Witam,
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Muszę wybrać samochód służbowy spośród tych dwóch.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Dane techniczne obu znam, w obu siedzialem i krótko jeździłem.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Skłaniam sie ku Megane, ale mam tylko jedną wątpliwość i tu proszę o opinię użytkowników tego silnika (niekoniecznie z edc): jak to auto radzi sobie na autostradzie przy prędkościach 140 - 150 i dlugich wzniesieniach, np A1 Toruń - Gdańsk? Czy mocy starcza żeby pokonywać wzniesienia bez redukcji? Czy przy 140 jest jeszcze jakiś zapas przyspieszenia?
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Obecnie uzytkuje MIII 1.5 dci 110 i w miare daje radę w takich warunkach.
Ale prywatnie mam jeszcze Civica Ufo 1.8 w automacie i on w takich warunkach mocno się męczy. Żeby utrzymać prędkość automat potrafi zrzucić do trójki (fakt skrzynia ma dlugie przelożenia bo maks 202 wg gps osiąga na czwórce).
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
To jak jest w tym przypadku z 1.2 tce?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Regulamin pkt. 5.6, 5.9 -Prezes