Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czlowiekmucha

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    130
  1. Przyszła pora na coroczne rozliczenie deklaracji podatkowej. Jeżeli nie macie wybranego celu na przekazanie 1% zachęcam do zapoznania się z poniższym tematem, a wszystkim którzy przekazali podatek w poprzednich latach DZIĘKUJĘ z głębi serca! http://comaszwkieszeni.com/?p=1075
  2. Witam wszystkich, niektorzy z Was znają mnie osobiście inni nie. Mam na imię Maciek, dla przyjaciół MaC. Zazwyczaj kiedy ktoś pyta się mnie jak się czuje to mówię że dobrze, ale to może dlatego że przyzwyczaiłem się do tego że bywają takie dni w których nie mam siły wstać z łóżka. Od roku 2000 choruję na zapalenie jelita, a w 2008 zdiagnozowao u mnie SM (stwardnienie rozsiane). Przez pierwsze 2 lata nie bardzo się tym przejmowałem i dalej próbowałem żyć tak jak dawniej, ciężko pracowałem, trenowałem i podróżowałem, bo najgorzej jest przyznać się przed samym sobą że nie ma się już siły i trzeba zwolnić. Jednak po kilkunastu pobytach w szpitalu, na lewym przedramieniu pojawił się napis - NIGDY NIE TRAĆ SIŁY - bo chiałbym żeby każdy dzień był właśnie taki. Dziś mam 33 lata, w listopadzie zawsze zapuszczam wąsy, lubię kręcić filmy, grać na perkusji i chcę napisać książke. Do tej pory byłem w ponad 20 krajach na 3 kontynentach, ale chciałbym jeszcze zobaczyć Boliwię, Fidżi i polecieć w kosmos. Niestety w naszym kraju drogie leczenie finansowane jest tylko na krótki okres, w lipcu 2014 kończy się mój program terapeutyczny... Przekazując 1% podatku lub darowiznę Fundacji AVALON , dajecie mi szansę na lepsze jutro; pomagacie mi być tu i teraz i nie obawiać się tego co nieznane. W deklaracji PIT wpisz: KRS: 0000270809 z dopiskiem GRAD,1381. Link: http://www.comaszwkieszeni.com/1-.html Dzięki!
  3. to bez clipa nie ma prawa ruszyć, bo słyszałem opinie że odpalić i tak powinien a potem się dawki reguluje itp. Moje były EJBR1801Z a te kupione na których nie pali wcale to EJBR05101D
  4. Trafił mi się UPC na podmianę i też nic, więc teraz tylko podłaczenie do komputera i zobaczymy co dalej... Dodano: 17 lut 2013 - 10:31 No i wyszło szydło z worka, niecały rok temu był robiony rozrząd, a tu okazuje się że koło pasowe sie odkręciło, widać na śrubach że nei było na nich kleju a chyba być powininen... więc póki co zdjęcia u rzeczoznawcy i po niedzieli do "warsztatu" w którym było to robione i niech się rehabilitują chłopaki, bo jak narazie to nie wiadomo czy się przykręci i będzie ok czy raczej pogięło zawory. Dodano: 02 kwi 2013 - 16:28 Po remoncie zaworów i głowicy, teraz bardzo ciężko pali, na przelewech jeden wtrysk leje, a ptzy długim kręceniu "injection fault" jak sie jużuda odpalić to "check injection". Kupiłem wtryski podobno sprawne, ale z innymi numerami (od Kangoo) po włożeniu kreci ale nawet nei pierdnie, więc albo nei śa jednak sprawne, a może trzeba je jakoś zaprogramować? Gosć od którego kupiłem mowił że niby trzeba tego robić. A jak jest naprawdę?
  5. No ropa w baku jest, ale chodzi mi o to że jak odpinam wężeyk który prowadzi ropę do pompy i przykladam palec do pompy to czy powinno być czuć jak zaciąga? (w tym momencie powietrze bo wężyk jest odpięty)
  6. Okazuje się jednak że to nie rozrusznik, wepchnęliśmy samochód do garażu sąsiada żeby wyciągnać rozrusznik i chciałe mmu pokazać objawy, rozrusznik po 2 dniach na mrozie kreci jak szalony, za to jak zdjęliśmy wężyk zasilania pompy to po przylożeniu palca do wejścia pompy i próbie odpalenia nei czuć żeby ciągnęła (a czy powinno być coś czuć?) w każdym razie na wyświetlaczu żadnych błędów, do komputera jeszcze nie podłączałem ale to następna sprawa w kolejce.
  7. No właśnie się zastanawaiłem że skoro rozrusznik to czemu nie chce odpalić na holu, no nic zaczniemy od tego i mam nadzieje ze to nie bedzie nci poważniejszego, dzięki
  8. Tak kontrolki przez chwile swiruja a potem calkiem gasna przy kazdej probie odpalenia, dodam ze wszystkie bezpiecznki (w kabinie, upc i pod upc i przy aku) sa sprawne Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  9. Samochód mojej, mamy wiec nie doswiadczylem na wlasnej skorze jak to sie stalo, w kazdym razie pojechala do miasta pojezdzila troche wracajac do domu zatrzymama sie pod sklepem i tam samochdo juz nie opdalil, wsiadam i naciskam start, slychac szybkie tyk,tyk,tyk tyk chyba z 4 czy 5 razy, kontrolki swiruja, to zaholowalismy go do domu, wymieniony akumulator na uzywany ostatnio jakeis 4 miesiace temu, ale ladowalem cala noc i wczesniej latem dzialal (wymieniony byl na nowy bo nie krecil przy duzych mrozach), krece i to samo, dopoki nie nacisne stop to samochod sam probuje odpalic kilka razy i ciagle tak samo cos tryka szybkie tyk tyk tyk tyk, na wyswietlaczu zadnych bledow, do komputera nie podlaczalem bo nie mam, od jakiegos czasu w ogole z pod maski bylo slcyhac glosny szum, ale jak wlaczylo sie klime to czasem szum znikal, ale nie zawsze... w kazdym razie co do odpalania, probowalismy go odpalic na linie i znowu to samo szybkie tyle ze tym razem troche glosniejsze tyk tyk tyk tyk tyk i po 3 probach wyskoczyl blad "incjection fault", samoochd nie odpalil, a na postoju po wlaczeniu zaplonu bledu na wyswitlaczu nie ma. Nie mam pojecia o co chodzi, acha probowalem jeszcze spojrzec na pasek wielorowkowy i rozrzadu podczas proby odpalania, ktos siedzi w kabinie i probuje odpalic ja patrze na paski i podczas tego tyk tyk tyk tyk tyk nawet nie drgna, bezsensu.... na desce swieci serwis ale to juz od dawna bo wtyczka airbag pod siedzeniem nie laczy pomocy!!! Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!