Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aztec

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour Kombi
  • Silnik
    1,6 benz + gaz
  • Przebieg (tys.km)
    162
  1. Witam , Poszukuję również właściwych przednich sprężyn i potwierdzam kolory jakie występują u @franas85 czyli biały , niebieski i na zwoju poniżej zielony . Moja wersja nadwozia to kombi Grandtour 1,6 . Sprężyny są od nowości czyli od 10 lat (pękła dolny zwój ) . Czy ktoś potrafi rozkodować te kolory czy to po prostu tylko dla fabryki jest istotne ?
  2. No i troche trwało zanim podstawiłem dobry akumulator :mellow: i dowiedziałem się że sprawa dotyczy jednak rozrusznika. Dałem do regeneracji : tulejki do wymiany , przetoczenie komutatora i automat do wymiany i jak ręką odjął . Zapala bezszelestnie jak nówka . Temat do zamknięcia .
  3. Witam. Pozwolę sobie odkopać i odświeżyć temat ponieważ dopadło mnie to samo co autora postu. W moim przypadku auto Megane II Grandtour kombi rocznik 2008, 81kkm benzyna. Szarpanie na 1 biegu (bardziej odczuwalne jak silnik się rozgrzeje) i jeśli jest bardziej obciążony (pasażerami). Przeczytałem forum i powodów może być kilka: sprzęgło, wysprzęglik (zapowietrzenie - wymiana), poduszki skrzyni biegów - zawieszenia silnika, luzy w zawieszeniu i układzie kierowniczym. Ktoś pisał jeszcze cewki, przepustnica (w te dwa ostatnie najmniej wierzę). Komputer nie pokazuje błędów a moja jazda raczej należy do spokojnych. I tu pytanie do @Grodzik czy czy mógłbyś powiedzieć jak zakończył się twój przypadek a może jest ktoś kto może się podzielić spostrzeżeniami dot. szarpania sprzęgła na I biegu. pozdr Piotr
  4. Jeśli pamiętasz to podaj proszę gdzie regenerowałeś swój rozrusznik bo 50zł to może faktycznie nie ma sensu - pod warunkiem, że to rozrusznik a nie zdechły akumulator . Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie P_r_z_e_m_o
  5. Zgadza się ale to nie umniejsza faktu, że aby to stwiedzić należałoby się mu przyjrzeć tzn. rozrusznikowi . Trochę przyznam gasisz mój zapał w diagnozowaniu i ewentualnej samodzielnej naprawie rozrusznika . Czy dużo jest gimnastyki przy wyciąganiu rozrusznika? Przyznam, że się jeszcze nie przyglądałem jak jest zabudowany wewnątrz komory silnika. A co do akumulatora to zgadza się, że i latem może go szlag trafić .
  6. Witam, Od kilku tygodni obserwuję z jakim trudem (rano) meganka odpala . Wrażenie jest takie jakby ktoś trzymał za wał podczas odpalania auta . Zapala normalnie bez żadnych niespodzianek ale to "stęknięcie" obciążonego rozrusznika jest dla mnie niepokojące. Po południu jak wracam z pracy już łagodniej i normalniej . Akumulator od nowości nie zmieniany - zimą spisywał się znakomcie (aku od 2009 styczeń) . Olej na odpowiednim poziomie . Rok temu wymiana rozrządu i KZFR . Czy to nie objaw kończącego się rozrusznika a właściwie jego szczotek ? Czy ktoś podpowie jak wyciągamy rozrusznik - są jakieś niespodzianki . Za dwa tygodnie wyruszam w wakacyjną trasę może ktoś podpowie w co łapki włożyć ?
  7. Witam Jest to mój pierwszy post - witam wszystkich . Mam problem z działaniem a właściwie już z nie działaniem szyby opuszczanej od strony pasażera. Nie reaguje na przyciski głównej konsoli przy kierowcy jak i w drzwiach pasażera. Wcześniej raz działało opuszczanie raz nie. Teraz już całkowićie zamilkł . Czytając parę postów o podobnych objawach rozpiąłem łączówkę na słupku A i potraktowałem styki Kontaktem. Pewnie trzeba się dostać wnętrza drzwi i ściągnąć bok ale jak się do tego zabrać ? Poproszę o wskazówkę ... Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!