Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

punxhc

Użytkownik
  • Postów

    242
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    81
  1. U mnie nic się nie zakleszcza, cały zacisk ładnie pływa na prowadnicach, a tłoczek się wysuwa przy naciskaniu hamulca... A czyścił ktoś z Was tłoczek? Jak skomplikowane jest jego wyjęcie, jest na to jakiś manual?
  2. Hej, Mam problem z hamulcem prawego tylnego koła (ale tylko prawego), co widać po zużyciu tarczy: - strona zewnętrzna tarczy jest "spolerowana" tylko w 60% szerokości - strona wewnętrzna tarczy jest pokryta rdzą, tylko delikatnie "muskana" przez klocki - pozostałe tarcze są w pełni ok, ładnie spolerowane przez klocki na 90% szerokości <><><><><><><><><><>><><><><> Klocki (FERODO) i tarcze wymieniane może z 30tys. km temu. U mechanika przeczyszcone klocki i prowadnice hamulca (cały zacisk "pływa" jak trzeba). Tłoczek działa - sprawdzone na zdjętym zacisku (wciśnięty hamulec -> tłoczek się wysuwa). Do wsunięcia tłoczka użyliśmy oczywiście przyżądu, który za razem obraca i wciska tłoczek. <><><><><><><><><><>><><><><> Hamulec nie jest zapowietrzony (sprawdzone). <><><><><><><><><><>><><><><> Co może być przyczyną tak słabego hamowania jednego tylnego koła? Szukałem na forum ale podobnego przypadku nie znalazłem. <><><><><><><><><><>><><><><> Pozdro. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.9 - Enter Aston76
  3. Opisz więcej... Jeśli silnik gaśnie przy wysprzęgleniu krótko po starcie, to może być problem ze sterowaniem KZFR przy niskich temperaturach - problem dość powszechny (poszukaj na forum). Czy gaśnie też gdy silnik jest ciepły?
  4. A przy średniej 30km/h wytrzymają już 8tys. godzin? :) Co tu ma średnia prędkość do rzeczy...
  5. Kombi 2004 z gazem,ale oczywiście do 200000 nie dobił :) Takie rzeczy tylko w Polsce,albo raczej po wjeździe do Polski.
  6. Zmienne fazy dodają raptem 13KM, więc nawet w najlepszym razie szału nie ma. No chyba,że efekt placebo daje tego "kopa" :)
  7. airbites, chyba jest dokładnie odwrotnie :) Licznik ze zdjęcia to zdecydowanie ph2. Rocznik też wskazuje na to że może to już być ph2, więc chyba wszystko ok.
  8. Sam sobie odpowiadasz... Za taką cenę to może starsze clio,nie megane. Osobiście takie megaokazje omijałbym szeroookim łukiem :)
  9. Odpinasz na wyłączonym silniku. Później próbujesz czy problem się pojawia... Jeśli występował też przy ciepłym silniku,to możesz sprawdzać przy ciepłym.
  10. Może, ale nie musi. Standardowa już porada - odepnij wtyczkę od elektrozaworu. KZFR pozostanie w pozycji "0"/zablokowanej, zatem jeśli problem nadal będzie występował, to raczej nie KZFR jest przyczyną.
  11. To nie czujnik, a elektrozawór :D Ja bym reklamował koło (jak rozumiem masz wersję 505?), wygląda na to że padło już po roku. Pisząc 'padło' mam na myśli wyrobienie powierzchni przy bolcu blokującym koło w pozycji neutralnej, przez co w momencie rozruchu koło czasami nie jest zblokowane. Oczywiście to tylko przypuszczenie, równie dobrze mogłeś zgasić silnik na wysokich obrotach (gdy koło było wysterowane ciśnieniem oleju)...
  12. To może się upewnij w tym serwisie i napisz wszystkim jak to zrobić "z manetki"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!