Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ShadoWoW

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI CC
  • Silnik
    1.5 dci 85 KM
  • Przebieg (tys.km)
    176

Ostatnie wizyty

418 wyświetleń profilu
  1. tego nie wie czy założył oryginał. Ja miałem w grande puncie ostatnio własnie tak że nie było przekaźnika od wentylatorów wpietego i auto chodziło w trybie awaryjnym.
  2. Witam, mam megane RS 2011 Monaco gp ale auto pracuje w trybie awaryjnym tzn tak już kupiłem i od samego początku wchodzi do 3 tyś rpm. Brak jakiejkolwiek mocy. Auto stoi u elektronika i wyskakuje błąd położenia wału lub wałka rozrządu. Czujnik został wymieniony i dalej jest to samo. Instalacja jest sprawna, bo była sprawdzana. Wyskakuje też błąd od termostatu. Co może być przyczyną tego że auto się nie wkręca na obroty ?
  3. Dzisiaj dopiero sie zorientowałem że moje auto sie zapowietrzało, wtryski dałem do regeneracji przez pare miesiecy było ok aż znowu problem powrócił z odpalaniem po długim postoju np rano. Okazało sie ze dzisiaj jak próbowałem zanim zapaliłem auto podpoompować paliwo to nic nie dało bo pompowało samo powietrze. Dopiero po odpaleniu za 3-4 razem już było normalnie. Będe musiał zrobić tak samo jak wy z tym trójnikiem bo innego rozwiązania nie widze. Sądze ze dlatego auto też jest mułowate. Regulamin pkt.5.6 - pl-literki Aston76
  4. Mogę sie pochwalić ze znalazłem winowajcę. Paliwo nie docierało do pompy wtryskowej. Odpaliłem auto na Plaku i nie chciało zaskoczyć za 2 razem plak i but do podłogi i załapało, założyłem na przewód od baku zaworek zwtorny w stronę filtra paliwa. Niestety przed chwilą zszedłem ją odpalić i nie chciał zaskoczyć wiec znowu Injection Falout ale załapała za 2 razem. Nie mam tej cholernej gruszki ale nie wiem czy w tym przypadku jest mi ona dalej potrzebna jak założyłem zaworek ? Wychodzi na to że pompa wtryskowa nie ciągnie paliwa z baku. Pytanie czy w baku jest jeszcze jakaś pompa co doprowadza paliwo do pompy wtryskowej ? Auto po drugie dużo pali po mieście 9L a miasto nie jest zakorkowane na trasie przejechałem się przed chwila jakieś 20 Km po resecie i delikatnej jeździe koło 70km/h wyszło 5.7 wiec tez duzo. Niech ktoś mi tylko nie mówi że zależy to od nogi. Jaka przyczyna ?
  5. aniewa ale jak mam przez filtr puszczone to nie ma na wężu doprowadzającym do pompy paliwa. Spróbuję na chwile podpiąć wężyk prosto z baku i odpwietrzyc tak jak mowisz wtedy bede wiedział ze filtr jest do wywalenia i zaoszczędze jakies 2 tyś zł na wymianie wtrysków i pompy :)
  6. Czy mogę mieć podpięty wąż bezpośrednio z baku a ten co idzie z przelewów do filtra może być niepodpięty ?
  7. Ciekawostkę powiem wam. Przywiozłem prostownik naładowałem aku ale auto dalej nie odpala i nawet nie da oznak życia poza rozrusznikiem. Postanowiłem ściągnąć wąż który przychodzi do pompy wtryskowej od filtra a w wężu po kreceniu silnikiem zero ropy wąż praktycznie suchy. Założyłem bezposrednio wąż od baku który wchodzi do filterka i kręciłem. Ściągam ten wąż a tam ropa wyleciała jak z kranu. Padł mi aku i dalej go ładuję. Zastanawiam się czy nie zapowietrzył się dziad jeden ? Jak go odpowietrzyć?
  8. Nie puszcza dymka ani nic nie drgnie poza rozrusznikiem. Czy w razie czego mogę założyć pompe i wtryskiwacze od 1.5 dci 105 KM ?? Wgl wtedy bede miał 105km czy cos by tzreba zmienic ? Pytam bo znalazłem taki zestaw tanio uzywany i z auta z przebiegiem 30 tys km.
  9. tak mi sie wydaje ze moze sie cofac paliwo bo nie mam zadnego zaworka oraz zauwazyłem ze ten przewod został cały wymieniony leci od spodu az do filtra. Moze sie faktycznie cofać. Odpiąć go i wsadzić do karnistra z ropą ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  10. Miałem 1.9 dci teraz kupiłem 1.5 dci. Auto stoi w kielcach, ktoś ma clipa żeby go sprawdzić ? Generalnie to mam go 3 dzień wiec powiedziałem właścicielowi że albo zwracam auto albo pokryje koszty naprawy. Wolał bym nie robić cyrku tylko mieć je naprawione. Czy jest taka możliwość aby świece żarowe były powodem tego że nie odpalił ? Dzisiaj było około 13 stopni odpalałem przed godziną 14. Jeszcze jedno- w 1.9 dci miałem pompkę ręczną a tutaj nie ma nic tylko wymieniony przewód na nowy bez pompki, powinna być ?
  11. Auto kreci wiec aku odpada, rozrusznik tez, alternator tez. Auto po prostu nie odpala ! Jak wybrac który wtryskiwacz ? Moge np kupic jeden i go przekładać ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  12. Myślałem że juz nigdy nie kupie meganki, jednak nie wiem co mnie podkusiło i kupiłem drugą z tym ze nie 1.9 dci a 1.5 dci 85KM. Ta sama sytuacja 3 dzień po zakupie a auto nie zapala. <><><><><><><><><><>><><><><> Pojawia sie Injection Falout i Stop auto kreci ale nie pali. Dolałem paliwa i nic. Kleme sciągnałem na 15 minut i nic Dzien wczesniej miał problem z zapaleniem ale sie otzrepał przez chwile i zapalił. Dziwne bo jak zapalił to rzucało silnikiem ale podgazowałem i po chwili ok. <><><><><><><><><><>><><><><> Jak był ciepły to nie dymił, moc była ok. <><><><><><><><><><>><><><><> Co robić ? Oddac auto do serwisu gdzie zrobią mi wtryski i pompe ? <><><><><><><><><><>><><><><> Policzyli 900zł pompa + 300zł za wtrysk x nie wiadomo ile wtrysków. <><><><><><><><><><>><><><><> Macie jakie podpowiedzi ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76
  13. witam, jutro jade po poduszku i łożyska na przod, widziałem filmik na spryciarze.pl i wcale nie jest takie trudne wymienienie poduszek, jutro zdam relację jak przebiegła wymiana o ile uda mi sie kupić sciagacz do sprezyn.
  14. rozrusznik jest ok, kiedys tez tak mi sie stało ale potem palił przez miesiac dobrze. Okazało sie bo wyciagnałem skrzynkę bezpieczników i jest bezpiecznik nr3 spalony, zobaczymy jutro czy pomogło;) od czego on wgl jest? Te z pod maski.
  15. Nie da rady właczyć zapłonu (tak przynajmniej mi się wydaje) . Oczywiście jest na kartę i z przyciskiem START/STOP. Auto nie odpala Jak zapłon niby jest nie włączony (karta nie włożona) to: światła można normalnie włączyć (pozycja,mijania długie), awaryjne chodzą, jest oświetlenie wewnątrz, centralny zamek chodzi, klakson. W momencie włożenia karty i wciśnięcia "start" bez naciskania sprzęgła załączają się dodatkowo takie obwody: wycieraczki, elektryczne otwieranie okien. cały czas jednak nie chodzą obwody: nadmuch powietrza do wewnątrz, kierunkowskazy, diagnostyka za pomocą złącza OBD nie jest mozliwa (tak jakby ECU nie zasilane). I teraz moje pytanie: czy w związku z tym że załącza się obwód wycieraczek i elektrycznych szyb po włączeniu przycisku "start" oznacza to że zapłon się już włączył a poprostu jest jedynie usterka obwodu zasilania dmuchawy, kierunkowskazów i sterownika czy też zapłon wciaż jeszcze nie jest włączony. Pytam bo nie wiem czy się czepić konkretnych obwodów czy też poprostu sie zapłon ogólnie nie włącza. Czytnik rozpoznaje kartę. Wyświetlacz podaje komendę: "włóż kartę", gdy wkładam komenda znika i pojawia sie "wciśnij sprzęgło i przycisk start". Po wciśnięciu sprzęgła i przycisku "start" coś tam pyknie w bsi, można sobie wycieraczkami pomajtać, szybę uchylić i tyle. Tak na marginesie: Rozrusznik się nie kręci, po wciśnięciu przycisku "start" jedynie co to wyskakuje poziom oleju ok i pikanie ciagłe słysze przez chwile. Skopiowałem to z elektordy u mnie ten sam problem tyle ze dzien wczesniej chciałem odłaczyc aku i zrobiłem zwarcie + z masą kluczem do odkreciania aku. Co może być powodme? Kiedys tak juz miałem ale wtedy to jedna karta działała a druga nie. teraz na obu kartach nie działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!