Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcin1979

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    155
  1. Koło pasowe zmieniałem parę miesięcy temu wraz z paskiem i napinaczem, od tego czasu zrobiłem 18 tys km więc chyba odpada ale może się mylę.W sumie auto ma moc ale całe wpada w rezonans i chodzi głośniej ale jest to słyszalne tylko w środku jakby może coś z kolektorem, układ wydechowy wstępnie sprawdziłem na kanale(tyle ile widać)i jest cały i sztywny,dwumasę też bym wykluczył bo w tym roku zmieniałem na regenerowaną.Może faktycznie coś z paskiem się dzieje lub jakąś rolką.Mam tylko jeszcze pytanie o poduszkę skrzyni biegów: czy jeżeli jest odrobinę krzywo zamontowana to auto może drżeć? dziś wyjąłem akumulator i zauważyłem że jest trochę krzywo w stosunku do uchwytu do którego jest przykręcona.
  2. Witam Mam problem z drżeniem silnika, wygląda to tak że od jakiegoś czasu coraz bardziej auto wpada w rezonans prawie przy każdych obrotach choć na biegu jałowym najbardziej.Wymieniłem wszystkie poduszki silnika (zamienniki) łącznie z lizakiem i nic to nie pomogło. Oporócz tego mam wrażenie że auto zaczęło głośniej chodzić i może jest odrobinę słabsze. Pomóżcie bo nie wiem co mam dalej robić , auta używam codziennie i jest mi bardzo potrzebne .
  3. Tak wiem że jest czujnik położenia fotela kierowcy i że odpowiada za stopień napełnienia poduchy, ale ja mam taki problem że zapala mi się kontrolka od poduchy i po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd (B 1008 - obwód drugi airbagu kierowcy,przerwa w obwodzie). Wszyscy piszą tylko o kostkach ale jednak nie tylko to jest przyczyną (jak widać). Może ktoś miał podobny problem????
  4. Witam Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi napisać gdzie dokładnie znajduje się i jak leci obwód drugi airbagu kierowcy i których kostek to dotyczy? Wiem że chodzi o te pod fotelem i może jakieś inne. Mam problem z nieszczęsną kontrolką,robiłem już wszystko co znalazłem na forum,wiem że było milion razy, ale nic z tego nie działa. z góry dziękuję za podpowiedzi.
  5. Witam Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka airbag.Wygląda to tak że po nocy odpalam auto się nie świeci a wystarczy ok 20-30 min jechać autem z włączonym ogrzewaniem to się zapala i później potrafi się cały dzień świecić z małymi przerwami(czasem).Po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd b1008 który oznacza : obwód 2 airbagu przedniego kierowcy-przerwa w obwodzie.Moje pytanie to gdzie fizycznie leży przyczyna tej usterki,jak mogę to odszukać,może ktoś ma schemat tej że przypadłośći.Dodam że przeglądałem podobne tematy i sprawdzałem wstępnie kostki pod fotelem,czujnik położenia fotela.Ostatnio zmieniałem jeszcze pająk wraz z taśmą.Pomóżcie.
  6. Witam czytałem dużo na forum o zaworze EGR, problemach z nim związanych. Zauważyłem że dużo użytkowników zaślepia ten zawór. Postanowiłem się za to zabrać ponieważ przy przyspieszaniu auto zostawiało czarną chmurę dymu. Dodam że wcześniej zawór był czyszczony, przy wyjmowaniu zrobiły się z niego dwa elementy (cewka oddzieliła się od zaworu). Na początek odłączyłem wtyczkę by sprawdzić jak auto będzie się zachowywać, żadnej zmiany nie zauważyłem oprócz tego że auto przestało kopcić,ciekawe czy nie będzie więcej palić, zaniepokojony jestem tylko tym że po wyjęciu wtyczki nie pali się kontrolka ani nie ma żadnego komunikatu świadczącego o tym fakcie, czy mogę tak jeździć czy brak informacji na wyświetlaczu i świecącej się kontrolki może być zwiastunem poważniejszych problemów ? Z góry dziękuje za ewentualne porady, sugestie, podpowiedzi.
  7. witam miałem to samo,okazało się że tuleja na wahaczu była niedokręcona, a przed tym demontowali mi sanki w celu wymiany sprzęgła i musieli odkręcać wahacz(tylko nie wiem po co) i zapomnieli dokręcić jak się później okazało.
  8. Witam wszystkich od 10 miesięcy jestem posiadaczem megane II 1.9 diesel kombi,ale na forum dopiero od tygodnia.Zycie pokazało że można zaoszczędzić dużo pieniędzy,czasu i nerwów korzystając z tego forum.od kilku lat korzystam ale dopiero teraz założyłem konto. zaczynałem od R 11,następnie była 19 ph1,potem ph2 dalej przez przypadek fiat bravo(totalna porażka),później laguna ph1,następnie ph2,dalej citroen picasso a obecnie megane 2
  9. Witam problem rozwiązany,przyczyną była niedokręcona śruba lewego wahacza na tulejach. Chłopaki w serwisie wykazali się chęcią znalezienia problemu i znaleźli. Cieszę się wspaniałą ciszą w aucie 8-)
  10. witam ponownie byłem u diagnosty na szarpakach wszystko sprawdzone łączniki sworznie drążki itd są w porządku,forum całe przejrzałem i nic,tylko same drążki łączniki kolumny i układy kierownicze a u mnie to wszystko ok. Może faktycznie źle założyli sanki jak sugerujesz podjadę jeszcze raz do serwisu i zobaczymy.
  11. Witam,jestem nowym użytkownikiem forum więc będe wdzięczny za wszystkie wskazówki i porady.Mam duży problem z moją Megi,a dokładnie wygląda to tak: W serwisie nieautoryzowanym wymieniali mi sprzęgło,musieli zdemontować ławę czy sanki zawieszenia aby dobrać się do skrzyni biegów,po zamontowaniu wszystkiego tak jak było podczas ruszania lub hamowania słychać bardzo wyraźnie i głośno metaliczne stuki z okolic ławy,wahacza czy gdzieś tam których wcześniej nie było.Chłopaki w serwisie próbowali dokręcać na podnośniku,sprawdzali zjeżdżałem z podnośnika wjeżdżałem kilka razy i nic problem jak był tak jest. POMOCY JUŻ NIE WIEM CO ROBIĆ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!