Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

miebor53

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    82

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Już naprawiłem. Przepraszam, że dopiero odpowiadam, ale miałem sporo problemów. Wyczyściłem brązową wtyczkę, styki były zielone od nalotu. Zapaliło sie światło postojowe, ale mijania nadal nie świeciło, więc musiałem jednak wymienić, choć wcześniej żarówka była doibra,. moża uszkodziłem ja przy sprawdzaniu. Mniejsza z tym. Przy okazji opanowałem nowa metode wymiany żarówki. Przedtem wystawiałem akumulator. Zriobiłem to nastepująco: Zdjąłem osłonę pod maską nad lampą, ta w narożniku komory silnika. Stanąłem przodem do jazdy mając z prawej strony akumulator. Włożyłem prawą rękę między akumulator a ramę (w szczelinę na lewo od akumulatora. Po włożeniu ręki, prawej, mogłem dlonią swobodnie odkręcić osłonę żarówki. Ręki prawej przez cały czas nie wyjmowałem, a poszczególne części podawałem do prawej ręki w górę, przy reflektorze. Potem zdjąłem przewód z żarówki, a następnie odhaczyłem sprężynkę i odhyliłem ja w dół. Na koniec wyjałem żarówkę podając ja w górę do lewej ręki. Porem czynności w kolejności odwrotne - nowa żarówka podana lewą ręką do prawej, cały czas trzymanej w środku oprzy reflektorze, umieszczenie jej w gnieździe, zapiecie sprężynki, zalożenie przewodu i zakręcenie osłony. Całość trzy minuty. Pozdrawiam. Temat można zamknąć. Dodano: 03 gru 2012 - 16:42 przepraszam, jednaq pomyłka. oczywiście poszczegolne części podawałem do lewej ręki, prawej nie wyjmując.
  2. Serdecznie dziękuję. Zabieram się dziś do roboty.
  3. Witam. Nie pali mi pozycyjne i muijania z przodu po stronie kierowcy. Żarówki dobre. Gdzie szukać przyczyny?
  4. Witam. Mam problem ze światłami mijania. Przed dwoma miesiącami nie zapaliły mi się światła mijania. Poradziłem sobie i wracałem do domu na przeciwmgnielnych (była noc). W warsztacie stwierdzili, że coś nie stykało w module, za 200 polutowali i zarzęło działać. Dziś znów światła nie odpaliły. Znów wróciłem do domu na przeciwmgielnych (wieczór). ale pod domem przyjrzałem się temu. Jakaś dziwna sprawa, jak poprzełączam trochę przeciwmgielne, przód i tył naprzemian, to po chwili światła mijania zapalają się. Potaem gaszę silnik. po ponownym odpaleniu znów nie zapalają się. I znów włączam i wyłączam naprzemian przeciwmgielne i znów m ijania pojawiają się, ale tylko do zgaszenia silnika. W tym czasie kontrolka świaci się cały czas i nie można jej wytłączyć, niezaleznie od tego, czy światła mijania śiecą, czy nie.
  5. Witam. Światła działły poprawnie. Gaszę silnik, otwieram drzwi i światła gasną. Jeśli potem otwieram bagażnik, to po jego zamknbięciu światą pozostają zapalone. Muszę otworzyć auto, zapalić i zgasić silnik, a wtedy światła zgasną.
  6. Witam, a czy ktoś dysponuje fotką, jak ma być założona sprężynka na żarówkę H7 z lewej strony (Megane II, PhI)? Wypadła mi przy wyjmowaniu żarówki i nie wiem, jak ją założyć, czy zaczepić najpierw od góry, czy od dołu? A jak zaczepić z dołu? Z góry dziękuję.
  7. Dziękuję, Pójdę sprawdzić. A ile kosztuje taka nowa taśma zwijacza? Zastanawia mnie tylko w tym przypadku to niby "klikanie zamków". Yo chyba nie są zamki, ale jakiś stuk z okolic podszybia, jakby jakiś elektromagnes, może spod pokrywy bagażnika.
  8. Witam Mam problem z Meganką II 2003. Po uruchomieniu stacyjki (pierwszym wciśnięciu przycisku start) pojawia się SERWICE i komunikat STEERING NOT LOKED). Po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka poduszki plus SERWICE. Wszystko w aucie działa (poza klaksonem, który czasem przestaje działać - teraz nie działa). Normalnie jeżdżę. Blokada działa. Mam jednak wrażenie, że kieroiwnica nie jest tak mocno zablokowana, jak normalnie, ale może się myle). W którym kierunku poszukiwać przyczyny? Przepraszam, pominąłem jeden szczegół. Dokładniej, jest tak: 1. Włączam start - zapalają się lampki i pojawia się komunikat STEERING NOT LOKED. 2. Odpalam silnik i po 2-3 sekundach zaczyna się świecić lampka poduszki oraz pojawia się komunikat SERVICE, ale równocześnie słyszę stuk z okolic obu przednich drzwi, jakby doszło do blokady zamków, tylko nieco ciszej, jakbym normalnie załączał przycisk z kłódką. Co z tym zrobić? Normalnie można jeździć.
  9. Byłem już w warsztacie, nie ma prądu w kostce, przeglądają instalację, czekam na efekty. Koniec sprawy, pogrzebali za 4 stówki, wymienili jakiś opornik i w autku jak lodówce, temperatura silnika w korkach przy 30 stopniach na drugiej kresce, oby tak dalej.
  10. Jutro rano spróbuję podjechać do warsztatu, pewnie tak jest. Dziękuję. Czy każdy bieg wentylatora jest na innym bezpieczniku? czy tylko na różnych przekaźnikach?
  11. Przeprasza, czy dla każdego biegu wentylatora jest odrębny bezpiecznik, czy tylko odrębne przekaźniki?
  12. Witam, jestem tu nowy i być może nie powinienem otwierać osobnego tematu, lecz włączyć się do dyskusji w innym miejscu. Jeśli łamię regulamin, to z góry przepraszam. Mam problem. Sprawa zaczęła się, gdy temperatury na zewnątrz przekroczyły 25 stopni. W korkach temperatura silnika rośnie powyżej połowy skali i po chwili strzałka wchodzi w strefę "gęstych" kresek (zawsze utrzymywała się przed połową skali). Problem jednak w tym, że równocześnie siada klimatyzacja i w miarę wzrostu temperatury silnika zaczyna lecieć coraz cieplejsze powietrze zamiast zimnego. Po przegazowaniu samochodu na dłuższej prostej bez świateł, lub po przejechaniu odcinka na niskim biegu i przy wysokich obrotach - temperatura silnika spada do polowy skali i zaczyna wiać zimne powietrze. Gdy dalej wjeżdżam w kolejny korek sytuacja się powtarza. Miałem przed miesiącem przegląd klimy w ASO. Potem wymieniono mi moduł (z innego powodu, nie wiem jak się nazywa, ten pod bezpiecznikami koło akumulatora. Co to może być? Wadliwe chłodzenie, czy wadliwa klimatyzacja? (prąd do klimy dochodzi) Może ktoś mi pomoże to zdiagnozować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!