Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

oleslawek

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    163000
  1. U mnie przebieg jest :) przegląd w czerwcu i zdziwiłem sie jak diagnosta poprosił mnie o stan licznika :)
  2. Witam , przejechałem cały ten temat i nie znalazłem na moje pytanie odowiedzi . Czy do Megane II pasuje włacznik tempomatu z Laguny II bo z wyglądu są takie same ?
  3. Dzięki za info, a co do samego samej końcówki to czy tłumik końcowy z megane II rs bedzie pasował do normalnego układu wydechowego megane II 1.6 ? Napisałeś , że jest większa średnica układu ale może chodzi Ci o połączenie kolektora z katalizatorem ? Czy jest on na całej długości większy ? Pozdrawiam :lol:
  4. Witam. Ostatnio miałem mało przyjemne zdarzenie . Niestety kierowca golfa wjechał mi do tyłu , na szczęście uszkodzeniu uległy tylko zderzak , tłumik końcowy i podłoga bagażnika ( reszta jest cała ) . Ale do rzeczy . Związku z tym zdarzeniem, mam plan przerobić tył na wersje od RS , tzn kupić zderzak i chciałbym również mieć oryginalny wydech. Na forum czytałem , że można wymienić sam tłumik końcowy ala carzone albo oryginalny od rs-y . W sumie udało mi sie znaleźć cały układ wydechowy z Megane RS tzn wszystko oprócz kolektora. I teraz mam pytanie : Czy bedzie możliwe wmontowanie takiego wydechu do megane II 1.6 bez zmiany kolektora ? Czy miał już ktoś okazję zrobić sobie taki wydech w swojej Megi 1.6 bo jak czytałem na forum to więkość montowała w dieslach . Jeżeli , ktoś taki posiada to proszę o opinię jak zrobić to najlepiej. Pozdrawiam :lol:
  5. Witam. Moich problemów ciąg dalszy. Dziś znowu stało się mi coś podobnego. Tylko znowu przeciągnąłem silnik do 4-5 tys obrotów. Podjeżdżam pod dom i zauważyłem , że obroty mi znowu rosną tzn od 900 do 1,5 i stanęły. Wkurzyłem się i kurde chce ruszyć , żeby je zbić ...ruszam a tu silnik zgasł .... Odpalam kręci tylko rozrusznik i nic... Poszedłem do domu.. wracam za 20 min . Odpalam i kreci kreci i wskoczył ... pomogłem mu trochę gazem ... i już wszystko ok. Wracam dziś koło 16:30 do domu , gaszę samochód . Przychodzę za 15 min chce wjechać do garażu i już go nie potrafię odpalić do teraz ... kreci kreci i nic ... Myślę o przepustnicy i silniczku krokowym ... ale to chyba by odpalił ... cewki mogły by spowodować nie odpalenie auta...? ale w końcu jak odpalało to już jeździło super bez szarpania itp ... albo potencjometr ...Odkręciłem jedną cewkę i tam jakby olej był ... czy tak ma być ? pozdrawiam i proszę o odpowiedzi Dziś rano go odpaliłem ale obroty chodziły miedzy 1,5 a 2 tys obrotów .. z tego wynika , że jak jest zimny to odpala . prosze o pomoc
  6. Byłem dziś w Renault i wymieniłem czujnik wałka rozrządu i teraz mam już spokój . Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
  7. Kurcze tylko właśnie ja nie widzę , żadnej różnicy ... moc taka sama , temp też ... silnik odpala na zimno jak nówka... żadnych klekotów .. Sam nie wiem .. tylko się martwię , że w serwisie też nie będą wiedzieć co to i karzą mi wymienić pół samochodu aż dojdą do tego ...
  8. Właśnie oglądałem samochód od spodu i generalnie jest wszystko na swoim miejscu , kabli urwanych też nie ma .. Może to był tylko zbieg okoliczności ? Ale jakoś mi się nie chce wierzyć , żeby przy 165000 km poszedł wtrysk ? Macie jakieś inne pomysły ..? W poniedziałek pojadę do serwisu Renault to go podepną pod komputer i mam nadzieje ze im wyskoczy co jest nie tak ... a skoro nie zaświeca się kontrolka stop, temperatura silnika jest ok to jeszcze dziś chyba mogę Megi jeździć ?
  9. Witam . Dziś po odpaleniu silnika włączyły mi się te kontrolki lecz nie wyskakuje mi żaden komunikat. Chcę nadmienić , że chwile przed zgaszeniem silnika zahaczyłem o próg wjeżdżając do garażu lekko prawą stroną (obniżone zawieszenie ...). Zapomniałem zamknąć okno , odpalam silnik i te kontrolki sie pojawiły . Co to może być ?Czy do poniedziałku mogę z tym jeździć ? Czytałem , że to może być coś z układem wydechowym lub z wtryskiem . Nadmienię , że posiadam silnik benzynowy. Pozdrawiam i proszę o pomoc
  10. Witam. Chciałbym się dowiedzieć jaka mam wersje wyposażenia i rodzaj silnika itp. Wklepywałem w wyszukiwarki po nr. VIN ale wychodzą głupoty , że mam silnik Diesla 1,9 a w rzeczywistości jest 1,6 . W załączniku foto słupka z wszystkimi danymi. Pozdrawiam
  11. Aha . A ten dym z rury spowodowany był wyłączeniem silnika na tych obrotach ?
  12. Witam. Ostatnio miałem dość dziwną sytuacje na drodze . Jechałem swoim Megane II z silnikiem 1.6 16v droga może ze 110 km/h i zacząłem wyhamowywać do skrzyżowania. Zauważyłem , że obroty jak naciskam na hamulec maleją ale jak puszczam to rosną do 3000 i samochód przyspiesza ... wcisnąłem gaz tak do 5000 i spadały do 3000 . Zdziwiony tym wcisnąłem sprzęgło i zatrzymałem się przed światłami oczywiście silnik był na 3000 obrotów . Podjechałem na przystanek wyłączyłem silnik i próbuję odpalić . Rozrusznik kręci ale nie odpala a z rury wydechowej dym leci.. wyłączyłem jeszcze raz silnik odczekałem chwilę i próbuje odpalić jeszcze raz ale nic tym razem jednak dymu nie było . Odczekałem może jeszcze 10 min i samochód odpalił bez żadnego problemu . Stało mi się to 2 dni temu i jak na razie się nie powtórzyło .. Chciałbym się dowiedzieć czym to może być spowodowane . Nadmienię tylko , że samochód mam od ponad miesiąca , zrobiłem nim 1000 km i wszystko było ok. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!