Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lewy

Zasłużeni dla forum
  • Postów

    3722
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    MIIphI GT
  • Silnik
    2.0 16V
  • Przebieg (tys.km)
    280

Profil

  • Zainteresowania
    Komputery, motoryzacja, akwarystyka

Ostatnie wizyty

3094 wyświetleń profilu
  1. Kurcze. Nie sądziłem, że ten temat dalej żyje i wątek nadal się rozwija P1 i P2 to zasilanie pompy paliwa B1 i B2 to przewody od pływaka (te dwa cieńsze)
  2. odezwij się do mnie na pw jak możesz 

    1. conqest

      conqest

      witam

      Ja kupiłem rezystor pustego i pełnego baku i po testach zostawiłem na pusty bak. Natomiast przekaźnik kupiłem ten podawany na forum.

  3. Ostatnio w telewizji pokazywali test takiego ultradźwiękowego odstraszacza. Wpuszczona do komory silnika fretka była nim bardzo zainteresowana. Nawet zaczęła obgryzać plastikową obudowę tego cuda.
  4. Przepraszam za zwłokę. Tak, mój emulator od wielu lat działa bezproblemowo. Po uproszczeniu schematu nawet lepiej niż w pierwszej wersji.
  5. W mojej MII, też pojawił się problem niestabilnych obrotów jałowych. Też zacząłem od czyszczenia przepustnicy, wymiany świec, sprawdzania czujników. Dopiero komputer wykazał błąd potencjometra pedału gazu. Okazało się, że wytarły się już ścieżki. A wycierają się w miejscu, gdzie slizgacz jeździ po nich najczęściej, czyli w okolicy położenia "zero". Powoduje to nieprawidłową informację o położeniu pedału i co za tym idzie obroty silnika próbują się do tego dopasować. Na początek, proponuję podczas niestabilności obrotów przekrzywić dźwignię pedału na bok lub podciągnąć ją do góry, tak aby slizgacz zszedł z wytartego toru. Może trop będzie fałszywy, ale zweryfikować warto.
  6. I ja w lato musiałem naprawić pompę. Druga Meganka i druga pompka ;) Tak jak poprzednio pozbyłem się gumy z tłoczka całkowicie i wypełniłem go silikonem.
  7. Tak, zadziałał. A rezystor nie musi być dużej mocy. Przecież nie jest wpięty w układ z jakimś odbiornikiem prądu. Tam tylko komputer sprawdza rezystancję obwodu, i to pewnie przez ułamek sekundy.
  8. Druga szybka odpowiedź. Najechałeś na kamień bocznym skrajem opony tak że się spod niej wyslizgnął. Daje to właśnie taki dźwięk.
  9. Chyba chodzi o to że na najwyższym biegu obroty już nie rosną powyżej tych 5,5k
  10. Jakie powinny być obroty to oczywiście nie wiem bo i nie jestem tematem tego silnika mocno zainteresowany. Niemniej wiem że to wtrysk bezpośredni więc z blosem wtryskiwacze benzyny nie pracują. To miałem na myśli pisząc czy to odpowiednia instalacja. Jeśli jest faktycznie osobny kanał biegu jałowego to przepustnica oczywiście musi być zamknięta. Jeśli na tym kanale jest tylko zawór a nie silnik krokowy to znaczy że dawkę powietrza dla biegu jałowego ustawia się na sztywno jakąś srubką.
  11. U mnie musiałem wywalić mocowanie żarówek bo skorodowało dokumentnie. Kupiłem małe moduły led. Są hermetyczne bo zalane żywicą. Są też mniejwiecej wymiarów żarówki więc dały się ładnie tam wmontować. Przylutowane, zaizolowane i spokój. Do tego świeci to znacznie mocniej od żarówek a kosztowało grosze.
  12. Pomijam czy ten rodzaj instalacji ma prawa bytu w tym silniku. Włącz silnik i rozgrzeje. Przełącz na benzynę i srubką ustaw obroty biegu jałowego, czyli przymykaj przepustnicę do czasu aż obroty będą jeszcze stabilne. Standardowo to ok. 750obr/min.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!