Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
AndrewW
Użytkownik-
Postów
130 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3 NeutralnySamochód
-
Auto
Renault Scenic I ph2
-
Silnik
1.9dTi F9Q736
-
Przebieg (tys.km)
192
Ostatnie wizyty
545 wyświetleń profilu
-
AndrewW obserwuje zawartość Rozrząd 1.9 dti , Wysokie spalanie w Renault Scenic 1,9 dci , Przepływomierz powietrza 1.9 Dti i 7 innych
-
Scenic I phI Przepływomierz powietrza 1.9 Dti
AndrewW odpowiedział(a) na mdareckii123 temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Oryginalny to Siemens. Numer oryginału wg Renault to: 7700109812 -
A to nie było czasem tak, ze wersje 98 KM miały intercooler?
-
Megane I phII Światła do jazdy dziennej.
AndrewW odpowiedział(a) na Michal98 temat w Oświetlenie - Megane I, Scenic I
Polecam Magneti Marelli. Montowałem do Scenica Iph2. Świecą jasno i wyraźnie, w komplecie automat do włączania świateł. Płaciłem 189 pln. -
Scenic I phII Ogrzewanie przedniej szyby
AndrewW odpowiedział(a) na sul_piotrek temat w Elektr.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Na podszybiu (widoczne po zdjęciu kratek pod wycieraczkami) masz dwa przekaźniki. Jeden odpowiada za lewą, a drugi za prawą stronę szyby. Sprawdź napięcia i przekaźnik. -
"Człowiek mądrzeje z wiekiem. Zwykle jest to wieko od trumny"
-
Dla Ciebie może to żadna nowość. Ale nie mierz każdego swoją miarą... A z wymianą filtra w dTi, to nic odkrywczego...
-
A ja mam w swoim podgrzewacz w filtrze paliwa ;-) Fabrycznie. Ponadto, po rozruchu zimnego silnika, świece żarowe nie są od razu wyłączane, tylko jeszcze co kilka sekund są włączane, aby dodatkowo rozgrzać komorę.
-
Ja mam w prawych tylnych i tylnej-otwieranej Sekurit, pozostałe Splintex (wszystkie z jednego rocznika).
-
Megane I phII Błędy które wykazał CLIP- a utrudnione odpalanie
AndrewW odpowiedział(a) na onifer temat w Osprzęt elektryczny silnika - Megane I, Scenic I
Zazwyczaj tak objawiają się problemy z układem zapłonowym (cewki/przewody). -
Dzięki! Czy na dolnym kole (wału korbowego) znacznik jest poniżej koła (na obudowie)? A jeśli powiedzmy dam sobie do tego momentu radę (czyli mam zablokowany wał, prawidłowo założony pasek - kreski pokrywają się ze znacznikami na kołach), to czy napinanie paska napinaczem nie będzie powodowało przestawianie się znaków na górnych kołach?
-
A jak w warunkach "domowych" (gdybym sam wymieniał rozrząd) prawidłowo napiąć pasek? Na co zwrócić uwagę? W serwisówce widziałem, że mają takie specjalne urządzonko, które mierzy drgania paska, ale ja takiego nie posiadam.
-
Scenic I phII Pedał gazu ciężko chodzi, w zalezności od pogody
AndrewW odpowiedział(a) na qba_pl temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
U mnie (1.9 dTi) potencjometr zamocowany jest w okolicach przedniego lewego nadkola - patrząc w kierunku jazdy. W pobliżu zbiorniczka cieczy chłodzącej. Nie wiem, jak jest u Ciebie.. -
Scenic I phII Pedał gazu ciężko chodzi, w zalezności od pogody
AndrewW odpowiedział(a) na qba_pl temat w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
W mrozy też miałem problem z twardym pedałem gazu. Trzeba było z rana mocno go wcisnąć, aby zaczął działać poprawnie. Okazało się, ze woda z podszybia kapała sobie na linkę gazu, spływając w dół zamarzała zaraz przy potencjometrze. Poprawiłem uszczelkę przy podszybiu od dolnej strony, dodatkowo nałożyłem na linkę kawałek gumy przy potencjometrze i problem już nie pojawił się. -
Scenic II phI Scenic II 1.6 2.0 (135KM) 2.0 (165KM) LPG
AndrewW opublikował(a) temat w Zakup - Scenic II
Witam, rozważam zakup Scenica II z silnikiem benzynowym i chciałbym do niego założyć LPG (rocznik 2004-06). W związku z tym pytania: - który z tych trzech silników najlepiej znosi LPG? - 2.0 pewnie spali trochę więcej od 1.6. Czy różnica jest duża? - kiedyś miałem Bravo 1.4 z LPG (monowtrysk) i tam np. czułem, że po przełączeniu na gaz jest słabszy. Czy w silnikach Scenica (instalacja sekwencyjna) też to czuć? - czy te silniki mają jakieś typowe bolączki (KZFR)? - czy są jakieś przeciwwskazania co do wersji 165KM, czy psuje się w niej coś więcej w porównaniu do 135KM? Jakieś specyficzne rozwiązania techniczne zastosowane w tych silnikach, które mogą podwyższyć koszt eksploatacji (nie biorąc pod uwagę spalania)? - czy turbina w 2.0 165KM jest awaryjna? - jak długo trwa jazda w zimie do przełaczenia się na gaz? - gdzie montować butlę (czy jest możliwość w miejscu koła zapasowego)? Słyszałem, że podłoga jest z tworzywa i trzeba robić wzmocnienia... - krótko: który silnik wybrać, aby eksploatacja na LPG była przyjemna i bezproblemowa (na pewno więcej radości z jazdy da 2.0, ale jeśli ma być bardziej awaryjny od 1.6...)?