Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marpet

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    71000
  1. A może wykorzystać zasilanie pompy paliwa Dodano: 23 lut 2016 - 20:19 Dzisiaj w końcu podłączyłem światła dzienne poprzez przekaźnik sterowany z zasilania pompy paliwa. Działa ok ale za umieszczenie i dostęp do skrzynki usm szczególnie po lifcie powinni inżynierowie Reno dostać dożywocie. Wymiana któregokolwiek bezpiecznika na drodze jest niemożliwa. Ma może ktoś z kolegów schemat wewnętrzny usm, ciekawe co tam wsadzili.
  2. Akumulator roczny, a nie bardzo widzę winę regulatora, spróbuję zamiast wypinania klemy odkręcić na chwilkę przewód prądowy od alternatora
  3. W Lagunie 2 ph2 dci wyprowadziłem dodatkowy przewód z kontrolką bo bałem się zatarcia silnika a widziałem już kilka z obróconymi panewkami. Jest to bardzo poważny problem którego konsekwencje mogą być kosztowne. U znajomego w clio 2 było podobnie i też robiłem dodatkową kontrolkę. Widać to dokładnie po wymianie oleju gdy po odpaleniu przez kilka sekund brak jest ciśnienia i system tego nie wyłapuje a dodatkowa kontrolka świeci.
  4. Nie chciałem zakładać nowego tematu więc korzystam z istniejącego. Mam do kolegów pytanie dotyczące napięcia ładowania. Mam napięcie 14,6-15,0 czyli trochę za duże. Zaobserwowałem dziwne zjawisko jak po nocy ściągnę klemę z akumulatora (obojętne którą) dosłownie na kilka sekund i ponownie ją dokręcę napiecie ładowania mam ok czyli 14.0-14.5 V , jeśli tego po nocy nie zrobię napięcie jest zbyt wysokie. Czy może ktoś miał już podobny przypadek. Regulator jest w alternatorze i nie posiada pamięci więc ten dziwny reset nie powinien mieć żadnego wpływu na regulator. Proszę o sugestie. Klemy oczywiście dokładnie wyczyszczone, dodatnią rozebrałem na części więc połączenia ok.
  5. Miałem ostatnio to samo wystarczyło powypinać wtyczki z radia i ponownie je włożyć. Jaka była przyczyna nie wiem myślę, że może przy dużym mrozie (-16) sztywne były przewody i może jedna z wtyczek nie miała połączenia.
  6. Spadki napięcia na przewodach trochę duże powinno być ok. 0,1 V wyczyść klemy, połączenia przewodów z masą i dodatnie łącznie z alternatorem. Napięcie mierzone na akumulatorze powinno być 14.0-14.6 V w przypadku gdy regulator ma kompensację temp. to przy niskich temp. może dochodzić chwilowo do 14.8 V ale po "podgrzaniu" stabilizuje się na normalnym napięciu. Jeśli chodzi o spadek napięcia po nagłym zmniejszeniu obrotów silnika to w większości regulatorów jest to normalne zjawisko.
  7. Dzięki za odpowiedź Moja silnik 1.6 16v przy 100km/h 3000obr/min opony 195/65/15
  8. Dzięki za odpowiedź, może wystarczy w istniejącej skrzyni zmienić koła zębate na V , widziałem już taki temat na forum ale dotyczył skrzyni z magan I Dodano: 15 lis 2015 - 09:31 Ponownie witam kolegów Mam taką propozycję: może kiedyś, ktoś z was z tego skorzysta, chociażby z ciekawości. Czy moglibyście umieścić takie informacje jak: model samochodu (pełny) silnik pojemność, oznaczenie oraz obroty silnika przy 100 km/h na ostatnim biegu, rozmiar opon, zaznaczając czy skrzynia 5 czy 6 biegowa. Zobaczymy jak wyjdzie zestawienie dla wszystkich modeli. Pozdrawiam Dodano: 29 lis 2015 - 17:55 Panowie wrzućcie informacje ze swoich meganek
  9. Dziękuję za odpowiedź a już myślałem, że gość coś kręci ciekawe czy ta osłona choć trochę wyciszała silnik bo jak miałem lagunkę 1.9 dci to miała duży wpływ
  10. Witam kolegów Mam pytanie czy w megane II ph II w silniku 1.6 16V występowała osłona silnika górna czyli mocowana nad cewkami podobnie jak w 1.9 dci ? przepraszam za pytanie ktore mogą wydawać się mało konkretne ale po zakupie chcę ogarnąć autko. Pozdrawiam
  11. Dlaczego twierdzicie że do Tce i innych silników nie można instalować LPG, nawet stag opracował już sterownik i system do bezpośredniego wtrysku a więc można oczywiście dotryskuje on co jakiś czas benzynę w celu chłodzenia wtryskiwaczy ale koszty eksploatacji znacznie spadają. Opracowywany jest już system wtrysku w FSI gdzie LPG będzie wtryskiwana przez wtryskiwacze benzyny. Jak widać to wszystko kwestia czasu. Sam zastanawiałem się nad 307 ale nie mogłem trafić godnego egzemplarza i wybór padł na megan , zobaczę jak będzie w przyszłym tygodniu zakładam LPG.
  12. Osobiście nie widzę żadnych korzyści z lamp soczewkowych, miałem w kilku samochodach soczewki i uważam, że w dobrym stanie normalne lampy nie ustępują soczewkom.
  13. Miałem na myśli skrzynię ze scenica II ph II silnik 1.6 16V przypuszczam że powinna być zbliżona. Chodzi mi o skrzynię 6 biegową bo takie też występowały.
  14. Witam kolegów Czy może próbował ktoś z kolegów zewrzeć do masy przewód do czujnika ciśnienia oleju podczas pracy silnika? Czy zapala się kontrolka spadku ciśnienia? Moje pytanie związane jest z doświadczeniami z lagunami i clio gdzie nie było reakcji na zwarcie do masy i musiałem montować dodatkowe kontrolki.
  15. Witam zastanawiam się nad wymianą skrzyni biegów ze scenica po lifcie czyli 6 biegową w związku z tym mam pytanie do właścicieli takiego egzemplarza jakie macie obroty silnika przy 100km/h na szóstym biegu i jaki rozmiar opon. Z góry dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!