Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Piteryn1988

Nowy użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phI
  • Silnik
    1,9 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    164000
  1. Wydaje mi się że powodem zamarzania jest zbierająca się woda w tym małym plastiku co wchodzi w nią bolec ryglujący klapkę (przez zamarznięcie nie może się cofnąć). Wystarczy ją delikatnie nawiercić by miała ujście wody i po kłopocie z zamarzającą klapką.
  2. Tutaj wymiana na nową odmę by nic nie dało bo sama w sobie była czysta. Ale zapchana była ta metalowa końcówka na która nakłada się dolny waż odmy. Ktoś jeszcze pisał na tym forum, że te silniki tzn 1.9 DCi będą dmuchały przez bagnet bo mają kompresje na klawiaturze.
  3. Witam Na początku powiem, że przeczytałem wszystkie tematy na ten temat ale nie znalazłem nic co odpowie na moje pytanie. Zaczęło sie tak, że miałem wahania temperatury wskazówka raz spadała delikatnie po czym znów sie podnosiła. Gdy silnik się rozgrzał nie było już takich objawów. Ładnie trzymal temperature niezależnie czy stałem na skrzyżowaniu czy jechałem. Potem zauważyłem, że zaczał kopcic na niebiesko i brał olej jakies 100 ml na 500 km. Przeczytałem, że może to byc zapchana odma wiec wyczysciłem ja dokładnie oraz przewód dolny dochodzacy do odmy. Po tym zabiegu jakby mniej kopcił i tylko od rana tzn po dłuższym postoju (chociaż też nie zawsze). Teraz wskaźnik temeratury po wyczyszczeniu odmy chodzi jak należy bez żadnego falowania. Może mi ktoś to wytłumaczyc w jakiś rozsądny sposób jak to jest powiązane? I co mogła uszkodzic zapchana odma? Myśle ze są to uszczelniacze na zaworach ale czy na pewno...? Nie chce wymieniac czegos co moze i jest dobre... Pozdrawiam Piteryn1988
  4. Cieszę się, że mogłem pomóc;)Wszystkiego dobrego i bezawaryjnego...!
  5. Z uwagi na żonę napisze:) Miałem podobny problem ze smrodem płynu i własnie uciekał przez przecięty wężyk tylnego spryskiwacza. Miałem go przeciętego między progiem a schowkiem pasażera. Aby się do niego dostać musisz zdjąć wykładzinę z podłogi, wyjąć schowek w podłodze i wężyka szukaj między gąbkami po prawej stronie. U mnie powodem przecięcia była metalowa ostra blaszka wychodząca z nadwozia. A i zobacz czy nie masz mokrego schowka pasażera w podłodze. Przy czym ja miałem tak ze wystarczyło ze dolałem płynu na maksa to od razu miałem wyciek. Jak potrzebujesz jeszcze jakiś informacji to pytaj:)
  6. No dzisiaj renia dostała pełny zbiornik "jedzenia":) W niedziele będzie dokładnie umyta a w poniedziałek trasa nad polskie morze.
  7. Generalnie jest to banalnie proste. Robisz tak: 1) Odpinasz połowę tej plastikowej rączki i masz tam dwie śruby. 2) Wyjmujesz schowek ten materiałowy przy czym aby go wyjąć musisz go otworzyć wsadzić rękę i pchnąć do siebie wtedy wyskoczy z zatrzasków. 3) Odpinasz panel sterowania szybami. 4)Teraz już tylko trzeba odpiąć część materiałową ona jest na zatrzaskach. Przy czym góra tej części jest zespolona na stałe z drzwiami żebyś nie urwał. I masz już łatwe dojście do wkrętów rączki. Pozdro;)
  8. Najprawdopodobniej mało płynu hamulcowego. U mnie było to samo dolej albo wymień klocki i będzie ok.
  9. A ten osuszacz można wymienić samemu? On jest jakoś przyspawany do aluminiowych rurek czy przykręcany i uszczelniany za pomocą uszczelek? A i jeszcze jedno pytanie bo w warsztacie powiedzieli w co średnio wierze, że jeśli byłaby nieszczelność wywołana przez osuszacz to urządzenie do nabijania klimy nie wykryje tego??
  10. Witam ponownie. Podpowiedzcie mi co robić. "Fachowcy" w warsztacie powiedzieli, że trzeba wymienić osuszacz i że jakaś drobna dziurka na rurce jest którą załatają. Przy czym nabicie klimy czynnikiem podobno za free ponieważ reklamowaliśmy usługę. Za to wszystko cena około 430 zł. Patrzyłem nowiutki osuszacz 160zł na alledrogo. Czy ma sens kupować np używany i jak wygląda montaż takiego osuszacza? Proszę o porade.
  11. Witam, Piszę ponieważ nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania oraz nie znalazłem takiego przypadku na forum. Otóż nie działała mi klimatyzacja więc pojechałem nabili mi niby wszystko ładnie pięknie szczelne itd. Mówili, że poprawili wtyczkę dochodzącą do sprężarki bo nie łączyła. Po jakiś 2 tygodniach klima znów przestała chłodzić. Wziąłem się więc sam za naprawę i tak. Sprężarka się nie chciała załączyć. Połączenie ze sprężarką łączy wszystko sprawdziłem i poprawiłem. Odpiąłem wtyczkę od czujnika ciśnienia klimatyzacji i podpiąłem pod nią rezystory zgodnie z tym co ktoś pisał na forum. Sprężarka się załączyła ale w kabinie nie ma nadal zimnego powietrza. Czujnik temperatury w lusterku jak sprawdzić? Chociaż wydaje mi się że jest dobry bo gdy ustawie na 27 stopni grzeje. Doradźcie mi co jeszcze mogę sprawdzić i w czym może być jeszcze wina. Sprawa się trochę wyjaśniła nie było czynnika a majster który wcześnie uzupełniał dobił w sumie 800g czynnika i uciekał przez czujnik ciśnienia. Zobaczymy co powiedzą jak wróci z warsztatu.
  12. Czy próbował ktoś założyć ten zawór od innych aut? Albo założyć coś innego co będzie miało to samo działanie? Pytam bo zauważyłem że przewód łączący dolot turbo z tym zaworkiem mi się poci. Dodano: 02 lip 2012 - 10:17 Nikt nie wie?
  13. Faktycznie gojgien masz racje nie we wszystkich wersjach jest podłączenie do schowka w podłodze.
  14. Miały montowane na 100%. Jeszcze nie widziałem wersji bez wysokotonowych i ta kostka jest na 100% od tego własnie głośnika w desce. A te czarne wydaje mi się, że od schowka w podłodze pasażera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!