Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Eryk1

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    2.0 143
  • Przebieg (tys.km)
    0

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja
  1. Hehe to teraz wsadziles kij w mrowisko. Choc wszystkie common rail sa wrazliwe na jakosc paliwa. Niestety nie wszystkie tak samo.
  2. Auto faktycznie jest ladne i ma niepowtarzalny wyglad. A to co pisza wlasnie konfrontuje na forum. Wiem ze malutko pali ,ale elektronika nie jest mocna strona francuzow ,co mozna powiedziec ostatnio rowniez o Mercedesach A co do ukladu delphi to wlasnie wtryskiwacze z poczatku produkcji mialy wade i dlatego poszlo w eter ze uklad wtryskowy nie jest najmocniejsza strona. Dodac do tego trzeba ze sama pompa Delphi sypie do obiegu opilki metalu i to one zabijaja wtryski. Czesci tych samych wytworcow sa w roznych markach ,ale z jakoscia bywa roznie wiec to o niczym nie swiadczy. Fakt przy turbinach akurat tak duzej rozbieznosci niema. :D
  3. Juz drugi raz podchodze do zakupu tego auta choc znowu mam mieszane uczucia. Wiec pare pytan do Was: 1 Czy kupilbyscie jeszcze raz diesla Dci czy raczej innej marki lub benzyne? 2 Czy karty hands free lepiej omijac szerokim lukiem ? 3 Jak jest faktycznie z 1.5dci ,bo ogolnie wszedzie pisza ze uklad wrazliwy ,padaja wtryski i turbiny. Poprawiono te tematy od 2005 roku szczegolnie jest lepiej jesli osprzet jest Siemens ,a nie Delphi. 4 Ile czasu potrzebujecie na wymiane zarowek z przodu ,bo ponoc masakra
  4. Ponizej zamieszczam linka i mam pytanie czy ktos cos takiego posiada lub widzial jak to dziala nie tylko w Megi http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&amp...&prodid=163
  5. Co tak naprawde oznacza skrot Euro 4 mam nadzieje ze to nie jakis filtr czastek stalych ? I czym sie ta wersja rozni w porownaniu do 1.5 Dci 80 bez Euro 4 ?
  6. Czytalem testy przeprowadzone na hamownii i w trasie i wyszlo z tego ze wkladki to diesla to dobra sprawa czego nie mozna powiedziec o stozkach.
  7. Na wstepie powiem ze nigdy nie bylem za sportowymi filtrami powietrza tzw stozki moze fajny dzwiek ale robia wiecej zlego niz dobrego. Kupilem niedawno pierwszego diesla w zyciu 1.5dci 65 konikow tylko (Clio) i mam pytanie czy zostawic ta wkladke czy zmienic na normalny papierowy wklad? Czy Megane II ma taki sam wklad filtraz powietrza i czy ktos z Was uzywa tego w dci ???
  8. Spoczko mam te wydanie , a jesl chodzi o porownanie Paska z Megi to czemu nie skoro tu w Uk sa w tych samych pieniadzach wiadomo Passat to nie kompact ale nie pytalem o wyposazenie czy jakosc wykonczenia ale o tematy eksplatacyjne i odczucia z jazdy na dlugiej trasie
  9. Jak w temacie mam pare pytan przed zakupem niewiem co sie trafi ale w gre wchodzi tylko wersja 80 i 100 : 1. Jesli chodzi o te silniki to jakie sa roznice ? Cos mi sie kojarzy ze prostszy jest 80 konny ,bo 100 ma juz zminna geometrie lopatek turbiny. Czym sie jeszcze roznia i z ktorym mniej klopotow (czytaj tanszy w naprawach i eksplatacji) 2. Jak sprawdzic taki silnik we wlasnym zakresie bez serwisow , testow przelewowych etc. Kupilem tydzien temu Clio dci i narazie jestem zadowolony sprawdzalem go samodzielnie test drogowy czy ladnie wchodzi na obroty nie dlawi sie i czy niema piany w przewodach i babli powietrza ;) Choc aut mialem juz troche to moj 1 wlasny diesel 3. Czy Megi nadaje sie na dlugie trasy (1600km w jedna strone ;)) biore tez pod uwage Passata b5 po lifcie ale Megi kusi spalaniem i mniejszymi oplatami w UK nie mowiac o lepszej kulturze pracy dci. 4. Czy ma ktos z Was porownanie eksplatacji Paska i Megi (awaryjnosc i ceny czesci )
  10. Czyli takie same ceny sa w tej chwili do Clio tylko zastanawia mnie jak masz nowe wtryski to tez trzeba programowac numery do kompa ???
  11. Powiem szczerze ze jesli bierze Ci tak malo oleju i nie kopci na niebiesko , oraz ma moc to jest wszystko ok. Niewiem jak jest w Megankach - moze uzytkownicy sie wypowiedza ,ale duzo zalezy od konstrukcji silnika w niektorych markach jest to faktycznie nie do przyjecia w innych jest to normalne> Dla pocieszenia silniki Bmw w modelach 316-318 lata 91-98 dmuchaja nawet z otworu po wyciagnieciu bagnetu oleju i jest wszystko ok
  12. Powiem szczerze super sprawa miec tempomat i naprawde oszczedza paliwo - sprawdzone w Bmw e46328 alu tu sa same autostrady w UK wiec uzywam go codziennie. :( nio ale takich wynikow spalania jak w Megi to niemam szans osiagnac :-P
  13. Eryk1

    Czy to pech

    Czy też się trzeba tak bać tej elektroniki w Megi II 1.5dci ????? bo ponoć dużo lepiej niż w Lagunie II :)
  14. Spoko a może ktoś wrzucić fotkę kiery z tempomatem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!