Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bax1508

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    sceni I
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    165
  1. Po wymianie simmeringu na wale cały czas z niego cieknie. Simmering wymieniany kilkukrotnie. Miałem rysy na tulejce odległościowej, ale zostały one wyszlifowane. Sprężynka na simmeringu aktualnie skrócona o ok.5mm. Mam silnik oznaczony : k7m a 7/02( różnica od silnika w pierwszym poście: nie ma oznaczenia na głowicy podczas ustawiania paska klinowego, nie ma kwadratu dociskowego. Elementy w zamieszczonym rysunku: 1,2 i 3 występują jako jeden element; 5 i 6 także jako jeden element ). Pozbycie się defektów na tulei polegało na zdjęciu bocznej pokrywy silnika i docieranie tulejki papierem ( kończąc na papierze 2000 ). Niemożliwe jest jej wyjęcie bo jest połączona ( ewentualnie zapieczona) z kołem zębatym pompy olejowej. Rysy miały głebokośc mniejszą niż 1 mm. Czy wyciek może być spowodowany zbyt mocno naciągniętym paskiem klinowym ? Jest naciągnięty na "90 stopni". Czy należy jeszcze bardziej naciągnąć spręzynkę ( podejrzewam że powstały rowek na tulei był spowodowany wcześniejszym skróceniem sprężynki o ok 1cm). Niecierpliwie czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Dodam jeszcze słowo - tuleja odległościowa(czarna), na którą montuje się uszczelniacz ma pewien luz. Porusza się na wale gdzieś 3mm. (Zauważyłem to podczas zdjęcia pierwszego uszczelniacza i jest tak za każdym założeniem. Podczas wydłubywania pierwszego uszczelniacza wpadł mi on trochę dalej.) Poradzono mi bym tą tuleje uszczelnił, gdyż to ona jest powodem tej nieszczelności(tuleja-wał). Czy ruch tulei może być przyczyną? Czy ona powinna mieć ruch? A sprężynkę to skrócę swoją drogą
  3. Od wczoraj próbuję wymienić prawidłowo uszczelniacz wału korbowego. Teraz jest już wstawiony trzeci i nadal cieknie. Pierwsze dwa były earlinga(różnią się sporo od Corteco),a teraz wspomniany Corteco. Z pierwszego spadła sprężynka i wcale lekko nie chciał wejść ani wyjść. Drugi rzucał olejem przy obrotach, też lekko nie było z nim. Dopiero z Corteco było lekko. Wchodził jak w masło. Jak na razie zauważyłem, że wyrzuca olej, gdy silnik jest zimny i gdy dodam gazu choć trochę. Później jest już wszystko dobrze. Już nie mam sił na to ustrojstwo. Jak sądzicie, czy da się z tym coś zrobić? Corteco-24zł Earling-34zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!