Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Arzago

Użytkownik
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V + LPG Stag 300 Plus
  • Przebieg (tys.km)
    70 000

Ostatnie wizyty

531 wyświetleń profilu
  1. Przemo dzisiaj wiele aut widzimy na drogach z włączonymi światłami djd i zwykłymi mijania :) mnie jeszcze nigdy zaden nie oślepił :)
  2. Ponuryzniwiarzu nasza chora polska menatlność karze nam się doszukiwać złośliwości, wrogości i negatywnego nastawienia w stosunku do wypowiedzi i działań drugiej osoby. Pisząc "nikt mnie nie będzie sprawdzał, ponieważ pracuję w policji" nie noszę się z zmiarem robieniu komuś krzywdy, bądź działania na czyjąś szkodę, gdyż to jest niedopuszczalne dla każdego, bezwzględu na to kim się jest z zawodu, tylko wynika to z ogólnych zasad dla dobra wspólnej egzystencji. Montując sobie taki przełącznik nie planuje robić komukolwiek na złość i dowodzić wyższości. Chcę jedynie zwiększyć bezpieczeństwo podróżowania nocą, gdyż często do takich wyjazdów w ciągu roku z rodziną dochodzi i zapewnić sobie nieszkodliwe dla innych dodatkowe oświetlenie najbliższych metrów jezdni, co również wykorzystywane jest w nowych pojazdach.
  3. Kolego DCST, automat nie musi działać, ponieważ jak się domyślam, potrzebne będą głebsze manipulacje przy układzie elektrycznym. Chciałbym po prostu zainstalować ręczny włącznik świateł dziennych w kabinie :blink: Aston 76 - czyli podłączam czarny i czerwony przewód od świateł do akumulatora i dodatkowy od akumulatora do włącznika tak? A czym połączyć światła dzienne z włącznikiem? Jeśli chodzi o kwestie przepisów, nie chce, żeby to źle zabrzmiało, ale mnie nikt dokładnie nie będzie sprawdzał, ponieważ pracuję w policji :blink: Natomiast zapalone światła dzienne z mijania nie jest zabronione, a mimo wszystko poprawia to widoczność na najbliższe metry :) pozdrawiam
  4. Witam serdecznie. Mam gorącą prośbę o pomoc w podłączeniu świateł do jazdy dziennej. Otóż podłączenie ich aby świeciły nie sprawiło mi problemu, ale ja bym chciał więcej :blink: Chciałbym ustawić sobie ręczny włącznik światełek, ale to może pokolei. Oto światełka jakie kupiłem: załącznik nr 1 cięcie - link usunięty Oto schemat podłączenia załącznik nr 2 cięcie - link usunięty Oczywiście czerwony kabel podłączamy do + akumulator, a czarny – akumulator, niebieski zaś należy podłączyć pod postojówki, by światła djd automatycznie gasły przy włączeniu świateł postojowych. I w tym miejscu zaczyna się dla mnie, jako kompletnego amatora elektryki, problem. Ten niebieski przewód chciałbym wykorzystać do podłączenia włącznika. Załącznik nr 3 cięcie - link usunięty Zależy mi na zainstalowaniu ręcznego włącznika świateł by samemu decydować, kiedy mają być włączone, a kiedy wyłączone. Z góry bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam Zapoznaj się z zasadami dodawania zdjęć jakie obowiązują na forum. Zawsze uważałem, że schemat to układ połączeń, a nie fotka czarnej puszki z 3 kabelkami P_r_z_e_m_o
  5. Koledzy mam ogromną prośbę o pomoc. Jestem maniakiem czystych felg i zawsze o nie bardzo dbam. NIestety posiadam dodatkowo auto - służbowe i minionej zimy nim się poruszałem. Auto prywatne z pięknymi, świecącymi alfuelgami stało praktycznie nieruszane na parkingu. Po przyjściu wiosny i powrocie do miejsca zamieszkania okazało się, że felgi zostały zniszczone przez zimę. Na częściach w kolorze aluminium pojawil sie jasny osad, wchodzący w kolor żółty, a na czarnych elementach jakby jakis osad, ktory powoduje matowienie i daje efekt brudnych felg. Umycie ich, woskowanie, czy użycie specjalnych płynow przeznaczonych do felg nie dało żadnego rezultatu, czy istnieją jeszcze jakieś domowe metody na odratowanie felg? Maja one dopiero półtora sezonu ! Pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc ArZaGo
  6. Oj o tym to nic nie mow bo kobitka - poprzeniczka wymienila olej 2 razy do przebegu 60 tys km:/
  7. Ale jestes pewien? Bo kupiłem ten olej i kumpel zwrócił mi uwagę, poczytałem troche na innych forach i boje sie zeby nie zniszczyc silnika:/
  8. Koledzy szukałem forum, ale nie znalazłem takiego tematu dotyczącego renaulta drugiej generacji;) Mam uprzejme pytanie. Wcześniej do autka zalewany był półsyntetyk. Teraz zdecydowałem się zalać olej zalecany przez renault a więc syntetyk ELF EXCELLIUM LDX NF 5W40. Autko ma przejechane 80 tys. Czy mogę wlać syntetyk, czy sprzedać go i kupic półsyntetyk? pozdrawiam i bardzo dziękuję za pomoc.
  9. No właśnie koledzy kolega poruszył temat regulacji maski. Ja też mam szpare większą od strony kierowcy i spasowane od strony pasażera, ale ja mam nie równo maskę. Przy odchylaniu wycieraczek ta od strony pasażera haczy o maskę co oznacza że maska jest przesunięta. Czy można ją wyregulować? pozdrawiam
  10. Nie dużo mi to mówi, bo ja z elektryką akurat mam daleko;)
  11. Koledzy czy ktoś się orientuje czy ten kabel będzie działał, bo obecnie innego nie mogę znaleźć? Megane II - 2005 przed liftem - benzyna http://allegro.pl/wejscie-aux-mini-iso-2-x-rca-renault-carminat-i2273013333.html pozdrawiam
  12. Witam koledzy. Ja również na to patrzyłem. Zadzwoniłem i napisałem do firmy zajmującej się tym. Odpowiedziano mi telefonicznie i w mailu, że jeśli po założeniu i sprawdzeniu na hamowni nie będzie minimum 20 KM więcej w ciągu 10 dni można zwrócić? Co wy na to koledzy? To chyba poprawia troszkę wiarygodność prawda? pozdrawiam:)
  13. Koledzy mam podobną sytuację. Tylko ja nie zakładałem emulatora. Mam instalacje stag 300+. Mój problem polega na tym, że jadę nieustannie i jednorazowo 1000 km i ucieka mi paliwko, w sensie opada wskazówka paliwa, ale faktycznie to paliwo ubywa. Tankuje za 50 zl PB i do pełna gaz, przejeżdzam 1000 km i tankuje gaz i znów PB. Czy ktoś może podpowiedzieć co jest nie tak? pozdrawiam Nie raz gasiłem i zapalałem auto ale to nic nie daje. Wciąż zapala się kontrolka.
  14. Witam serdecznie koledzy. Nie znalazłem jeszcze podobnego tematu więc tworzę nowy. Postanowiłem pobawić się z moją Megi i zmieniłem jej oświetlenie wewnętrzne. Po rozebraniu licznika pojawił się problem. Po włożeniu wskazówki obrotomierza opada do samego końca. Ustawiam ją na nowo, wszystko gra. Odpalam samochód - wszystko gra, ale gasze i zapalam ponownie i wskazówka znów spada na sam dół. Czy damy rade coś z tym zrobić? pozdrawiam i dzięki za pomoc P.S. Dla zainteresowanych efekt zmian;) http://megane.com.pl/topic/2448-how-to-zmiana-podswietlenia-zegarow-mii/page__st__48__gopid__286177#entry286177
  15. http://megane.com.pl/topic/2448-how-to-zmiana-podswietlenia-zegarow-mii/page__st__48__gopid__286177#entry286177
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!