie, ale na prawde sytacja jest pod bramkowa. Pozdrawiam...
  5. Hej Słuchajcie, mam straszny problem. Godzine przed wyjazdem do Francji zgasiłem auto. Coś przy gaszeniu sie zatłukło. Po odpaleniu auta, drążek skrzyni zaczął luźniej latać i po wrzuceniu byle jakigo biegu przy przyśpieszaniu drążek szedł do tyłu, przy puszczeniu gazu do przodu. Po puszczeniu sprzegła i dodaniu gazu słuchać stukniecie. Do mechanika mam jechac o 18, proszę napiszcie mi na szybko co to może być? Dodam, że musze jak najszybciej wyjechać. Stało sie to godzine przed wyjazde. Sytuacja strasznie nie zręczna. Jeżeli taki temat juz był, to proszę Moderatora o uszanowanie, ale na prawde sytacja jest pod bramkowa. Pozdrawiam...
  6. Czesc Scenic I PH II 1,9 dci 00r. Jakie tarcze na przód+tył polecacie i klocki na tył? Obecnie zastanawiam sie nad produktem BREMBO, co o nim sądzicie? http://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki-ferodo-megane-i-scenic-i-i2463728444.html Warto inwestować w tarcze nacinane, nawiercane w przypadku gdy auto lata tylko w trasy bez specjalnej agresywności? Dodano: 16 lip 2012 - 10:54 Nikt nic nie podpowie? Wyjeżdzam do Belgii na dwa auta i kuzyn bedzie jechał Renówką, więc nie chce mu dawać auta nie sprawenego. Już kontrolka od ABSu świeci :D
  7. Witam Nadszedł czas zmiany oleju. Auto ma 197tys km przejechane, przebieg pewny bo sam go nabijałem. Zastanawiam sie troche nad oleje. Lać 5w40 czy 10w40? W gre wchodzi raczej olej Liqui Moly. Chciałbym też wypłukać silnik, ponieważ olej po jest dość smolisty (8 tys km temu) wymieniany. Warto przy tym przebiegu lać płukanke?
  8. Dobra, przepływka Siemensa wleci, mechanik jeszcze robi ogólny przegląd, płukanie silnika, olej, wymiana all płynów, nowe przewody hamulcowe, nowe świeczki. Mam nadzieje, że już będzie autko latało jak należy... Teraz ciepło to wyjme fotele wypiore na mokro tapicerke i podłoge, wypoleruje lakier i będzie przygotowana na sezon. :lol: Dodano: 19 kwi 2012 - 17:22 Auto śmiga już jak należy. :o Po wyczyszczeniu EGR nawet lepiej z niskich sie budzi. :o
  9. Tak jak pisze, Siemens pewnie wleci. Jak już jesteśmy w temacie. Filtr paliwa, powietrza, płyny wymienione, teraz czyszczony EGR i nowa przepływka, co jeszcze polecacie wymienić/wyczyścic przed hamownią? Mam nadzieje serie uzyskać. :lol:
  10. Fredi u mnie jest tak Znajomy znalazł takiego samego Siemensa za 450zł pewnie będę go brał. :lol: Nowy oczywiscie.
  11. U mnie kolego padnięty przepływomierz:) Padnięty w dosłownym słowa znaczeniu bo nawet czyszczenie wiele nie dało... Więc jeżeli komputer Wam pokazuję błąd EGR to czyścimy EGR i sprawdzamy przepływomierz. Pytanie jeszcze do Was. Jaki przepływomierz polecacie? Bo za Siemensa w hurtowni mi 700zł powiedział... Zdziwiłem sie z lekka. Do BMW 330d zapłaciłem 450zł za Boscha, a on do Scenica chcą 700!? Ktoś poleca coś konkretnego? http://allegro.pl/przeplywomierz-renault-scenic-trafic-dci-dti-fv-i2163687348.html Taką przepływke znalazłem na Allegro, co to warte?
  12. Tomik dziękuje jutro sprawdze. Jak myślicie szkodliwa jest jazda z takim problemem ? Szczerze mówiąc auto zrobilo ze 3 tys km z tym problemem bo nie miało czasu na serwis.
  13. Odświeżam. Scenic I ph II 1,9 dci problem objawia sie tak. Silnik zimny auto jedzie, silnik ciepły zaczyna sie zamulanie. do 2800RPM auto w ogóle nie jedzie (niezależnie czy kontrolka świec świeci czy nie). Powyżej 2800RPM dostaje takiego kopa, że na śniegu przyczepność zrywa. Podpieliśmy pod komputer pokazuje zawór EGR, więc wykręciłem wyczyściłem podjazd na komputer kasowanie błędów i nadal to samo.. EGR na bank sprawny. Może ktoś podpowiedzieć co robić? Aha dodam, że jeden z 2 katalizatorów był zapchany (ten pierwszy) został wycięty i wrzucony przelot, ale komputer nie pokazuje błędów z katem związanych. Pomóżcie bo się jeździć nie da
  14. Szczerze mówiąc nie czytałem całego tematu, ale może ktoś podrzucic na jakie bezpieczne przyrosty można liczyc w 1,9 dci 105km? Dla porónania mogę Wam powidzieć, że BMW e46 3,0d seria 204km/410nm po programie 260km/520nm. Po wymianie wtrysków, IC, wzmocnieniu sprzęgła można wycisnąć 290km/610nm.
  15. renoamator dziękuje za opis, generalnie w scenicu i ph ii problem też polega na tym, że te 'wloty' są przykręcone od dołu wkrętem. Maske udało mi sie otworzyc, jak? A no znalazłem taki ogrzewacz wiatrowy, tak to można nazwać... Z jednej strony chodzą dwa wiatraki, z drugiej grzała i leci ciepłe powietrze. Ustawiłem to pod kątem pod rejestracja, 45minut przyszedłęm i pstryknąłem i maska utwarta, od razu na strzelałem w zamek wd40. Problem sie jeszcze zrobił bo teraz maska sie zamknąć nie chciałą, ale dopchnąłem pancerz z linką w strone zamka i udało sie zamknąć. Akumulator już na prostowniku, 5-6 godzin i myślę odpalić auto. Teraz musze sie uporać z brakiem mocy. Tzz EGR wyczyszczony, a auto do 3000rpm nie jedzie, a od 3000rpm dostaje takiego kopa, że na śniegu przyczepność traci (może na forum był opisywany taki problem?). Dziękuje chłopaki za pomoc. :l:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!