Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gregs0n

Użytkownik
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II (BM0C)
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnie wizyty

672 wyświetleń profilu
  1. Teoretycznie tak, ale rozwiercając felgę możesz osłabić jej rant co może doprowadzić do jej pękania - to jest wariant pesymistyczny. ja osobiście nie rozwircałbym felg, tylko kupił pasujące. Choć znam ludzi jeżdżących na takich felgach bez większych problemów
  2. Można znaleźć bardzo rożne opinie w sieci. Do sportowych aut często wlewają modyfikator+ czy coś takiego. Ale nie wiem czy w codziennym użytjkowaniu auta będzie się dało poczuć jakąkolwiek rożnicę.
  3. choff, skoro auto jeździ normalnie to usterka jest jakąś błahostką. Może to być np druga sonda lambda, która dała dziwne wartości po przepaleniu gorszego paliwa, albo mogą po prostu przestać działać. Najszybciej będzie podpiąć pod komp z programem diagnostycznym zamiast szukać po omacku
  4. V-liney są nieco inne niż pokazałeśi podobno można trafić na podróbki. Kup Eyquem'y np. FC52LS są w śmiesznie niskiej cenie i na pewno silnik dobrze na nich będzie pracował
  5. AŚ to jedna wielka reklama, ale sama ankieta jest udana :)
  6. antena CB radia świadczy rzczej o częstym użytkowaniu auta w trasie, spodziewałbym się, że auto ma spory przebieg.
  7. A może regeneracja belki rozwiąże problem, dlaczego szukasz belki na wymianę, co z Twoją nie tak, że musisz ją wymienić? Skorodowała czy co?
  8. szukaj od kombi, od hth/coupe będzie miała drążki o mniejszej sztywności, auto będzie bardziej "siedziało tyłem", mniej też będzie można je obciążyć. Chyba, że to ci nie przeszkadza
  9. Samo autko jest bardzo fajne, ten silnik bardzo dobrze znosi LPG, nawet najsłabsze instalacje działają bezproblemowo. Mam dokładnie taki sam model i a tego samego roku, z tym samym wyposażeniem. Sporym minusem jest dość krótka skrzynia biegów - jazda powyżej 120km/h jest męcząca i paliwożerna. Przebieg po stanie wnętrza wygląda na autentyczny. Ale z zewnątrz to wyglada fatalnie: brak naklejek na progach - pewnie progi były malowane. Przedni zderzak w innym kolorze i odstaje. Prawe drzwi pród i tył są krzywo założone, to samo klapka wlewu paliwa. Lewy tył - szczelina też jakaś taka duża. Powinno być wszędzie równo. Jeśli bierzesz ciągle ten egzemplarz pod uwagę to koniecznie pomierz geometrię budy iczy nie ma szpachli
  10. Sam tego nie robiłem, ale lampy w MII podobnie jak w wielu innych autach dają się rozebać na części. Wg mojej wiedzy da się to zrobić tak jak planujesz
  11. wypełnione :) Całkiem fajnie skonstruowana ankieta
  12. znajdą się tacy co założą i papery wystawią, ale jest to nielegalne. A wracając do instalcji to ten silnik świetnie znosi praktycznie każdą, poprawnie założoną instalację LPG. Ja miałe do tego silnika założoną IV gen Stag 300 + reduktor Tomasetto Alaska + wtryski OMVL RegFast. Działała bezproblemowo przez cały okres eksploatacji, auto miało pewnie grubo ponad 300 kkm przejechane, w tym co najmniej 100 kkm na LPG
  13. demo1, stuki w desce rozdzielczej można wyeliminować przez dołożenia gąbki pomiędzy szybę a górną krawędź deski. U mnie tak to rozwiązał jeszcze poprzedni właściciel i jest cisza
  14. dolać paliwa i prezpalić. Potem do wymiany filtr paliwa i świece do czyszcznia/kontroli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!