Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pawełm5

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    2.0 16v //3,6l
  • Przebieg (tys.km)
    51800

Profil

  • Zainteresowania
    sport samochodowy,wyścigi
  1. jedziesz do aso po mikrostyki koszt 6 zł 4 szt. i wymieniasz samodzielnie , nie jest to trudne ale pracochłonne i działa sam to robiłem bo chłopaki w aso mi powiedzieli jak bo oni nie dają gwarancji na usługę że względu że ten typ tak ma jak będziesz sam się brał za robotę to musisz mieć jeden wkrętak zagięty tak aby blokadę w drzwiach wyciągnąć , potem wkrętakiem krzyżakowym małym odkręcasz wnętrze klamki i jak wypchniesz czujnik z blokady to jest taki mikro styk który trzeba wydłubać i w jego miejsce założyć nowy następnie polutować te same piny aby obwód był i jako wypełnienie w koło mikrostyku zastosuj klej z pistoletu aby zaizolować i będzie działać na bank
  2. sam rozwiązałem ten problem po wymianie czujnika ciśnienia króry nie był odczytywany przez komputer i okazuje się że "trzeba " pojechać do aso i podpiąć auto pod komputer i jest tak że diagnosta najpierw pompuje koła na 3,8 bara aby czujnik wszedł w tryb maksymalny i przykłada do koła specjalny czujnik który odczytuje wartość i numer seryjny czujnika jeśli po takim wzbudzeniu dany czujnik nie działa jest do wymiany następnie po wstępnym odczycie zmniejsza się ciśnienie do zalecanych w danym aucie i ponownie do każdego koła pdchodzi się z czytnikiem abym załąpał komputer (clip) i tak wszystkie cztery koła . Po odczytaniu wszystkich czterech kół zapisujemy je w pamięci komputera i jest taka funkcja w kompie że są czujniki na lato i na zimę , czyli jeśli mamy jeden komplet felg z czujnikami ciśnieniowymi i zamieniamy tylko opony lato/zima to zapisujemy wersje lato zima ; jeżeli mamy dwa komplety musimy założyć drugi komplet i pojechać do aso w celu wgrania czujników w wersji zimowej i innych KOMBINACJI nie ma
  3. najlepiej cos takiego zrobić i po kłopocie http://moto.allegro.pl/item496995959_nowy_...1_4_1_6_8v.html @vivalid będzie palić więcej bo szybciej spaliny są wypychane a co za tym idzie szybsze napełnianie cylindrów i większe zapotrzebowanie na paliwo, sa tacy co pisza że auto ma kopa czy jest szybsze a tak naprawdę auto mają najczęsciej zajechane z zapchanym katalizatorem i dlatego takie odczucia po wycięciu i wspawaniu czegokolwiek
  4. jeśli poprawnie auto chodziło to trzeba było wykręcić jedną świece i taki sam komplet zakupić a nie eksperymentować, niekiedy na deklu na silniku jest napisane jakie świece mogą być i trzeba się stosować do tych wskazówek
  5. nie jezdzij z pustą puszką zamiast kata bo będzie buczeć, auto będzie więcej palić o 10 %, zakładaj katalizator uniwersalny , a najlepiej metalowy będzie mocniejsze auto a spalanie na tym samym poziomie; stary katalizator nie zostawiaj tłumikarzowi bo to jest ich główne źródło dochodu, po zdemontowaniu katalizatora nie wysypuj zawartości tylko sprzedaj na allegro za ponad 100 zł i masz temat rozwiązany
  6. mam ten sam objaw, napisałem na forum ale nikt nie odpowiedział sam zobacze co to jest jak dam radę wyjąć przemyć ten element co tak brzeczy i dam znac czy pomogło
  7. witam mam taki problem w megance 2.0 16v w automacie 2004 rok że na biegu jałowym słychać takie popiskiwanie z okolicy kolektora dolotowego,, zaraz za przepustnicą jest taki grzybek plastykowy który wydaje dzwięki podobne do kiepskiego zapchanego klaksonu i moje pytanie jest takie czy ten element mozna naprawic, wyczyścić ale czym? ewentualnie wymienić , jakie szacunkowe koszta ,oraz może coś innego padło i dlatego takie dzwięki są problem jest zawsze przy zimnym silniku (zazwyczaj) teraz się to nasiliło
  8. kupując w aso nowy czujnik dostałem komplet tych nakładek w różnych kolorach ale czujnik inaczej wyglądał aniżeli ten który miałem , powiedzieli mi że ma działać !!!????
  9. witam miałem wymieniany czujnik ciśnienia w kole na nowy i jest tak że nie jest widziane koło; postanowiłem zdjąć klemę i odczekać kilkanaście minut, i pomogło koło jest widziane ale po przejechaniu kilku kilometrów i przejechaniu przez koleiny koło znika - czy macie jakieś triki do tego czy trzeba "wgrać" w w serwisie czy może coś jest z nim nie tak
  10. może masz szczepana z innej budy silnik się zgadza ale buda? sprawdz w salonie po numerach nadwozia i podwozia i co za auto tam wyjdzie
  11. [Cięcie] masz problem z czytaniem ze zrozumieniem to po pierwsze a po drugie jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy "parchem za 9zł" a valeo silencio to nie zabieraj głosu w tym temacie bo najlepsze wycieraczki valeo XTRM były na samym początku kiedy zostały wprowadzone do obrotu szły pierwszy montaż w luksusowych autach i w miarę gdy koszty produkcji spadły zostały produkowane prawie do każdego auta seryjnego Widzę że też masz ten problem, dlatego radzę jeszcze raz dokładnie przeczytać regulamin forum i się do niego stosować - Przydałoby się też abyś pisał ze zrozumieniem, bo czasami trzeba wstawić kropkę i przecinek, że o zadaniu zaczynającym się od wielkiej litery nie wspomnę. Prezes
  12. alarm jest tylko jednego typu , nazywa się cobra i montuje się go w fabryczne miejsca w aucie (dziecinnie proste) ale jest dostępny w sieci RENAULT tylko !!!z a 1400 z zamontowaniem . współpracuje z kartą tak jak było przed zamontowaniem w aucie ps. jest taka możliwośc ominięcia ASO ale to musisz pytać sie w firmach co zajmują sie alarmami od kilku dobrych lat , oni mają te kontakty i można zaoszczędzić 500 zł (tak zrobiłem ja)
  13. kup sobie valeo XTRM DO MODELU PRZED LIFTEM jest oznaczenie UM700 I UM601 cena det w intercarsie to jakieś 178 zł ale ze zniżkami miałem 132 zł i naprawde jest różnica i ten wygląd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!