Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tivi92

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 96r
  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    209
  1. No to kolego, mamy ten sam problem, którego nikt nie jest wstanie rozwiązać ale na szczęście wiem jak załagodzić problem, zawsze gdy auto przestaje mi "iść" na lpg/pb to gaszę go, ustawiam na tej centralce od gazu na "2" czyli odpalanie na benz po 2tys obr przełącza się na gaz i tak zostawiam go na jakiś czas aby sobie pochodził na wolnych obrotach. Oczywiście nie dotykając pedału gazu, zapala na benz i tak ma chodzić, nie wiem co to zmienia ale po 3-5 minutach takiej pracy wszystko wraca do normy i na tydzień,dwa jest spokój.
  2. Witam. Jako, że po części uporalem sie z problemami dotyczącymi elektryki to postanowiłem w końcu wymienić swój zasyfiony katalizator, jednak nie mam zamiaru tam znów wstawiać własnie katalizatora, tylko zwykły tłumik, na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/tlumik-katalizator-renault-megane-1-4-1-6-i1784402029.html i teraz mam pytanie, czy sonda lambda nie zwariuje, nie chciał bym zęby tak było wiec przed zakupem wole dopytać.
  3. kable - pazdziernik 2010 ngk, swiece pazdziernik 2010 ngk, filtry listopad 2010, krokowiec czerwiec 2011, kostka od stacyjki dzisiaj - efekt samochod jezdzi zarowno na tym jak i na tym, tzn narazie problemow nie ma ale jak zrobie z 300km i nic sie nie stanie to bedzie oznaczalo ze to wlasnie byl z nia problem
  4. Witam Mam strasznie dziwne problemy z elektryka w moim 1.4 (megane I phI), więc dowiedziałem się od znajomego, że jest do kupienia megane I phII z silnikiem 1.9dCi po wypadku - podobno uderzone lewe przednie koło(nie wiem jak wygląda zawieszenie z tej strony), szyby całe, poduszki nie wystrzelone. Auto jest wyrejestrowane gdyż uznana została szkoda całkowita. Jedyne z czym jest problem, to puszka bezpieczników pod maską, ale to da się załatwić. Tak więc czy mając dość dużo wolnego czasu, dwa jednakowe auta postawione obok siebie, oraz chęci chciał bym się podjąć takiej wymiany, od razu mówię, że będzie to przekładka całego wnętrza, no i oczywiście mechaniki. Jak to się ma z zarejestrowaniem auta, czy jest to możliwe? Jeśli tak to ile takie coś kosztuje. Jak wiadomo silnik jest częścią wymienną bo w dowodzie nie ma żadnych numerów, interesuje mnie raczej kwestia przeglądów i oc bo zmieniamy pojemność i rodzaj zasilania. Tak więc podsumowując: 1. Jakie mogę mieć dodatkowe koszta? 2. Czy jest możliwa legalna rejestracja? 3. Czy taka przekładka wiąże się również z przespawywaniem mocowań na poduszki silnika? 4. Jak wyglądała by kwestia z zawieszeniem przednim, mogło by zostać moje?(rok temu wymieniałem sprężyny i amorki więc nie chciał bym tego robić znów) 5. Czy tylna belka jest identyczna, tzn czy bez dodatkowego wiercenia przykręci się ją do nadwozia?
  5. Witam. W Renacie zadziało się coś dziwnego. Samochód czasami przestaje jeździć, tzn. Na paliwie zapala, wkręca się do pewnych obrotów, nie zawsze jest to ta sama liczba i tak jak by odcinał zapłon, jeśli wróci do 1500rpm to znów zaczyna ciągnąc aż w końcu przestanie. Podobna historia jest na gazie, jednak na nim prawie w ogóle nie da się jechać gdyż dławi się zaraz po przekroczeniu 2tys rpm a często nawet gdy jest zapalony to na biegu jałowym wszytko jest ok, lekkie smyrnięcie gazem i samochód gasnie. mam nadzieje ze ktoś pomoże pozdrawiam
  6. to ze ssaniem to mniejszy problem, ciągle mnie nie pokoi krokowiec, a żadnej informacji co można by zrobić żeby pomogło nie dostałem
  7. Nie miałem dostępu do internetu ostatnio i tak się przeciągnęło wszystko, wrzucam fotkę ale zrobioną tylko telefonem gdyż nie posiadam aparatu. Zauważyłem jeszcze, że jak zapalam go, na zimnym silniku obroty są ledwo ponad 500 i systematycznie rosną wraz z rozgrzewaniem się auta.
  8. z tym kolektorem to chodzi w kontekście przepustnicy i własnie krokowca, inny kolektor może wiązać się z inna przepustnica która ma inny korkowiec, zupełnie inne są wtedy wtyczki które ze starym kompem zostały połączone własnie przez ta plecionkę. Komputer wydaje mi się, że jest stary, simens fenix 5 o ile dobrze pamietam. Warto dodać, że na benzynie samochód dość dziwnie się zachowuje, przy przyśpieszaniu czasami potrafi jakby odciąć paliwo(i zaczyna spadać z obrotów) by po sekundzie powrócić do normalnej pracy. Na gazie nic takiego nie zaobserwowałem.
  9. nie wiem czy to prawda, ale podobno w którymś z silników z meganek(może własnie mój 1.4?) miał plastikowy kolektor, u mnie założony jest aluminiowy, dodatkowo mocowanie filtra powinno być na 4 śrubach a jest przykręcony na przepustnicy na 3, jedna dziura zostaje wolna. W skrzynce bezpieczników tej pod maska, również było zrobione prawdziwe druciarstwo. Samochód robi mi zawsze wujek mechanik i sam nie może dojść do tego co tu jest zrobione bo z żadna książka i manuałami się tamte cuda nie zgadzają. Dodam jeszcze, że był też dziwnie podłączony wentylator chłodnicy i gdy się kręcił to mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki samochód nie gasł, wyłączał się dopiero po zgaszeniu wentylatora, ale ten problem został już rozwiązany.
  10. silnik krokowy taki jak ten - http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault-clio-laguna-megane-peugeot-i1613180337.html a plecionki sa poizolowane wiec zdjecie nic nie da, chyba ze bardzo potrzebne
  11. Witam Problem zaczął się od falujących obrotów więc znaczyło to, że trzeba coś zrobić z silniczkiem krokowym, jak powiedział tak zrobił. Dodam że silnik który zamówiłem nie pasował do mojej renaty (1.4 8v 96r) po wymianie, na taki bardziej rozbudowany (jak będzie potrzeba to podam link do aukcji z podobnym silniczkiem) Wszystko było pięknie, ale tylko do momentu zgaszenia auta, gdyż silniczek ciągle pracuje. Żeby przestał, po zgaszeniu należy wcisnąć pedał gazu do końca, włączyć i wyłączyć zapłon jednak i to nie zawsze pomaga. Dodam, że diagnosta nie mógł się połączyć ze sterownikiem silnika, udało się ze wszystkimi innymi interfejsami, że się tak wyrażę. Na jakiej podstawie wnoszę, że osprzęt jest składany: -brak możliwości połączenia się z kompem silnika -inny silnik krokowy, więc inna przepustnica (w sklepie powiedziano mi, że to nowszy model) -dziwne plecionki na kablach odchodzących od komputera, jednym słowem druciarstwo. @down: pomocy w sprawie niewyłączającego się silniczka krokowego
  12. Wielkie dzięki! A mógł byś powiedzieć czy seryjne głośniki ogarną temat, bo po zakupie radia nie będzie mnie stać na lepsze a takich z rynku za 20zł nie ma sensu kupować
  13. Witam Mam zamiar kupić wyżej wymieniony radioodtwarzacz. Wiem, że potrzebuje taką ramkę która wypełni dziurę po seryjnym radiu, jednak czy potrzeba coś więcej? Wiem, że są tematy odnośnie instalacji radia jednak nie mogłem znaleźć tego modelu. Może ktoś posiada, albo zna się na tym na tyle, że będzie wiedział co potrzebuje dodatkowo
  14. ja mam 1.4 w butle wchodzi mi 34litry w ciepłe dni robię 400, obecnie max 340, na gaz przerzucam zaraz po starcie, na benzynie chodzi maksymalnie minute dziennie
  15. można wycofać z ulicy jednokierunkowej, według mnie to tutaj winnego nie ma, w drogowce był podobny przypadek gdzie 2 kobiety cofały i stuknęły się tyłami, policja przyjechała i zaradziła żeby te panie spisały jakiś papierek, że nie życzą sobie interwencji policji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!