Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

malloc

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV HB Zen
  • Silnik
    1.2 TCe 100
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnie wizyty

576 wyświetleń profilu
  1. Mama zamiar wymienić zegary w moim zenie na wersję z intensa - orientuję się ktoś czy będą działać?
  2. libic - nie mam namiarów, do końca gwarancji tj 02.03.2019 nie interesuje mnie zmiana map w silniku. Swoją drogą 1,2 100 koni jest bardzo wykastrowany gdy max moment 175Nm trzyma od 1500rpm.... Na razie pogodziłem się z tą przypadłością, zacząłem jeździć inaczej - na zimnym trzymam silnik na trochę wyższych obrotach tak pow 2200rpm - jedyny plus to że się szybciej nagrzewa.... Ja mam 9kkm, trzeci program i to samo... zmienne fazy załączają się tuż przed 2,2krpm - efekt chwilowego dołka przy przyspieszaniu - i to jest akurat zjawisko "normalne" imho
  3. Wróciłem właśnie z innego aso, w największym skrócie "ten typ tak ma" - mała pojemność+turbo+zimny silnik+euro6 = szarpanie. Szef tego aso stwierdził że jak skończy się gwarancja to dadzą namiary na magika co zlikwiduje szarpanie i w następstwie euro6. Paranoja.
  4. Od ostatniego posta minęły dwie wizyty w aso i kolejna aktualizacja programu silnika, jedyny plus to taki ze serwis potwierdził występowanie problemu... Jutro jestem umówiony w innym aso.
  5. No i nie zostawiłem auta w ASO, nie mięli dostępnego zastępczej megany. A problem nie zniknął. Międzyczasie przewiozłem szefa serwisu - oczywiście problemy nie wystąpiły imho przez fakt ze autko do serwisu ma 30km i jazda, tak jak ta poprzednia, odbyła się na samochodzie już rozgrzanym. Na razie odpuszczam. Wyjeżdżę jeszcze kilka zbiorników paliwa i znowu uderzę do ASO. Zrobiłem autem trasę 800km i tu bez zarzutu. Pozdrawiam.
  6. Byłem kolejny raz w ASO - wgrano nowe oprogramowanie silnika, nic nie pomogło nawet wydaje mi się że poszerzyło zakres występowania problemu do lekko ponad 2krpm, paliwo nie ma wpływu; szel, statoil - takie samo zachowanie. Umówiłem się za pozostawienie samochodu w serwisie na kilka dni po łikendzie majowym - na ten czas mam dostać zastępczą meganę z takim samym silnikiem dla porównania. Aha diler i serwis - Antoni Łyko w KRK.
  7. Witam, Od miesiąca jestem posiadaczem MIV HB 1,2 TCe 100. Mój egzemplarz nie lubi obrotów 1800 - 1900 obr/min. Ma wtedy spadki mocy objawiające się mniejszym/większym kangurkiem - mniejszym na ciepło. Co ciekawe też nie zawsze, a po dłuższej jeździe objawy nie występują w ogóle. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, byłem na serwisie - na CLIPie też nic. Jechałem z diagnostą z ASO, oczywiście nic. Następnego dnia po wizycie w serwisie w drodze do przedszkola kangurek.... mam dość tego auta. Wie Ktoś coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!