Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

klimi

Użytkownik
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://chomikuj.pl/klimi1

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic I Ph I
  • Silnik
    1.6 8V K7M 702 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    206000

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja
    nowinki techniczne
  1. klimi

    Laguna V6

    Panowie co myślicie o tej wersji? ktoś ma jakieś doświadczenie z vką w lagunie/renault? jak ten silnik się sprawuje? na co zwracać uwagę przy oględzinach? Gdzie najczęściej bierze ruda? link: Laguna v6
  2. Pewnie właściciel nie chciał wydawać więcej kasy na olej.
  3. Co za różnica skąd kupisz. Najważeniejsze żeby to było ze sklepu i żeby dali Ci paragon. U mnie też 3 rok śmiga taki zestaw z allegro.
  4. No i pozostaje ograniczenie wskazań ilości lpg w baku co 1/4.
  5. A czy ktoś może się wypowiedzieć na temat takiej instalacji: - sterownik AG-CZECH (ECO-ATS), - okablowanie, - mapsensor UCC-1, - reduktor KR-4 do aut o mocy nie przekraczającej 150 kM, - listwa wtryskowa QUTTRO AGCZECH , - zbiornik wraz z wielozaworem w miejsce koła zapasowego Będzie to działać w scenicu 1.6 8v? Czy lepiej się nie pchać w taką instalkę. Cena z montażem 1500zł. W ogóle warto gazowac scenica, który ma przeletane 209 tysi?
  6. Blok silnika będzie zawsze parzył. Olej w silniku osiąga ponad 100 st. Nie wiem po co szukać dziury w całym. Moim zdaniem wszystko jest w porządku. Termostat się otwiera, chłodnica chłodzi.
  7. http://www.p12.neostrada.pl/oleje.pdf Ciekawy materiał o olejach. Żródło www.moto-talk.de
  8. Jak można napisać że jeden olej jest dobry a drugi zły - to tak jak porównanie smaku papierosów. Ilu z was zatarło/zniszczyło silnik z powodu jakości oleju? Pomijam kwestie braku oleju w silniku lub jego starości. Przecież olej spełniający normy producenta silnika będzie zawsze dobry, bez względu na markę. Nie użytkujemy wszakże samochodu w ekstremalnych warunkach żeby kupować specjalistyczne produkty. Olej ważne żeby był w silniku. Przecież nikt nie będzie analizował zużycia w laboratorium. Poza tym skutki możnaby porównać po kilkuset tysiącach kilometrów a silniki projektowane są tak żeby się zużyły po kilku latach. Prędzej sprzedamy/zezłomujemy auto.
  9. Jeśli odłączyłeś ten wtyk od radia to pociągnij/wyciągnij te kable z deski i będziesz tam miał kostki iso. Chyba że ktoś tak hamsko przerobił instalacje.
  10. Nistety wzmacniacz jest kiepskiej jakości i takie rzeczy będą się działy. Nic z tym nie zrobisz. Albo kupisz markowy który ma jakieś filtry albo będziesz słyszał szumy/traski itp. Filtry przeciwzakłóceniowe tez nie pomogą.
  11. A do tego huczą niemiłosiernie. Jeździłem trochę w lato na good year eagle vector 5 i było całkiem dobrze na suchym/mokrym - nie było zbyt głośno. W zime na nich nie jeździłem.
  12. Sprawdź map sensor, przewody wn i cewki.
  13. Możesz kupić adapter do podłączenia wzmacniacza - np. SINUSLIVE HL 406 ADAPTER.
  14. To pilot nie działa tylko jak silnik chodzi? Jak przekręcisz kluczyk na zapłon to działa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!