Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dany12

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic 2002 rok
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    177
  1. Witam serdecznie, u mnie chyba padły owe grzałki nurnikowe lub przekaźnik... stąd m moje pytanie, czy ktoś wie jakie jest oznaczenie (nr katalogowy) tych grzałek (może byc też zamiennik jak ewentualnie takie coś występuje) bo jak powiedziałem w sklepie że takie coś potrzebuje do mojego scenica I ph II 2002r 1.9 dci to powiedział gość ze nie ma takiego czegoś. I jak możecie to napiszcie który to przekaźnik(i) by go sprawdzić bo te zdjęcia które są przypięte do tego tematu albo zostały już dawno usunięte albo nie pokrywają się z tablica bezpiecznikow i przekaźników ( w komorze silnika) w moim szczeniaczku dci. z gór dziękuję za odpowiedz i poświęcony czas. P.S. z tego co wyczytałem na forach to grzałka powinna mieć impedancję w granicach 1-2 ohm'y... prawda to?? bo nie chce mi się w to wierzyć
  2. Witam, Ja zauważyłem u siebie to samo.. na zimnym silniku (na biegu jałowym) obroty falują po dodaniu gazu dalej to samo... zauważyłem że zaczyna się to pogłębiać...dodam tylko że na ciepłym silniku jest ok (albo słabo zauważalne) są te wahnięcia obrotów... pompę wysokiego ciśnienia miałem robioną po zimie (zamarzło paliwo) także doradźcie jakie mogą być tego przyczyny bo chce się coś dowiedzieć zanim pojadę na komputer i będzie mi kity wciskał jak błędów nie wykryje z góry dziękuję pozdrawiam
  3. to że jest opisana blokada drzwi w instrukcji to ja wiem bo czytałem :) ale nie wydaje się wam że takie rozwiązanie jest bez sensu?? by zablokować drzwi przekręcasz takie kółko i są zablokowane, by móc znów je normalnie używać trzeba od środka otworzyć i odblokwac by klamki zewnętrzne działały ;) Jak ci coś siądzie od razu trzeba jechać do elektryka bo inaczej bedzie zabawa ;) ;)
  4. Witam, Mam scenica ph2 z 2002roku. Od pewnego czasu zastanawia mnie jeden fakt... mianowicie... posiadam centralny zamek, zamykając auto radiowo wszytko ok, ale chcąc zamknąć lub otworzyć auto kluczykiem przez zamek w drzwiach ( dodam że posiadam zamek tylko w drzwiach kierowcy) to otwierają sie tylko drzwi kierowcy a pozostałe są zamknięte, w takim razie mogę tylko je otworzyć pociągając za klamki wewnętrzne poszczególnych drzwi... i tu jest meritum mojego pytania mianowicie jak zamknąć pozostałe drzwi (łącznie z klapą)jak nie mam żadnych dzyngli wystających z boczków drzwi i jak padnie (tfu tfu tfu...) siłownik klapy to jak ją wtedy otworzyć:) z góry dziękuję za odpowiedz Panowie
  5. Witam, Jestem posiadaczem szczeniaczka z 2002 roku. Nie kiedy widzę szczeniaczki które mają zamontowane takie plastikowe ochraniacze progów ( nakładki na progi pewnie na odpryski) umiejscowione na początku progu (nie które nie mają chlapaczów tylko to) stąd moje pytanie... może wiecie jak się to nazywa i gdzie takowe mogę kupić? z tego co się dowiedziałem to taka opcję wyposażenia miały szczeniaki produkowane na europę środkowo wschodnią... pytałem w sklepach motoryzacyjnych szukałem na allegro i niestety nie mogę takowych znaleźć... a według mnie to bardzo fajna sprawa, dodaje uroku samochodowi i jednocześnie pełni funkcję ochronną... Co o tym myślicie? z góry dziękuję za odpowiedz... szukałem takiego tematu w różnych działach forum ale nie znalazłem, a uznałem ze cześć poświęcona podwoziu to odpowiednie miejsce na złożenie tego tematu, jeśli nie to przepraszam forumowiczów... pozdrawiam
  6. Według mnie to ci się felerne Światła trafiły... te swiatła mają wbudowany filtr emc czyli de facto mają kondensator... reklamuj światełka i powinno być git...jak nie to weź podepnij prowizorycznie do innego samochodu i sprawdz czy w innym bedzie to samo... jak tak to wiesz już co masz robić...
  7. Wiesz co byłem u paru mechaników to wszyscy mi mówili że montaż tego zaworka nic nie pomoże... dlatego zrezygnowałem z montażu... Wiem gdzie go zamontować więc może kiedyś w wolnej chwile zamontuję sobie go w celu sprawdzenia czy coś to daje... Tyle co mówili mechanicy że ten zawór powinien być zamontowany na wężu zasilającym filtr paliwa ( dojście z baku) i tyle... ja wcześniej rozważałem montaż na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia paliwa lub na powrocie, ale bardziej skłaniałem się w kierunku tego pierwszego rozwiązania... a ty próbowałeś coś w tym temacie?
  8. Witam, Chciałbym założyć zawór zwrotny który ma zapobiegać cofaniu się paliwa. Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego tematu ale we zmiankach z podobnych tematów każdy doradzał własnie wstawienie takiego zaworu... kupiłem go ( koszt 23zł), z tym ze nie mam pojęcia pod który wężyk z filtra paliwa mam go wpiąć. W moim silniku 1.9 dci ( szczeniaczek z 2002 roku). każde odejście z filtra paliwa ma inny kolor. Czy może ktoś mi pomóc i powiedzieć który wężyk mam przeciąć i podłączyć bo na razie wiem tylko tyle ze ma być zamontowany podobno na wyjściu z filtra do silnika. Może byc tez zdjęcie. Podbno to bardzo tanie a efektywne rozwiązanie. Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!