Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kubak

Nowy użytkownik
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

366 wyświetleń profilu
  1. Ja też miałem takie objawy i w serwisie okazało się że moduł zapłonu ma błędy w programie. Wgrali mi nowy program i to za darmo . Wszystko przeszło.
  2. kubak

    Nasze jednoslady

    Ja po mega zatłoczonej Warszawie w sezonie poruszam się Yamahą Majesty 125 ccm. 11 koni V max 100 km/h spalanie 2.0-2.5 l/100.
  3. To najprawdopodobniej kłopot z kablami komputera. Wentylator się załącza bo komputer nie wie co się dzieje i na wszelki wypadek chłodzi silnik> Można go wyłączyć odpinają akumulator. Mnie naprawa w serwisie kosztowała 250 zł.
  4. Najpewniej to korozja styków instalacji elektrycznej. Dobry elektryk da sobie radę. Polecam przyjrzenie się przewodom dochodzącym do komputera.
  5. Na górze skrzynki bezpieczników jest wtyczka wiązki kabli oświetlenia przodu. Sprawdź ją bo lubią się wypalać złączki we wtyczce.
  6. U mnie to był przekorodowany kabelek zasilający komputer. Serwis 290 zł wymiana kabelka plus jeszcze dwóch podejrzanych
  7. Ja dowiadywałem sie w service w megane II 1.6 16v filtr paliwa jest przy pompie i wymienia się go przy 240 tyś km i nie ma innego filtra
  8. Nie wiem bo oddałem i zadzwonili z diagnozą a objawy miałem podobne. Przy awarii blokady kierownicy też nie można odpalić silnika ale pojawia się komunikat na komputerze
  9. Nie chcę Cię martwić właśnie odebrałem renówkę z service. Poszła elektronika w skrzynce bezpieczników i jedna wiązka silnika. W promocji 2 tyś. Nie radzę kupować używek bywają takie sobie. Objawy miałem podobne - czasami wyłączały się szyby czasami wyłączało się wspomaganie zapalały się kontrolki silnik czasami odpalał za trzecim czwartym razem
  10. W serwisie powiedzieli że to błąd Fabryczny i miałem to za darmo. A cha jeszcze jedno czasami spadały mi obroty do 400 i czasami silnik sam gasł
  11. Sprawdź w serwisie oprogramowanie modułu zapłonu bo może mieć błędy miałem podobne objawy i nowe oprogramowanie pomogło.
  12. Zobacz czy nie ma śladów na nadkolu. Ja mam na lato 16 przy oponie 205 i lekko popaczonych nadkolach opona obciera dając dziwna dzwięki
  13. Żadna magiczna w osłonie zamka jest otwór na górze zamka po lewej stronie [jak jesteś w środku samochodu] trzeba drutem gwoździem przesunąć biały plasticzek zamek powinien odskoczyć. Osobiście radze wyjąć mikrowyłącznik otwierający klapę i na krótko zewrzeć przewody [sa dwa]. Mikrowyłącznik strasznie koroduje bo ma nieszczelną obudowę. Rozbierałem to wczoraj z tego samego powody
  14. U mnie były takie same objawy okazało się , że były błędy w oprogramowaniu modułu zapłonu w serwisie wgrali za darmo nowe i problem się skończył. Mam ten sam silnik i meganke z tego samego roku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!