Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Piotr

Nowy użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Już znalazłem powód Otóż jak przyglądałem się spasowaniu tapicerki lewych przednich drzwi i konsoli kierowcy to jest troszkę głębsza szpara niż z prawej strony. I jak otworzyłem drzwi na oścież to zauważyłem iż na przednim lewym błotniku a właściwie już na szkielecie nadwozia są fabryczne dziury ot takie wytłoczenia. Jak tam patrzę to widać światełko takie maciupkie. Teraz muszę zakleić te dziury bo gdzieś z przodu wlatuje tamtędy powietrze tylko czym najlepiej to zakleić. Z prawej jest akumulator oraz wlew płynu do spryskiwaczy i te dziury są zasłonięte :shock: Czym najlepiej to zasłonić czy ktoś wie?
  2. Właśnie coś w tym wszystkim jest :D W zimowe dni malutko płynu latem jest ok :D Nagrzewnica też coś tam zabiera no nie U mnie nie ma śladu wycieku z żadnej ze stron a zimą płynu ubywa latem trzyma jak skur.... 8-) Uszczela jest :)
  3. Witam :roll: Ale jak ? Ułożenie przedniej maski ? Tzn. czy pokrywa komory silnika ? Czy wlot powietrza ? czyli te kratki ? I czy u ciebie buczało cały czas ? czy tylko w jakiejś konkretnej chwili ? tzn. w zależności od pewnych parametrów jazdy
  4. Witam mam pewien problem. Otóż w momencie kiedy jadę z prędkością od ok 90 km/h do ok 100 km/h słychać przez ten krótki okres ciche i bardzo wysokie buczenie - taki wysoki gwizd z okolicy lewej przedniej części kabiny przy lewych drzwiach przednich. Buczenie zależy też od tego jak wietrzną mamy pogodę. Czasem jest czasem go nie ma ale zawsze przy tej prędkości jaką podałem. Czy to coś w wentylacyjnych kanałach wpada w rezonans czy też uszczelka drziw? Kto się z czymś takim spotkał :D
  5. Silniczek działa. Czyli można kupić tylko szkło tak? I potem nakleić na tę listwę. Tylko na tej listwie są pręciki ogrzewające szkło więc nie wiem czy będzie wszystko ok. Czy to może być zrobione w każdym warsztacie czy tylko w serwisie. :) [ Dodano: 2007-03-26, 20:45 ] To prawie cud w ostatniej chwili odbuiłem na sąsiedni pas
  6. Witam :evil: Mam taki mały problem. Jadąc pod słońce w ostatniej chwili zauważyłem barierki na drodze i zachaczyłem prawym lusterkiem. Popękało szkło w lusterku, reszta jest cała. Czy ktoś orientuje się jak się za to zabrać. Lusterko jest podgrzewane i sterowane elektrycznie. Obudowa cała elektryka też - wiem bo widziałem jak wypadło wszystko z obudowy. Czy w takiej sytuacji można wymienić tylko szkiełko czy trzeba wymieniać całość co znajduje się w obudowie lusterka. Może ktoś to robił i ma z tym doświadczenie. a przy okazji omijajcie Toruń z daleka bo w tym mieście normalnie jeździć się już nie da. Dziury są wszędzie wygląda to tak jakby w nocy wychodzili ludzie z kilofami, łomami, młotami i normalnie rozpierdzielali nawieżcznię WSZYSTKICH ulic w gminie Toruń Miasto. Dziury są ogromne bryki zygzakują jak szalone po ulicach. Barierki jakieś wszędzie stoją choć nie w miejscach gdzie są dziury. K.... ja już nie mogę :cry:
  7. No tak sprawdziłem i faktycznie producent podaje min grubość tarczy hamulcowej to przy średnicy 238 mm 18,3 mm [ Dodano: 2007-03-18, 14:59 ] I faktycznie to bardzo konkurencyjna cena [ Dodano: 2007-03-18, 15:02 ] Jak się zrobi ciepło to gruntownie wymyję brykę od spodu i pojadę wymienić klocki, płyn i sprawdzę tarcze jak za cienkie to też wymienię. Wymienię też łączniki stabilizatora wachaczy bo słyszę stuki lekkie 8-) A potew w rurę i w długą 8-)
  8. Tak też zrobię jak będę wymieniał klocki [ Dodano: 2007-03-17, 19:51 ] A właściwie jak poznać samemu że tarcza jest już do wymiany ja mam wentylowane - są z każdej strony jeszcze dość grube tak przynajmniej mi się wydaje
  9. Mam jeszcze pytanko, które nasunęło mi się teraz czy wymienić płyn hamulcowy jak nie wiem kiedy był wymieniany a klocki będę niedługo wymieniał [ Dodano: 2007-03-17, 19:46 ] Jeżdżę już tą bryką prawie 1,5 roku i tylko klocki przy kupnie z kumplem, który mi ją sprzedawał zmieniliśmy bo tarcze są ok- przynajmniej były-ale chyba są nadal
  10. No właśnie bo fabrycznie coupetka 2,0 ma 14 lub 16 cali felgi. Ale już coupe 1,6 pierwsze egzemplarze miały też 13 stki. co do tarcz to nie wiem jakie były rozmiary fabryczne ale krzywe max nM/KM ew KW to jak najbardziej widziałem i widuję. I wiem że nie da się porównać własności jezdnych na oponach zimowych w stosunku do opon letnich :->
  11. Faktycznie masz rację choć to troszkę od życia odbiega bo ja np max nM mam na 4000 obr a max moc na 5000 a dokręca się do 5500. Więc raczej też na górze u mnie strzałka obrotomierza bywa. Ale ogólnie masz rację co do lepszej pracy 8 zaworówek przy niskich obrotach 8-) Mam silnik 1,6 [ Dodano: 2007-03-17, 19:25 ] A co do opon to nie możesz przyrównywać do zimówek. Ja przedwczoraj zakupiłem nówki letnie 13 stki i jest świetnie. Ale masz rację co do profilu i szerokości opony i własności jezdnych. Ale ja i tak zostaję w 1,6 przy 13 stce :roll: [ Dodano: 2007-03-17, 19:27 ] No i pamiętaj iż coupetka jest lżejsza i 13calówki faktycznie nie zdały by egzaminu
  12. :-/ :-/ Witam Guzik prawda z tym katem :-P Katalizator można zastąpić strumienicą bez spadku osiągów naszego autka. Ja oczywiście mam katalizator :-> A co do wody w układzie wydechowym, cóż warunki atmosferyczne i oszustwa na cepeenach - życie Ale potwierdzam prosta droga i tak pod 5000 obr go Po zimie- trudne warunki na drodze - wiadom jeździmy ostrożnie i na małych obr, ale aby silnik się rozruszał to do dechy w długą No albo możesz poczekać do lipca- woda napewno już wyparuje
  13. Witam co to znaczy, że 8 zaworówka lubi niskie obroty. Wiem, iż aby szesnastka dobrze chodziła to tzrea podeptać tak min na 4 tys. Ale czy jak ośmiozaworówką kręci się wysoko to może się popsuć? A co do opon niskoprofilowych do megi ph. I to raczej trzymał bym się zaleceń producenta gdyż amortyzatorki są troszkę zbyt miękkie jak na polskie drogi, więc im grubsza opona tym lepiej-troszkę też amortyzuje dziury. Ja mam tam trzynastki i nie narzekam. Hatch 2.0 firmowo ma 14 cali felgi- no ew.15 cali. Swoją drogą hatch 2.0 RT to zajefajne autko, ale ja jak bym kupował 2,0 to szukał bym 2,0 16v - motor F7R. A co do F3R to ma 115 km a nie 114 Także kolo świetna bryka ta twoja megi [ Dodano: 2007-03-17, 19:07 ] No może mogła by być bordo , albo czerwona :-P Ale to już kwestia gustu :-/
  14. Witam Stwierdzam iż kolega nic się nie dowiedział Może olej a może płyn :roll: Ja zapytał bym się czy faktycznie sonda lambda jest sprawna bo może mieszanka faktycznie pieprzy się i po drugie czy jak jest zimno i wilgotno czy jak jest ciepło i sucho to dymi i czy w czasie pierwszych 10 min po odpaleniu czy potem też :shock: [ Dodano: 2007-03-13, 18:51 ] Na temat zasysania płynu do silnika napisano już parę postów
  15. Niestety dalej nie bardzo rozumiem :-( czy opona 175/70R13 weujdzie na alusa 5.50x13 ET35 :roll: [ Dodano: 2007-03-10, 16:26 ] Bo na stalowej feldze jest ET 36 - 5.50Bx13
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!