Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

cuma

Użytkownik
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I htb
  • Silnik
    1,4 E7J 764
  • Przebieg (tys.km)
    192000
  1. Witam. Odgrzewam stary temat. Wymieniłem zderzak w mojej megi i dorwałem używany oryginalny od MI ze spryskiwaczami reflektorów. Spryskiwacze sprawne, sprawdzałem pod kompresorem. Ale mam takie pytanie jak i do czego podpiąć wężyk żeby to grało jak w oryginale?? Podpinałem poprzez przejściówki pod spryskiwacz tylenj szyby ale coś mi się wydaje ze to za słabe ciśnienie a poza tym to wężyk od spryskiwaczy ma inną średnice. Pomoże ktoś?? Pozdrawiam cuma
  2. nie mam klimatyzacji, chce się podpiąć pod kontrolkę świec żarowych. Myślałem że podciągnę przewód od samej kostki wentylatora, da rade tak to zrobić będzie świecić?? Która kostka za licznikiem będzie odpowiadać za tą kontrolkę?? Dojdę jakoś po ścieżce do tego?? Dodano: 26 kwi 2012 - 19:36 Nie chce nic dodatkowego umieszczać, jest na tyle nie używanych kontrolek żeby to zmieścić Dodano: 28 kwi 2012 - 14:34 i zrobione:) miła być kontrolka świec żarowych ale jest kontrolka od spryskiwaczy. Jak będę miał chwilę to wstawię fotkę:) Pozdrawiam:)
  3. Witam. W sobotę mam zamiar zabrać się za podpięcie wentylatora chłodnicy do jakiejś wolnej kontrolki. Podpowiedzcie mi plusem od wentylatora czy minusem mam się podpiąć w kontrolkę?? I w co najlepiej się podpiąć żeby zaświeciła w momencie włączenia się wentylatora?? Pozdrawiam. Z góry dziękuje za podpowiedzi;)
  4. planować głowice nie zaszkodzi, nie jest to drogi wydatek a mając już głowice na wierzchu to czemu nie... Ja miałem w swojej uszczelkę pod głowicą do wymiany, zawiozłem kumplowi mechanikowi, rozkręcił i okazało się że trzy zawory do wymiany, wieczorem zalał naftą i na trzech nie było ani kropli. Ale na szczęście już zrobiona:)
  5. a co z tą dynamiką?? Poprawiła się po wymianie głowicy??
  6. ale właśnie chodzi o to że wszystko było ok działało ładnie do moment aż przyszły te mrozy i musiałem zmienić akumulator bo ten stary już nie dopalił i ten nowy wypinałem na noc
  7. Witam. Od momentu kiedy padł mi akumulator tj te mroźne dni mam problemy z otwieraniem i zamykaniem drzwi z pilota;/ imibilajzera pozbył się już poprzedni właściciel, więc ten problem mnie ominął bo odpala. Wiem że jest dużo postów dotyczących tego mojego problemu, ale nie znalazłem konkretniej naprawy tego problemu. Sprawa wygląda tak że czasem otwiera i zamyka bez problemu a czasem trzeba się na klikać przy szybie (bateria nowa, też myślałem że to może być przyczyna), wewnątrz pojazdu też czasem zamyka ok a czasem się zawiesza i nic. Mam zamontowany autoalarm silicon prelude i z nim też jest problem podobny na odległość czaem uzbroi a czasem nie
  8. cuma

    Dziwne obroty 1.4 E7J

    pod tą wtyczkę już jeden mechanik mi się podpinał ale nie mógł się połączyć
  9. cuma

    Dziwne obroty 1.4 E7J

    nie mam gdzie:( w serwisie powiedzieli mi za samo podłączenie 300 zł. Gdzie się znajduje ta wtyczka clip?
  10. cuma

    Dziwne obroty 1.4 E7J

    a jakie mogą być jeszcze objawy uszkodzonej uszczelki kolektora dolotowego?? Dodano: 08 sty 2012 - 13:14 Witam:) nie odgrzewałem ostatnio tego tematu ponieważ jakoś nie było czasu. Dziś wróciłem od mechanika wymieniał uszczelkę pod głowicą pod kol ssącym wydechowym itd etc, i niestety nic się nie poprawiło w kwestii biegu jałowego. Mam wrażenie że ten silniczek krokowy działa odwrotnie niż powinien. Otóż: po skończeniu pracy, zalaniu płynem odpalamy. Obroty w granicach 800-1000 rmp. W miarę upływu czasu i rośnięcia temp obroty wzrastają:) już nie wiem co mam robić, silnik rozgrzany do 90 a obroty w granicach 1500-2000 rmp
  11. Ubytki są właśnie:( wymieniłem termostat ponieważ z jego okolic ciekł mi płyn. Teraz to nawet reduktor potrafi mi zamarznąć zanim porządnie rozgrzeje się silnik. Ktoś mi to mówił że może mam uszczelkę głowicy wywaloną i przez to zapowietrza mi się układ. Odpowietrzyłem już dwa razy, i nic problem powraca
  12. Witam. Dziś wieczorem jak wyszedłem z pracy, odpaliłem auto i czekałem aż się zagrzeje żeby szyby odmarzły. I tu się pojawił pierwszy problem:( Otóż długu długo tak stałem żeby coś widzieć przez przednią szybę. Wskazówka temperatury już się podniosła a z nawiewów zimne leci. No nic myślę, widzę że się da jechać więc w drogę. Jechałem już taki kawałek silnik się coraz bardziej rozgrzewał a z nawiewu nadal zimne. Wskazówka podskoczyła już do czwartej kreski, otworzył się termostat wskazówka opadła poniżej trzeciej kreski. Z nawiewów zaczęło już lecieć letnie powietrze. Przejechałem tak z 15 km i dopiero wtedy zaczęło być gorące powietrze. Dodam że nie było tego problemu przed wymianą termostatu.
  13. ściągnąłem sobie ten schemat ale nic z niego nie rozumiem:( nie wiem gdzie dokładnie tego przekaźnika szukać. A jeżeli go niema czy idzie go dokupić??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!