Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

f1soltys

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    170
  1. Dzięki - też myślę o własnoręcznym zrobieniu czegoś takiego...
  2. Dzięki Nel. Tak chyba zrobię... chyba, że ... Zauważyłem, że w marketach budowlanych mają coś takiego - jakaś przelotki do liny czy coś takiego. Generalnie wygląda to identycznie jak te śruby do holowania. Tylko właśnie - muszę znać średnicę. Może ktoś pomóc
  3. Witam ~~~~~~~~~~~~~~ Jest wiele tematów podobnych do mojego ale jakoś nie znalazłem takiego, który dokładnie pasowałby do poniższej przypadłości: ~~~~~~~~~~~~~~ Otóż kiedyś zauważyłem, że podczas dłuższej jazdy siła wspomagania hamowania maleje, tzn pedał hamulca staje się bardziej twardy, sprężynujący i nie jestem wówczas w stanie sprawić (mimo użycia naprawdę dużej siły), że siła hamowania sprawi, że koło zacznie tracić przyczepność i odczuwalne będzie działanie ABS. Dodam, że zaraz po uruchomieniu silnika hamulec wygląda na sprawny. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oprócz tego pojawił się objaw widoczny na załączonym filmiku, tzn gdy nacisnę kilkaktotnie na hamulec to obroty za pierwszym njego naciśnięciu najpierw rosną do 1000, a następnie, za kolejnymi naciśnięciami pedału spadają do około 550. Słychać wtedy charakterystyczne dławienie silnlnika. musi minąć 2-3 sekundy by powróciły do około 750. ~~~~~~~~~~~~~~ http://www.youtube.com/watch?v=IhU7H3mfZAw ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dodatkowo zaobserwowałem jescze coś takiego: Dojeżdżam na parking, klimatyzator pracuje. Następnie wciąż trzymając wciśnięty pedał hamulca wyłączam klimatyzację. W tym momencie pedał zdecydowanie miękknie, tzn wyczuwale jest zwiększenie siły wspomagania. ~~~~~~~~~~~ I teraz pytanie - czy mogą to być objawy osławionej membrany w serwie czy raczej należy szukać nieszczelności w podciśnieniu? ~~~~~~~~~~~~~~~~ Z góry dziękuję! PS: Ile czasu powinno minąć zanim pedał hamulca stwardnieje po wyłączeniu silnika? U mnie jest to około 3 godzin podczas gdy u mojego ojca (Peugeot 307) jescze na drugi dzień hamuje jakby silnik pracował. Regulamin pkt. 5.9 -Prezes Dodano: 23 gru 2012 - 17:42 macie jakieś sugestie?
  4. Nie mam pojęcia gdzie to umieścić więc wstawiam do działu ogólnego: ~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ Otóż uświadomiłem sobie, że nie posiadam śruby holowniczsej. Mówię o tym czymś, co wkręcamy w zderzak celem holowania. Nie wiecie czy dostanę coś takiego na stacji paliw? No i zasadnicze pytanie - jaka jest średnica gwintu tego ustrojstwa - jeśli będą mieć to na pewno będzie kilka rozmiarów. Szukałem w garażu odpowiednio dużej śruby (celem dopasowania i zmierzenia średnicy) ale niczego nie znalazłem... ~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~ Dzięki za odpowiedź. Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  5. Witam Podepnę się pod temat. Moje pytanie jest takie: który bezpiecznik jest odpowiedzialny za te silniczki? Nigdzie tego nie mogę znaleźć. U mnie wysiadły oba na raz.
  6. Zygmunt: nie, nie mam gazu ~~~~~~~~~~~~ Mih00: dzięki za sugestie - dam Wam znać jak to się rozwinie... ~~~~~~~~~~~~ Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  7. Witam kolegów Problem dotyczy uruchamiania silnika. Zacznę od tego, że silnik uruchamia się bez problemu - nawet przy ostatnich mrozach. Pewnego razu miałem jechać rano do pracy, uruchomiłem silnik, ale okazało się, że czegoś zapomiałem i po parunastu sekundach musiałem silnik wyłączyć. Gdy róciłem, próbowałem uruchomić silnik ponowanie ale nie samochód nie chciał zapalić. Tzn po drugim czy trzecim kręceniu niby zaskakuje ale tylko nim szarpie na bardzo niskich obrotach i po 2-3 sekundach gaśnie. Po kilku kręceniach auto w sumie zapali. Przez kilka kolejnych dni robiłem test i prawie zawsze się tak dzieje - pali za pierwszym razem, nawet na mrozie ale po szybkim zgaszeniu, już są problemy. Dodam, że jednocześnie zauważyłem jedną jeszcze rzecz - tzn jak silnik jest zimny to przy zmianie biegów silnik się dusi. Wygląda to tak, że zmieniam bieg, próbuje dodać gazu a silnik zamiast przyspieszać to hamuje. Po mniej niż sekundzie silnik nabiera mocy. Jest to strasznie wkurzające. Macie jakieś sugestie? Moi mechanicy nie potrafią sobie z tym poradzić. Dodam, że "komputer nic nie wykazał". Przynajmiej będę wiedział, co im sugerować. Dzięki za wszystkie odpowiedzi!
  8. Witam Jako, że jest to mój pierwszy post na forum, pozwólcie, że się przedstawię - Rafał. Cześć. Sprawa wygląda tak, że stanąłem przed koniecznością wymiany końcówek spryskiwacza przedniej szyby. Znalazłem na allegro dysze mgłowe. Na aukcji sprzedawca podaje, że pasują one do Megane 1995-2002. Ja tymczasem posiadam Scenic I po lifcie z 2000 roku. Moje pytanie jest następujące - czy te końcówki będą pasowały do mojego samochodu??? Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!