Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

darekbiskup

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    180000
  1. "Spr. pzrewód gumowy łączący kolektor dolotowy z czujnikiem ciśnienia ATM" -- cytat z pierwszej strony. Jeśli nie to, sprawdź na komputerze sam czujnik ciśnienia. Mam dwie takie renówki. Obie miały ten sam zygzaczek w odstępie miesiąca. Pierwszy padł przez czujnik, drugi przez pęknięty wężyk. Generalnie moja rada po walkach i przejściach z tym samochodem (samochodami). Obadaj na wzrok wężyk, wyjmij go, obadaj dokładniej. (mała i ciasna ta paskuda, ginekologiem nie jesteś? ale zobaczyć możesz). Jeśli nie pęknięty, sprawdź kable do świecy. Jak ktoś mądrze wspomniał, dawaj w nocy z latareczką i patrz czy coś tam nie iskrzy. Kable ok? To lOoknij świece. Może uszczelka pod kapą ma przelot i świece zalane (albo cóś?)? Nie? To zobacz lambdę. -tutaj mam wątpliwości czy lambda może takie objawy dawać, zależy chyba od renówki i 'softu'. U mnie całkowite odłączenie lambdy nie dało efektu świecenia 'cały czas'. W każdym razie odłącz, zobacz, może coś to ruszy(tutaj staramy się spowodować ciągłą usterkę). Jeśli nie, choć to możesz zrobić na początek, odepnij masę, wyjmij silniczek krokowy, przeczyść, wkręć. Po 15 minutach przykręć masę. Może nawet dłużej. Komputer się zrestartuje i może działać (widziałem takie cudo, też od sławetnego /\/\/\/ wampirka). Jeśli tak, wymień silniczek. taki smarowany nie przejedzie 30k. Szkoda powtórki. W każdym razie nie rób czegoś takiego, że: Kupno kabli, świec, kurczak wie, czego jeszcze. Jeśli po oględzinach i tych typowych, nie wymienialnych sprawach nie działa, wal do elektromecha. Skasuje na bank mniej, niż te części kupione na ślepo będą kosztować. Zresztą te części można tak w nieskończoność. W końcu nową Renówke sobie złożysz. Wampirek może oznaczać w sumie wszystko. Od przepięcia na kablach, po bezpiecznik (a też sprawdzić!) i jakąkolwiek usterkę elektryczną gdziekolwiek. To niestety Francuski szajs. Francuska elektronika vide bosch etc. Jesio jedno. Objawy. 1) Jeśli, tak, jak ktoś to anonsował na tym temacie, jedzie normalnie, a gaśnie czasami, w czasie jazdy i obroty wtedy szaleją, do zobacz ten przeklęty wężyk. 2) Jeśli obroty szaleją jak przy silniczku krokowym, a masz pewność że to nie silniczek ( bo też może być silniczek... uff) to komputer, kasacja błędów, wymiana nieszczęsnego czujnika ATM. (mech to musi potwierdzić i tak, pisze, jak było u mnie) Cena ustrojstwa różna. Nowego do ph1 i tak nie warto zakładać, lepiej allegro i szukać używek. Popatrz na spalanie, to ważne. Przy awarii tego dziadostwa spalanie podskoczy z 7 do jakiś 11 litrów. 3) Teraz coś, co powiedział zaprzyjaźniony elektromech. "Jeśli zapali i gaśnie po zapaleniu, albo troszkę poskacze i padnie, to jeszcze nie jest tragedia. Jak nie pali, to już ogólnie kaplica." Interpretujcie to jak chcecie Und: nie jestem żadne ekspert przemyślenia z doświadczenia i pola walki. Jak komus pomogło, fajnie, jak nie, no trudno, trzeba szukać dalej :)((
  2. Zrobiłem wczoraj, kosztowało mnie to 14 złotych za płyn Contactx 400 ml :) resztę papierem i pilnikiem, ptem nożykiem podoginałem i działa jak szalone:) A co do elektryka. Mam tu takich trzech. jeden zaśpiewał 200 złotych i dwa dni w warsztacie to powiedziałem grzecznie powodzenia. Zresztą sam co zrobię, to moje. W każdym razie dzięki wielkie za pomoc!
  3. Ok, więc tak, zacząłem, ale, że teraz jestem w pracy efektu nie znam. więc jak to wygląda. Rozkręciłem osłonę plastikową, wyjąłem moduł. Psik psik kontaktem po wtyczce z obu stron, teraz trzeba pewnie odgiąć do środka te styki tak? Te, co za mocno się schowały? (no tak, specjalista nie jestem :)) Ale ale. mam tam obok kabel przykręcony do blachy, nadkola? Nie pamiętam cholerka. Tego też przeczyścić papierem? No i generalnie nic się nie nadtopiło, ale styki nie wyglądały na kolor miedzi powiedzmy, a na czarny. Ciekawe, jak teraz wyglądają :) 2k papier ścierny lub pilniczek i lekkie szlifowanie - przeczyszczenie? I z obu stron? Lewy prawy zestaw? uff... zagubiony jestem w tym wszystkim, ale usilnie sam chcę to zrobić.
  4. Witam serdecznie! Od czasu, kiedy moja żona przesiadła się w nasze 'f'spaniałe Renault megane 1997 zaczęły się dziać szopki z kierunkowskazami. Więc: lewy kierunkowskaz działa pięknie. Natomiast, gdy włączę prawy, albo nie działa wcale, albo zadziała na moment i się wyłącza. A teraz uwaga. Kiedy są włączone światła, kierunkowskaz wariuje. Natomiast, gdy je wyłącza, albo zaczyna działać poprawnie, albo zachowuje się tak, jakby był w trybie świateł awaryjnych. Rozumiem już, że ma to związek z światłami i stykami, ale może mi ktoś powiedzieć dokładnie co i gdzie przeczyścić? Albo jak to ustrojstwo inaczej usunąć? Dziękuję za pomoc!
  5. Witam serdecznie! W mojej całkiowicie nie awaryjnej renówce pojawił się kolejny problem. Po włączeniu kierunkowskazu w prawo ( w lewo działa znakomicie), nie dzieje sie nic. nie słychać dżwięku, nie pojawia się na desce sygnalizator migacza, i migacz nie miga. Dzieje się to od czasu do czasu, nie ciągle, czasami włącza się i działa dobrze. Macie jakąś radę? co moze być przyczyną?
  6. Czy można na tym jeżdzić bez większych problemów? Z mechanikiem umówilem sie pod koniec następnego tygodnia i nie wiem, czy nie szukac czegoś innego, to mnie martwi troszkę. I Czy to sprężyna, to wymiana i tak całego sprzęgła? Bo włosy stają bęba, patrząc na cenę takiego elementu...
  7. Witam serdecznie! Od trzech dni w mojej maszynie (Megane 1997, 1.6) męczę się z pewnym problemem. Więc: odpalam samochód, naciskam sprzęgło. Jest normalnie. Problem pojawia się natomiast, gdy sprzęgło puszczam. Wtedy słychać wyraźnie, lecz nie za głośno, że coś zaczyna stukać z silnika. Pytanie, co stuka? Czy może mieć to związek z zaworem krokowym, bo jest on lekko niesprawny i przepuszcza, co widać po obrotach? Czy jest to walnięte sprzęgło? Jakieś pomysły? Dziękuję i pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!