Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Marióż

Nowy użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault SCENIC
  • Silnik
    1,9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    198000
  1. dobra , bo się troszkę pogubiłem... sprawdziłem dziś wszystkie bezpieczniki od kierowcy i przy akumulatorze, ale nad rozrządem pierwsze słysze, poszukam jutro. Może jeszcze podpowiem ,że światło w kabinie i bagażniku oraz radio po włączeniu nie mrugają(pulsują) jak reszta urządzeń. A z pilota w kluczyku zamek centralny nie ma siły zamknąć , ani otworzyć drzwi. choć jakby przytłumiony dzięk działania centralnego słychać.Akumulator po naładowaniu w spoczynku ma 12,7v
  2. Witam .Przyszedł czas mrozów i zaczął się problem z odpalaniem auta. Postanowiłem swój akumulator( dwu letni Bosh s5) podładować Podłączyłem go na 12 godzin prądem 4A . Moje zdziwienie dziś rano było wielkie, kiedy po przekręceniu kluczyka na zapłon, kontrolki zaczeły pulsować a wskazówki wahałysię pulsacyjnie. Kiedy przekręcałem kluczyk do końca wszystko gasło ,a silnik nawet raz nie zakręcił. Podobnie było po próbie podpięcia na kable do passata sąsiada!! Co się mogło stać?? Auto nawet raz nie chce zakręcić!? Jeszcze w rytm tego pulsowania słychać takie samo pulsacyjne stukanie pompy... Jakieś podpowiedzi?? z góry dziękuję Dodano: 28 sty 2014 - 19:45 Dobra , bo widzę ,że z pomocą na mój problem trochę tutaj opornie idzie;D To może ktoś się orientuje, czy takie objawy mogą być przy spalonym bezpieczniku na plusowej klemie?? i czy ewentualnie mogę zamontować nową klemę bez bezpiecznika i czym to ewentualnie grozi?
  3. Wielkie dzięki Brynio Spróbuję raz jeszcze się do tego zabrać. Kupię bezpiecznik i przy okazji ten filtr zmienię. Pozdrawiam
  4. Mam manualną klimę,a opornicę już wyciągnąłem całą, bo znalazłem ją bez problemu, sama opornica wygląda ok ,ale nie wiem co siedzi w niej w środku. Zauważyłem że w jej wnętrzu są jeszcze jakieś drobiazgi, jakieś mniejsze oporniczki czy coś takiego.Próbowałem odszukać filtr kabinowy, bo też gdzieś wyczytałem,że to może być przyczyna. I jakież było moje zdziwienie kiedy zdjąłem plastik z przodu nad maską i zobaczyłem wielką dziurę wlotu powietrza bez filtra. A zaglądając do skrzynki przez otwór z której wyjąłem opornice znalazłem tam filtr!!! Przecież to miejsce to jakaś masakra do wymiany!! Zapewne tam też znajduje się wentylator nawiewu, ale dostanie się tam jest naprawde czasochłonne i karkołomne:( Opornice więc wmontowałem spowrotem podpiąłem jak należy, sprawdziłem jeszcze wszystkie bezpieczniki i przekaźniki i jest czyściutko.A wentylator nie działa. W załączniku do postu daję zdjęcie tej opornicy , może ktoś na forum z taką "walczył" i wie co w niej może nie działać??
  5. no to mam nadzieję,że to działanie co jakiś czas nawiewu to objaw ,że jeszcze się silnik nie spalił muszę koniecznie tam zajrzeć
  6. A jeszcze mi się nasuwa jedna rzecz na myśl. Czy zapchany filtr kabinowy może być przyczyną takiego zachowania nawiewu?? bo z tego co pamiętam to z 2 lata nie wymieniałem;)
  7. Mam identyczny problem jak Ty , też nawiew mi przestał działać, a obiawy były takie same jak u Ciebie. Falowanie prędkości nawiewu, a później przestało działać. Z tą różnicą ,że jak temperatura otoczenia spada poniżej 12-10 stopni zauważyłem,że nawiew się włącza.Teraz jest cały czas ciepło więc nie działał. Dzwoniłem do znajomego elektryka i po objawach stwierdził ,że to na 100% opornica, wczoraj ją wykręciłem i wygląda na całkiem sprawną, żadnych śladów przepalenia, zwarcia itp. Przeczyściłem ją jak i podłączenia kostek , przepsikałem wd40 i nic. Jutro postaram się ją sprawdzić i stąd moje pytanie do elektryków: jak to zrobić?? Da się jakoś opornicę miernikiem sprawdzić?? A Ty Brynio naprawiłeś swój nawiew??
  8. A ja swój nawiew (a raczej jego działanie) po obserwowałem i zauważyłem ,że działa tylko jeśli temperatura jest niska czyli teraz tylko rano jak jest poniżej 15C W weekend rozkręciłem całą deskę rozdzielczą , ale nie znalazłem niczego co byłoby podejrzane Wszystko wyglądało na sprawne nie spalone , kable nie pognite Nie mam pojęcia co to może być- ktoś mi podpowie?!!!!! i gdzie to znajdę???
  9. A u mnie jednak nie padł nawiew całkiem , bo dziś rano odpaliłem auto i znów działał ale niestety po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu auta , znów nie działa Jaka może być tego przyczyna??!! ktoś wie??
  10. no i faktycznie się kończą klocki, a i że również tarcze już do wymiany to wszysko się "zgrało" i właśnie taki dziwny dżwięk się wydobywa Już się na wymianę umówiłem , czas zakupić tarcze i klocki - dzięki panowie za podpowiedzi
  11. Witam zauważyłem ostatnio bardzo dziwną rzecz w mojej Reni, otóż podczas hamowania z większęj prędkości 90km/h i szybciej( im szybciej tym głośniej) słychać dziwne rytmiczne buczenie z tyłu auta. Wiem ,że zbliza mi się wymiana tarcz i klocków, ale zastanawia mnie czy jakby się kończyły klocki to nie powinno to buczenie być w całym zakresie prędkości?? do 80km/h wcale tego nie słychać, pozatym kończące się klocki to raczej dźwięk metalicznego tarcia Co to może być??
  12. Cały czas szukam przyczyn tego falowania obrotów i próbuję jak ognia unikać wizyty u swojego mechanika ;D , dlatego chciałem się jeszcze zapytać czy uszkodzone wtryski mogą powodować to falowanie obrotów?? Narazie nic więcej się nie dzieje i zastanawiam się czy nie powinna się zapalić jakaś kontrolka jeśli to wtryski?? Dodano: 21 lis 2012 - 16:49 No i zdiagnozowano błąd obwodu wtryskiwaczy 1 i 4 (P1886) W poniedziałek odstawiam auto i będą dłubać Miał ktoś z was już taki błąd ?? jestem ciekaw
  13. Witam Żeby nie otwierać nowego tematu odgrzeję starego "kotleta";D Mam problem z obrotami na biegu jałowym, mianowicie jest lekkie falowanie , odczuwalne zwaszcza na zimnym silniku, skoki są rzędu 700-750obr/min Po zagrzaniu już nie są taki widoczne, ale są wyczuwalne, silnik pracuje nie równo Wydaje mi się również ,że podczas płynnego-spokojnego ruszania na pierwszym i drugim biegu auto jedzie delikatnymi"zrywami" właśnie podczas tego falowania Myślałem ,że to może filtr paliwa bo ponad 2 lata nie wymieniany, ale dzwoniłem do mechanika i wykluczył to , bo moc auta jest bez zmaian Pierwsze co mi podsunął ,to zapytał czy sprawdzone paliwo tankowałem i raczej w tym kierunku żebym popatrzył Kazał wyjeżdzić stare paliwo zatankować gdzieś indziej i "przegonić" autko , jeśli nic nie da pewnie bedzie trzeba pod kompa podpiąć i diagnozować Macie jakieś sugestie?? Dodano: 13 lis 2012 - 15:12 To może zapytam inaczej! Czy złej jakości paliwo moze być tego przyczyną???
  14. Witam Jak w temacie podczas jazdy zaczyna mi bujać autem w tylnej prawej części, jest wrażenie jakby na tylnym prawym kole była jakaś wypukłość, pozatym zauważyłem wcześniej, że podczas przejeżdżania , przez większe progi zwalniające tylne prawe koło ociera o nadkole Czy to może być walnięty amor czy coś innego??
  15. Witam Mam pytanie Ojciec kupił megane w wersji "century" twierdzi ,że ma podgrzewane fotele co w tej wersji jest możliwe, ale nie wie gdzie się je włącza , sam jeszcze auta nie oglądałem więc stąd moje pytanie Z góry dzięki za podpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!