Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wiesiek

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. dzieki za poradę, może to to, ale odpukać od 2 tygodni problem zniknął sam (niektórzy twierdzą że samo się nic nie naprawi ) ani nie świeci kontrolka ani też nie ma spadku mocy , ciekawe ? ( trzy miesiace kłopotu i parę stówek na mechaników którzy do niczego nie doszli ) może to wyższa temperatura otoczenia bo jak były mrozy to problem sie nasilił .
  2. od czasu do czasu tj np po wyłaczeniu silnika 1,9 dci i ponownym włączeniu, brak mocym silnik dochodzi do 3000 obrotów i dalej ani rusz. Skutkuje to tym, że szybciej niż 50 km na godz. auto nie pojedzie. Komputer wykazuje bład zaworu egr, mechanicy czyścili zawór , nic nie dało, wymieniłem na inny używany - nic nie dało ( opisałem to w temacie - osprzęt silnika- zawór egr) Dalej nie wiadomo jaka jest tego przyczyna, wręcz niewiarygodne żeby w tak w końcu popularnym silniku nie można było wyjaśnić tego problemu. Może któś miał podobny problem ? Prosze o pomoc ( wizyta u kilku mechaników nic nie dała )
  3. Dzięki za odpowiedż, ale mam pytanie, czy świecenie kontrolki wiązało sie z utratą mocy ( ciagle usiłuję zdiagnozować problem i jak dotychczas to sie nie udaje )
  4. ja, pewnie dalej bym jeździł , ale w momencie świecenia sie syganizacji świec, silnik traci moc ( a raczej odwrotnie lekka utrata mocy i wtedy świecenie sygnalizacji ) , jest to przykre i niebezpieczne przy wyprzedzaniu, dlatego trzeba coś z tym zrobić. mechanik przeczyścił zawór egr który okazał sie podobno bardzo zanieczyszczony , pomogło to na jeden dzień, i problem wrócił. Inny mechanik stwierdził że trzeba wymienić zawór egr, za uzywany 300 zł ( ? ) ale czy to rzeczywiście jest przyczyna ? [ Dodano: 2007-01-11, 18:31 ] no to po dzisiejszej sesji u mechanika już podobno wiadomo że to jednak zawór egr, okazało się że używanego na razie nie ma , wsklepie z częściami do francuzów 840 zł ( nie ma podobno zamiennika ) ale to cena stara, a nowa ma być o 10 % większa. Niestety używany to spore ryzyko że "niepełosprawny" jak mój. Na razie jeżdzę wobec tego na starym. [ Dodano: 2007-01-16, 18:58 ] ciąg dalszy serialu .... okazało sie że to jednak nie zawór egr , po założeniu używanego problem się pojawił znowu ( chyba dobrze że nie kupiłem nowego stary wyjęty był z kompletnego sprawnego silnika) jestem w kropce , mechanicy twierdzą że nie wiadomo co jest przyczyną i trzeba wszystko spawdzić włącznie z turbiną, podobno niepokojący jest ślad oleju pojawiający sie na zaworze egr ( ma być suchy? ). Inny mechanik stwierdził że to nie problem ( ten olej) i co tu robić ? Niektórzy twierdzą - zmienić auto. Może ktoś jednak ma podobne doświadczenie i wie co jest przyczyną tego problemu
  5. machanik przeczyścił zawór egr , podobno był bardzo zanieczyszczony , pomogło na jeden dzień i problem jest dalej, podczas świecenia sie sygnalizacji swiec, silnik traci moc i jest "mułowaty". Będę wdzięczny za odpowiedż jak sprawa się wyjaśni .
  6. niestety mam ten sam problem , komputer wykazuje bład na zaworze egr, mam prośbe o opdpowiedź jak problem został rozwiązany, gdyż niestety narażony jestem na nierzetelność mechaników
  7. mam ten sam problem, i scenica 1,9 dci z tego samego roku, mechanicy (? ) nie mogą znaleźć przyczyny, czy można wiedzieć jaka była przyczyna tego "zjawiska" bo pewnie problem został już usunięty. U mnie dodatkowo w momencie zaświecania sie kontrolki następuje niewielki spadek mocy . Z góry dziękuję za opowiedź do jest dla mnie ważne z uwagi na dużą - delikatnie mówiąc nierzetelność "fachowców"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!