Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Adi00

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    diesel
  • Przebieg (tys.km)
    86

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

543 wyświetleń profilu
  1. Tez bylem zainteresowany montazem radia 2 dinowego. Zakonczylo sie montazem radia 1 dinowego z wysuwanym ekranem( super sprawa) > jesli chcesz 2 dinowe radio wsadzic koszt przerobki ok 200zł + ramka ok 150zł. Troszeczke szlifowania i ciecia ale do zalatwienia. Dodatkowo jesli bedziesz chcial wrocic do wersji z radiem 1 dinowym bedziesz musial kupic drugi panel koszt ok 100zł. Ja uznalem ze koszty zbyt duze i mam zamontowanego kenwooda w schowku pod fabrycznym radiem. Efekt rewelacja po wysunieciu 7 calowego monitora nie zakrywa mi reg nawiewu. Nidlugo zdjecia
  2. Dzis byłem w warsztacie car audio, prawdopoodbnie bedzie szansa na wstawienie 2 dinowego bez wiekszych przeróbek -zdjecie ponizej, problem z ramka do okoła radia za tydzien bedzie znane rozwiązanie jak PH wroci z urlopu. Mam tez ewent 1 dinowego kenwooda z wysuwanym monitorem na oku z tv, bluetooth ,odtwarzający DIVIXY. Dla tych którzy tez chca tego samego mam juz pewne pomocne informacje Antena od TV montowana na szybie tylniej fotka ze strony pioneera - z meganką http://www.pioneer.pl/images/products/rela...ne012_large.jpg
  3. hi hi dobre choc złosliwe. Meganka jest na tyle fajnym samochodem ze warto wyposazyc ją w tego typu urzadzenia jak chocby TV , drugie sprawa to facet ....jest takim osobnikiem ze lubi gadzety -ty mozesz byc odstepstwem od tej reguły albo nie jestes facetem. Pozostaje jeszcze jedno przy pewnych spełnionych kryteriach meganka moze zapewnic tobie relaks, wypoczynek , nocleg , stac sie kinem moze nie domowym ale samochodowym ( teraz na tym mi zalezy) moze byc tez rakieta na marsa ( to pozniej jak zobacze wiecej złosliowsci od gojgiena) czym tylko chcesz .W zaleznosci co potrzebujesz a ja potrzebuje pomysłu podkreslam dobrego na polepszenie/unowoczesnienie car audio (jak w temacie)w mojej wszystkomającej megi. a ty w tym nie pomagasz ... przykre ;)
  4. daszki lcd?? nie za bardzo to rozumiem. na navi tak mi niezalezy jak na mozliowsci odtwarzania filmów w najpopularniejszych formatach a najlepiej by było jak by mial tv. Z tego co widze dobrym rozwiązaniem jest radio 2dinowe które posiada wszystkie te zalety jak np pioneer avh-p4000dvd ( nie ma tv) ale boje sie montazy ze tak sie to wszystko przerobi ze nie bedzie mozna przy sprzedazy wrócic do pierwotnej wersji. Druga sprawa to zamontowanie w ten sposob aby nie bylo łatwo dla zlodziej. wszysto co na przysawkach i łatwe w demontazu kusi. NAtomiast radia 1 dinowe z wysuwanym monitorem mają wade ze za kazdym razem trzeba zamykac i otwierac ekran + wyciągnanie panelu. Szczerze to sam niewiem co jest najlepsze> Doradzcie plis
  5. a oprócz tego jakies jeszcze przeróbki bo jesli nie to kupie panel drugi i przy sprzedazy zamontuje go i bedzie jak fabryka. Prosze o info osob które juz ten temat przerabiały + osoby które maja taki panel na sprzedaz
  6. Zmieniam Radio na radyjko z ekranem wysuwanym 1DIN-owym lub 2DIN-owym jakies firmowe Pytania nastepujące 1) co polecacie, jaki model( firmowe) aby odtwarzał format divix, xvid najlepiej zeby mial tv.- kwota do 2,5 tys 2) W przypadku radia 2Dinowego jak jest rozwiązany montaz w megance mkII. Chcialbym uniknąc ciecia aby w pozniejszym czasie np przy sprzedazy auta powrocic do wersji z radiem 1 DIN-owego dziekuje za odpowiedzi
  7. grissley, grissley, Siemka mnie interesuje tali light boczek ale na prawa strone,! :)
  8. MEgane2003 zapewne sobie juz poradził. ale dla innych z tym problem wszczegolnosci dla tych którzy chca sami zrobic instalacje dla CAR AUDIO a dokladnie zasilanie do wzmacniacza. POlecam wpierw zdemontowanie filtra powietrza i akumulatora Aby złatwoscią dostac sie do otworu ktoredy bedzie szedl kabel od strony silnika. Zaczynamy od zdjecia klem z akumulatora i wyciagamy go , nastepnie podstawe akumulatora odkrecamy z 3 srub i demontujemy razem z kumputerem który przylega do podstawy akum. dla ułatwienia odpinamy gorny zatrzask z klemami nalezącymi do komputera.Nastepnie wyciagamy rury jako doloty do filtra powietrza, zaczynając od wlotu z gory chłodnicy( wszystko na zatrzaskach), ostatnim etapem jest demontaz obudowy filtra powietrza który tez jest na zastrzaskach gumowych( łatwe nawet dla laików) . Ja przy okazji przeczysciłem rurke gumowa odpowiedzialną za odprowadzanie wody zpod podszybia.Po wykonaniu tych czynnosci widzimy komplet kabli wchodzacych do kabiny. Od strony kabiny w tym miejscu co napisale koszalek opalek robimy naciecie nozykiem( ostroznie ) aby przepchnąc gruby kabel zasilający do wzmaka.Nastepnie od strony silnika wyciagamy go montujemy i skladamy z powrotem wszytko w całosc. Proste i łatwe max 1 godz dla wtajemniczonych. Pozdrawiam
  9. na wstepnie szukalem forum wszystko jest opisywane jako zle dzialająca pompka lub dysze ale zaden post nie opisuje braku zasilania silniczka spryskiwaczy.Nie dziala u mnie silniczek spryskiwaczy( nieslychac jego pracy), w zbiorniku full płynu. Chce zacząc od bezpiecznikow ale zaden nie jest opisany ze pelni role zabepizeczenia w/wym silnika. Bede wdzieczny jak ktos poda gdzie go znlezc( prawdopoodbnie jest on pod przkrywką regulacji oswietlenia przyrządów i regul. wysokosci swiateł) i który to , jesli sie okaze ze jest caly to zajme sie silniczkiem ale onim juz znlalzlem na forum. Dzieki z góry za podpowiedz [ Dodano: 2008-08-09, 14:56 ] ok juz rozwiązałem problem, dziekuje wszystkim za pomoc :) udziele za to informacji innym. Po pierwsze bezpiecznik od radia tez jest bezpiecznikiem od spryskiwaczy , po drugie jesli sie on okaze caly to nalezy sprawdzic styki w silniczku spryskiwacza( u mnie to one byly przyczyna awari) demontaz jest dosc prosty po zdjeciu nadkola od strony pasazera nalezy od strony zderzaka po omacku dostac sie do silniczka i wypiąc kostke nastepnie dla ułatwienia od strony maski wyciagnąc go nawierzch i sprawdzic czy jest prad jesli jest to nastepnie nalezy wyciagnąc silniczek( spowoduje spuszczenie płynu) odpiac rurki którymi płynie plyn do dysz spryskiwaczy( jasny przewod , biale wejscie w silniczku- tył) nastepnie przeczyscic styki wpiąc kostke i powinno dzialac jesli nie to nowa pomka - koszt w serwisie 230zł po za serwisem 40 zł. Powodzenia
  10. W moje rece wpadł katalog PIONEERA z 2004 , w ktorym znajduje sie moje radio obecne zamontowane w mojej Megi I okazuje sie ze moj model czyli DEH-P7600MP oraz kilka innych posiada wyjscie SUB-DISPLAY dzieki ktoremu beda wyswietlane podstawowe informacje ( opisane w katalogu jest tak"... teraz mozna połaczyc swoj radioodtwarzacz CD Pioneera z fabrycznym zainstalowanym w desce wyswietlaczem, dzieki wyjsciu sub-display"- pokazane bedzie jak czestotliwosc oraz numer sciezki na fabrycznym wyswietlaczu. Nawet na fotce pokazana jest meganka co prawda mkI i ukazany wyswietlacz jej z zamontowanym Pioneerem . Pojawił sie najpierw usmiech na mojej twarzy a potem zmartwienie , przeciez oglądalem moje radio z kazdej strony i niewidzialem takiego miejsca aby wpiąc kostke mini iso od wyswietlacza. Kto z was zna odp??
  11. Ja polecam głosniki pioneer model TS-Q131c (http://www.pioneer.pl/pl/products/25/132/201/TS-Q131C/index.html ) które sa dedykowane specjalnie dla renault i bardzo dobrze pasują do megane II generacji.MOntaz łatwy i bez zadnych przerobek Dzwiek bardzo dobry a nawet rewelacyjny. Przy pozyzszych dla ciebie odpowiedziach jak np alpine czy tez Hertz bedziesz zmuszony do wyciecia plastków aby zmiescic ich magnez co spowoduje barku ochrony przed wilgocią dla głosnika. Wowczas musisz zamontowac tzw "okap" ale to juz twoj wybor.
  12. Z kablem zasilającym aby sie przebic to albo rozkrecic poł silnika albo wiertarke uzyc A jesli chodzi o kstke w megance to który jest np odpowiedzialny za podswietlenie radia bo w moim ( pioneer 7600)zmienia sie intesywnosc po właczeniu swiateł ale przy tym podpieciu co teraz mam ta funkcja nie działa. a jeszcze jedna sprawa po zdjeciu osłon tweeterow widac kostke ktora jest w cos wpieta i niewiem czy to od głosnikow , kolor kabli zileony i brazowy ( strona kierowcy) moze ktos wie czy napewno to jest od tweterow. [ Dodano: 2008-07-27, 19:46 ] OK juz jestem po montazu. Podpowiedz dla innych z tym problemem. Instalacja jest poprowadzona przynajmiej w megance mkII wersja 3 drzwiowa. Przy tweeterach kostka jest wpieta w plastik aby nie stukala w inne elementy nalezy ja wypiac ( po prawej stronie kazdej kostki jest bolec blokujacy) to samo dotyczy tylnich w boczkach. Ja zamontowałem jednak na pólce tylniej a ze jestem fanem marki pioneer wybor padł na głosniki owalne TS-A6900 dzwiek rewelacyjny jakbym mial wmontowany subwoofer. Jeszcze info na temat kostki iso fabrycznej, głosnikowe tak jak pisał wczesniej lepper_pl boczne to tył srodkowe to przod. Jeszcze szukam w zasilającej odpowiedz za podswietlenie czyli przy włączonych swiatłach przyciemnia sie podswietlenie panelu radia, moze ktos z was wie który to kabel??
  13. Witam mam megane MKII wersja 3 drzwiowa. Dzis połozyłem kable od radia do tylniej półki gdzie bede montował głosniki + kabel sygnałowy/sterujący wzmacniaczem i to odbyło sie bez problemu. Natomiast mam problem z przejsciem kablem zasilającym przez komore silnika czy ktos ma jakies wskazowki któredy bo starsznie tam ciasno, druga rzecz to kostka iso w megance, jakie kable sa od czego wszczegolnosci interesuja mnie głosnikowe, trzecia rzecz czy kable głosnikowe doprowadzone sa w miejsca tweeterow na podszybiu i w boczki tylnie i ostania sprawa jak sie zdejmuje tapicerke tylnia boczna w wersji 3 drzwiowej bo moze tez tam głosniki włoze
  14. Wczoraj włozyłem rzeczy do bagaznika m.in torbe niestety pasek sie przytrzasnął i od tej pory nie moge otworzyc klapy , słysze jak chyba elektromagnez działa ale nieotwiera, udało mi sie wypakowac od wewnatrz przez złozenie siedzen m.in tez torbe pasek jakos na siłe wyciagnąłem.niestety to nie pomoglo jak i tez zamykanie centrala i otwieranie.Niechcekorzystac z serwisu bo wydaje mi siue ze to błahostka. Mial z was podobny przypadek , co moze byc uszkodzone i jak ewent to naprawic.Dziekuje z gory za porade Pisząc ten post złamałeś pkt. 5 i 6 regulaminu forum Na forum piszemy z polską czcionką - Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!