Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Foktrok

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II sedan
  • Silnik
    1.5 dci 63KW
  • Przebieg (tys.km)
    113500
  1. Dzięki za odpowiedź, dzisiaj się za to zabiorę. Czy muszę koniecznie odłączać akumulator to dej operacji?
  2. Witam, również mnie dopadła przypadłość nie działającej zapalniczki w mojej Megane II phII. Bezpiecznik jest sprawny. Chciałbym się dostać do gniazda zapalniczki. Podsumowując trochę wątek wygląda na to, że nie da się wyciągnąć palcem gniazda zapalniczki do góry, a jedyny sposób aby się tam dostać to zaprezentowany wyżej w instrukcji demontażu. Czy któreś kroki z tej instrukcji można pominąć? Np: punkt pierwszy i drugi? Jak się zabrać do demontażu osłony dźwigni zmiany biegów oraz gałki? ( nie robiłem tego nigdy wcześniej).
  3. megane II 2007 sedan Wg. instrukcji świata pozycyjne z tyłu powinny świecić się w górnej części reflektora razem ze światłem stop. U mnie niestety w tych miejscach świecą się tylko stopy, a pozycyjne mam na samym dole reflektora (w instrukcji jest to podane jako przeciwmgielne tył na żarówce p21 4w). Wymieniłem górne żarówki p21 5w stop/pozycja po obu stronach ale dalej w tych miejscach nie świecą się pozycyjne. Widzę na filmiku, że powinny palić się razem ze stopami w górnej części reflektora Dlaczego u mnie świecą się na samym dole reflektora (wąski pasek)? Fakt, nie przypatrzyłem się czy mam tak od początku, dopiero przepalenie się stopa po stronie kierowcy skłoniło mnie do zastanowienia się nad tym. pozdrawiam Dodano: 23 sty 2013 - 07:31 nikt nie pomoże? patrzyłem na mieście, wszystkim palą się pozycyjne z tyłu w górnych trójkątach reflektora razem ze stopem, a u mnie w dolnej części reflektora
  4. ~~~~~~~~~~~~~~ tak, oczywiście chodzi mi o wejście na minijack ~~~~~~~~~~~~~~ czyli rozumiem, że megane III ma takie wejście w standardzie? niezależnie od wersji? Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes
  5. czy Megane III ma wyjście AUX w standardzie? chodzi mi oczywiście o minijack. w mojej Megi II musiałem sobie sam wyprowadzać z radia.
  6. dzięki, tak to jest niestety od strony kierowcy, mam kod do radia więc podziałam z wyciągnięciem akumulatora. Zastanawia mnie tylko czy robić to na siłę, bo z tego co wiem to żarówka jest "na wcisk", ale z tego co czytałem to trzeba ją lekko obrócić i wyciągnąć. Dam znać czy mi się udało, a żarówka od której odpadły metalowe blaszki na kabel to UNITEC H7, nie polecam. Dodam tylko, że przepaliła się po dwóch miesiącach. Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  7. a ja mam problemik, mianowicie urwało mi się mocowanie na czubku żarówki to na kabelek (takie dwie blaszki) i teraz nie da się wyciągnąć żarówki, nie mam jej za co złapać, macie może jakiś pomysł co teraz? megane II phII, wiem że jest na wcisk w moim modelu, gdyby była na zatrzaskową blaszkę to nie byłoby problemu, a tu...trochę lipa
  8. Padło mi oświetlenie regulacji nawiewu, AC i podgrzewania tylnej szyby (klimatyzacja manualna). Oświetlenie radia i poniżej radia działa. Niestety nie znalazłem tutoriala który tłumaczyłby krok po kroku jak dokonać wymiany przepalonych żarówek w wersji z manualną klimą. czy zna ktoś symbole tych żaróweczek? chcę zakupić wcześniej zanim wszystko zdemontuję.
  9. ja też mam taki dźwięk przy ok 1,4k obrotów u jednego mechanika też chcieli mnie naciągnąć że to wina wtryskiwaczy, miałem sprawdzane wtryskiwacze i mechanicznie i komputerowo i są ok. Po konsultacji z pracownikiem ASO dowiedziałem się że cytuję: "ten typ tak ma" i że jest to całkowicie normalne. Podobno wiele osób z tym się zgłasza. a to mój post wcześniejszy w tej sprawie: http://megane.com.pl/topic/29550-trekotanie-silnikaod-1400-obrotowmp3/page__p__235328__hl__1400__fromsearch__1#entry235328
  10. witam, wykryto w mojej megance skoki ciśnienia paliwa, prawidłowa wartość ok 230, u mnie waha się od 190 - 250. Nie pomogła wymiana filtra paliwa i płukanie układu paliwowego, tzn. pomogła ale na chwilę. Wtryski sprawdzone i są w dobrym stanie jeszcze. Objawem spadku ciśnienia paliwa jest to że na biegu jałowym co jakiś czas spadają na chwilę obroty i auto się tak jakby dławi przez sekundę. Ogólnie to gdy jest silnik zimny to objawy są większe, po rozgrzaniu wyczuwa się że pracuje jakoś tak nierówno. Czy będzie to wina regulatora ciśnienia paliwa? a jak tak to gdzie można kupić zamiennik delphi lub boscha bo nie mogę znaleźć katalogu online. Mój silnik to 1.5dci 2007 63kw
  11. dodam jeszcze, że dzieje się tak zazwyczaj na zimnym silniku, a obroty nie tyle że się zatrzymują na chwilkę co samoczynnie po odpuszczeniu gazu jeszcze trochę rosną o jakieś 0,1
  12. Witam, czy normalną sytuacją jest, że gdy odpuszczam gaz przy zmianie biegu to obroty pozostają przez jakieś półtorej sekundy pozostają w maksymalnej osiągniętej przy przyspieszaniu pozycji? Potem spadają do prawidłowej wartości. Dzieje się tak przy przyspieszaniu. Zauważyłem też inny objaw; przy staniu auta na biegu jałowym z załączonym silnikiem, obroty co jakiś czas lekko (nawet nie o 0,1) spadają i potem wracają do poprzedniego poziomu, tak jakby silnik leciutko się dławił. bardzo proszę o jakąś radę. Czy to przepustnica, czy może świece, czy może jest to normalne tzn. "ten typ tak ma"?
  13. powiedzcie mi, czy objawem niedrożnego odpływu klimatyzacji jest też wylewanie się wody pod auto? tzn. gdy ruszam po hamowaniu zostawiam taki ślad kropel na jezdni, potem to ustaje i po jakimś czasie znowu kapie na ulicę przy ruszaniu lub przy podjeżdżaniu pod górkę pozdrawiam
  14. witam, megane II 1.5 dci 63kw/86KM sedan 2007 rok jak sprawdzić jaki rozmiar klocków będzie pasował do mojego auta? w katalogach internetowych: ATE, TRW, Bosch itp. są podawane różne dane. Raz jest napisane że pasują na przód klocki 136mm a raz że 156mm. A ja od tygodnia mam dylemat jakie zamówić. Tarczę tez nie wiem czy dobrą zamówiłem: BOSCH NR KATALOGOWY: 0 986 478 590 Średnica [mm]: 280 Grubość tarczy [mm]: 24 Minimalna grubość [mm]: 21,8 Typ tarczy: wentylowana wewnętrznie Średnica piasty koła [mm]: 61 Ilość otworów: 4 i jeszcze jedno pytanie. Co oznacza informacja "system hamulcowy ATE lub system hamulcowy BOSCH", która często podawana jest wraz z klockami. Czy to oznacza że np: klocki hamulcowe firmy X "system hamulcowy ATE" będą pasowały tylko do tarcz tylko firmy ATE???
  15. OC + AC + ubezpieczenie szyb 1285 zł / rocznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!