Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pit

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.4
  • Przebieg (tys.km)
    150000
  1. Witam, Jeśli ktoś byłby na tyle pomocny bardzo się uśmiecham o wymiary bagnetu do megi 1.4 8V.Aso krzyczy 120 zł, a używka 60 zl. Może uda mi się coś zrobić samodzielnie, ale potrzebowałbym jakiś rysuneczek z wymiarami. Dzięki z góry.
  2. pit

    silnik

    Tak przy okazji zaworów - znalezłem takowy opis na jednym z for : Jest to część posta z http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...79363e6e4feb611
  3. Ja miałem niedomkniętą przednią klapę, wcisnąłem kiedyś pewnie wajche bo chciałem otworzyć i zapomniałem.
  4. Sprawdziłem. Przewód jest calutki, a po odłączeniu czujnika (zapala się żółte ostrzeżenie na desce) auto chodzi nadal tak samo. Wymieniłem świece (kupiłem w ASO fabryczne do tej meganki - gość dobrał na podstawie nr nadwozia). Nadal to samo. Jak mam sprawdzić czy pali na wszyskie cylindry ? I skąd będe wiedzieć, że występuje problem na danej cewce ? Co mógł zrobić źle mechanik podczas regulacji zaworów ? Wiadomo, że sie nie przyzna do błędu. Mówił coś, że w megankach trzeba rozebrać rozrząd by wyregulować zawory. Czy mógł tu popełnić błąd i jak to sprawdzić ?
  5. Zauważyłem jedną rzecz - a mianowicie przy dohamowaniu obroty zaczynają skakać wraz budą pomiedzy 750 a 1500 , co bardzo ladnie widac po wskazowce jaka lata po zegarze. Puszczenie gazu i zejscie do 1500 obrotow to jednoznaczny sygnal ze bedzie trzeslo autem. Jakies pomysły ? Mechanicy nie maja pojecia skad ten problem sie pojawil.
  6. Witam, W zeszłym tygodniu zdecydowałem sie pojechać na regulację zaworów w mojej megi (1.4 RN 97 r). Autko wcześniej wydawało dźwięki jak ropniak, i jednocześnie podczas przyspieszania jakby chrobotało (jakby piasek). Mechanik po paru godzinach uregulował zawory, ale od tego momentu zaczęly sie numery. Auto w momencie gdy puszczę pedła gazu szarpie, az zeby wpadają na kierownicę. Z jego strony sugestia padła na silnik krokowy, ewentualnie sondę lambda. Czy będąc amatorem mogę dość przyczyny tego problemu ? Bo oddawanie auta do serwisu, i płacenie za każdą niepotrzebną wizytę jest mało przyjemną wizją. Jeśli potrzebujecie informacji bardziej rozszerzonej to nie ma problemu - powiem co wiem. Mam auto od paru miesięcy i jest to moje pierwsze jednocześnie auto. Dodam że ma dość słabą reakjcę na przyspieszenie - przed regulacją było lepiej.
  7. Ja kupiłem Patex, i muszę przyznać że następnym razem też je kupie. Cena około 100 zł na allegro, idealnie dopasowane, ale gumowe.
  8. Jeśli pozwolicie to się doczepie pod temat W sobotę byłem na wymianie opon - założyłem 4 nowiutkie Yokohamy A.Drive. Za 20 zł przeprowadziłem korzystając z okazji testy na trzęsawce, żeby sprawdzić stan amortyzatorów, i dowiedzieć się co tak tłucze. Okazało się iż tuleja końcowa jest do wymiany (prawie jej już nie ma). Umówiłem się na piatek na wymianę. Po wyjeździe autko zaczęło ściągać w lewo. Czy przyczyną może być właśnie ta tuleja ? łącznik, na którym jest ta tuleja można swobodnie ruszać ręką na wszystkie strony bez żadnego oporu - po prostu pełny luz.
  9. pit

    Szarpnięcia

    Witam wszystkich forumowiczów, Jako kierowca niedużym stażem i jednocześnie od 4 miesięcy posiadaczacz meganki, proszę was o wyjaśnienie i rozwianie moich wątpliwości. Czy normalnym zjawiskiem jest szarpnięcie auta (dość spore) przy gwałtownym puszczeniu gazu na pierwszym lub drugim biegu ? Nie ma znaczenia na jakich obrotach pracuje silnik, zawsze szarpie. Na trzecim i wyzszych tego zjawiska nie ma, wyłacznie na biegach niskich. O ile pamiętam w autach szkoleniowych tego nie było, tak samo ma się to VV Passata, tudzież innych. Ale że mój staż (prawko o 5 miesięcy) jest krótki, przyczyną może być także moja nieumiejętność prowadzenia auta. Prosiłbym o pomoc. pozdrawiam
  10. Witam forumowiczów, Parę dni temu podnosiłem auto na lewarku aby sprawdzić stan klocków oraz rozwiać wątpliwości co do zapiekania się hamulców. Auto później opuściłem, i gdy rano wsiadałem prawdopodobnie dobiło do końca (być może nie opadło do końca). Od tego momentu mam problemy ze wskazaniami paliwa - raz świeci rezerwa, raz wskazówka jest prawie na samym dole, raz pokazuje prawidłowo. Dodatkowo dziś podczas tankowania odbijało mi pistolet na stacji, jakby było powietrze. Pytanie - co zrobić z tym fantem ? Z góry dzięki za pomoc Dodane 24.11.2007 : Zrobiłem. Rozebrałem pół auta a okazało się iż wyskoczyła lekko kostka pod kierownicą .
  11. U mnie powodem jak się okazało szarpania jest zawartość wody w baku - dodałem 100 ml denaturatu do zbiornika i narazie jak ręką odjął.
  12. Centralny posiadam, ale nieraz obserwuje sąsiada (skoda superb), w które światło w kabinie włącza się po deaktywacji alarmu i otwarciu centralnym (zanim jeszcze dojdzie do auta). Tak samo po zamknięciu - światło samo przygasa po parunastu sekundach po zamknięciu centralnym.
  13. A czy w starych wersjach megane można uzyskać włączenie światła w kabienie po otwarciu kluczykiem ? Albo by wygasało jak w nowych autach po paru sekundach od zamknięcia ?
  14. Ostatnio wyczytałem w sieci by nie wykręcać nagrzewnicy a jedynie odłączyć przewody, które do niej dochodzą i przepłukać roztworem octu spirytusowego z cieplą wodą. To zostawić na 30 min, a następnie przemyć wodą z denaturatem. Będę jutro to sprawdzać.
  15. Ale stuka podczas włączonego nawiewu, regularnie ? Ja wczoraj doświadczyłem stukania podczas właczonego nawiewu z właczonym obiegiem zamkniętym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!