Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ernest

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    50
  1. witam! sprawdz moze przewody paliwowe moze paliwo niedochodzi tak jak powinno jest tam taki oring prawdopodobnie znajduje sie przy pompie paliwowej ja tez mialem ten problem po zmianie wszystko wrocilo do normy ale nie twierdze ze to to filtra paliwa tez moze byc tego przyczyna pozdr
  2. witam moj problem pokazal sie znow po 3 dniach od naprawy{wykasowani bledow z kompa i wgraniu nowego softu odnosnie wtryskow }znow pokazal sie komunikat injecton fault sam niewiem co mam juz robic chyba zaczne od poczatku tak jak wy aco do Chillera ty to juz juz pieknie przechedles z tym samochodem wielki podziw [ Dodano: 2007-08-18, 10:17 ] dzis zadzwonil do mnie moj mechanik z nowina uszkodzonego oringu w przewodach paliwowych ,urzadzenie diagnostyczne pokazywalo niskie cisnienie w przewodach paliwowych dla pewnosci zostawiam auto u nigo na przetestowanie kilka dni ma nim pojezdzic.Mam pytanie do was czy wymienialiscie moze juz terz ten oring i nadal problem zostal niewyjasniony? [ Dodano: 2007-08-22, 19:43 ] witam :) w poniedzialek odebralem samochod od mechanika po zmiania oringu przy pompie paliwowej jezdzi bez rzadnych przeszkod :) jak dlugo to sie okaze pozdrawiam
  3. witam ciag dalszy mojej histori mechanik wyczyscil bledy ktore wylapal komputer wgral nowy program odnosnie wtryskow i autko odpala i narazie nic sie nie dzieje pozdrawiam
  4. moj problem jest podobny do waszych mam takie autko u mechanika nieodpala komputer wyswietla uszkodzony wtrysk mechanik stwierdzil ze to wtryski sa do wymiany ale tak jak czytam wasze posty zastanawiam sie czy to wlasnie pompa paliwowa niejest tego przyczyna samochod ma ledwo przejechane 50tys dajcie znac jak sie uporacie z tym broblemem pozdrawiam.
  5. ja mam ten sam broblem co ty po wymianie kola od alternatora palil za drugim razem ale po trzech dniach juz wogule nie odpalal :evil: podpompowalem go mala pompka umieszczona w przewodach paliwowych i odpalil ale nadal pali za drugim razem strach do niego wsiadac dodam jeszcze ze ja musialem wymienic caly alternator bo po zmianie samego kola ktore sie rozpadlo, w alternatorze rozpadly sie pierscienie, ale jezeli twoj alternator po zalozeniu nowego kola nietlucze sie to jest w pozadku dodam jeszcze ze moj tlukl sie bardzo glosno ktos mi powiedzial zeby zresetowac komputer ale zrobilem to komputer wykryl pare bledow ale te bledy nie byly nic zwiazane z silnikiem byly to bledy po zmianie opon zimowych na letnie poprostu po takiej zmianie trzeba wpisywac specalne kody tagrze niema to zwiazku z komputerem prosze o pomoc POZDRAWIAM
  6. wprawdzie ja juz jestem po zmianie kola do alternatora ale moj problem tkwi nadal :evil: Moja megan nadal nieodpala za pierwszym razem dzis nawet wogule nieodpalila wyswietlil sie komunikat INJETION FAULT po podpompowaniu go gruszka umieszczona kolo pompy paliwowej odpala prosze was jakac porade
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!