Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukaz89

Nowy użytkownik
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II Coupe Cabrio '05
  • Silnik
    1.9 dci 120KM
  • Przebieg (tys.km)
    142
  1. Witam wszystkich użytkowników. Posiadam Megane już od dwóch lat, zrobiłem nią bezproblemowo 20.000 km. Ostatnio pokonałem swoją Megane dystans 50km bez żadnych problemów w czasie jazdy. Po godzinie wsiadam, odpalam auto, dodaję gazu, a tu słychać takie tarcie, skrzypienie, okazało się, że padła turbina. Samochód stracił moc, zaczął dymić na biało. Udało mi się dojechać 30km do warsztatu na kołach. W warsztacie definitywnie stwierdzili, że padłą turbina. Znaleziono również w misce olejowej kawałek okrągłej tak jakby uszczelki , o średnicy 8 wewnątrz, a zewnątrz 12 oraz drobne opiłki. Zakupiłem turbosprężarkę po regeneracji, jednakże zakład bał się ją zamontować, ponieważ podejrzenia padły na silnik. Owa uszczelka byłą najprawdopodobniej ze starej turbiny. Z warsztatu samochód został przewieziony do kolejnego, gdzie mieli rozebrać silnik. Tam stwierdzono, że nie ma nic wspólnego ta uszczelka z silnikiem i będą badać co dokładnie jest w środku. Auto stoi tam od piątku, dzisiaj dostałem informację, że porysowane są panewki, wał, tłoki, cylindry, pierścienie- ogółem czeka kapitalny remont silnika. Koszt wstępnie to 8.000zł. Kolejne informacje dostanę pod koniec tego tygodnia, co mnie dziwi, dlaczego tak późno, czy w ogóle silnik jest u niego, czy też gdzieś pojechał w Polskę. Obecnie za zajęcie się silnikiem, w sensie sprawdzeniem i wykonaniem pomiarów zużytych elementów życzy sobie już 900zł… Zapytałem jak się ma koło dwumasowe, to szef zakładu stwierdził, że jest całe rozwalone… (Bez mojego zapytania milczał, nie wiem, czy wliczył w te koszty to nie informując mnie). Dziwi mnie fakt, skoro mogłem bezproblemowo dojechać uprzednio na kolach 30km ( z dymieniem na biało i spadkiem mocy, co myślę było powodem turbiny) teraz okazuje się, że wszystko jest takie rozsypane. Jestem laikiem w tych sprawach, więc prosiłbym o wypowiedzenie się forumowiczów. Dodam, że chciałbym dalej użytkować to auto, ale jeśli za naprawę mam dać ponad 10.000 finalnie to nie wiem, czy ktoś tu nie robi kogoś w balona. Pozdrawiam
  2. Witam, mam pytanie, czy 18'' alufelgi o podanych parametrach podejdą do megane 2 cc? Oznaczenie felg: -8jx18H2 -Et 43 -4x100 -centra ok 60mm Pozdrawiam
  3. Ja kupiłem auto z Niemiec, diesel 2005, z przebiegiem 124.000. Obecnie mam na liczniku 139.000. Wymianiałem jedynie 2 tarcze hamulcowe oraz klocki. Ostatnio jesienią padło na filtry oraz jedną świecę zarową.Tyle wkładu poprzez okres 21 miesięcy. Auto hula jak trzeba, spalanie średnie nigdy nie przekroczyło 6.5l/100km, polecam jak najbardziej diesla, ze względu na oszczędność.
  4. hej!:) zapraszam do forum:http://megane.com.pl/topic/36954-renault-megane-caupe-cabrio/

  5. Ja ostatnio wymieniałem świecę zarową, bo ciągle nie dawała mi spokoju kontrolka service. W układzie jest 4, a miałem jedną spaloną. Koszt świecy 35zł (bosh). Wymiana 10zl. Pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich drogich użytkowników. Ostatnio spotkała mnie nie zbyt przyjemna sytuacja, bowiem podczas odpalenia silnika późnym wieczorem zaświeciła mi się kontrolka SERVICE na żółto i wyskoczył komunikat EINSPRITZUNG UBERPRUFEN. Pojeździłem troszkę, dodałem mocniejszych obrotów, po czym wszystko na wyświetlaczu wróciło do normy. W tym samym dniu jeszcze, po zatankowaniu auta i uruchomienia silnika kontrolka oraz komunikat znów zawitały na ekranie... Z racji, że zbliżała mi się wymiana oleju, pojechałem i tak też uczyniłem. Ciekawostką jest to, że znów zgasło, tym razem na dłużej, lecz znów zaświeciło. Dzisiaj byłem w serwisie, gdzie podczas podpięcia do komputera został wyświetlony błąd totalnie nie odzwierciedlający tłumaczenia (EINSPRITZUNG UBERPRUFEN), które odnosi się z tego co wyczytałem, a mianowicie do wtrysków. Komunikat jaki padł na komputerze to: "Moduł wstępnego podgrzewania". Pracownik wyłożył ręce i powiedział, że nie ma pojęcia. Wykasował mi jedynie ostrzeżenie. Dodam, że nie mam żadnego problemu z samochodem, spalanie jest ok, moc jest ok. Jutro dla pewności wymienię jeszcze filtr paliwa oraz powierzta. Regulamin pkt. 5.10 0cool
  7. Witam, ostatnio miałem z tym do czynienia, po tym, jak zbyt "mocno" zamknąłem schowek w podłokietniku. Ten element jest zaślepką szyny zasuwającej się w schowku podłokietnika.
  8. Ja osobiście planuję na gwiazdkę zdobyć się na takie radyjko: http://allegro.pl/pioneer-avh-2300dvd-avh-p2300dvd-promo-cena-2011fv-i1684410626.html Aby dział pilot trzeba dokupić specjalny moduł w cenie 300zł. Dla bardziej "dbających" o funkcjonalność i radość dla oczu istnieje możliwość dokupienia modułu, dzięki któremu będziemy sterować pilotem, a ponad to dane z radia będą wyświetlane na naszym standardowym wyświetlaczu. Koszt takiego modułu to już niestety 500zł. Cóż, pozostaje zbierać
  9. Przepraszam, miałem na myśli cykl mieszany. Wszystko zależy od naszej nogi, można spalać nawet i 15l/100km, ale komu się to opłaca? Chyba tym, co mają swoją stację paliw . Ponadto na pełnym baku (60l) przejeżdżam lekko ponad 1000km, więc rachunek jest prosty.
  10. Ja użytkuję Megane CC, którego waga wynosi 1500kg, średnie spalanie mam w granicach 6l. Nie chwaląc się obecnie wynosi 5,4l/100km :)
  11. Ja jestem ciekaw jak od montować te rączki ? Już wiem co i jak, teraz problem czym to ładnie zrobić pod kolor klamek... Oglądam aukcje na allegro i jakoś nie jestem przekonany co do tych "extra" folii. Na pierwszy rzut oka to niczym nie odbiega od folii kanapkowej..
  12. Wybaczcie mi "gazo-laiki" ;-) . Mieliśmy tutaj pomóc przy doborze odpowiedniej jednostki silnikowej autorowi tematu, a zaczynamy się dogryzać- nie oto tutaj chodzi. Swoją drogą gdzie się podziewa James? "Sprawca" tej farsy" . Czyżby jeszcze nie podjął jednoznacznej decyzji?
  13. Tak, w moich oczach autor tej wypowiedzi jest definitywnie mądry.
  14. Ktoś mądry kiedyś napisał: "Na gazie się gotuje, a nie jeździ". Bez komentarza. Pozdrawiam ;-)
  15. Zapach smrodu gazu. Idąc ulicą obok uruchomionego samochodu dokładnie można stwierdzić czy auto jest na gaz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!