Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rekin1987

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.5 dci 86KM dpf :(
  • Przebieg (tys.km)
    37
  1. No też tak myślalem ale nie ma żadnych kabelków prowadzących do lusterka. Dodano: 02 cze 2017 - 13:21 Po długich bojach okazało się, że spece od klimy jednak się pomylili. W wolnej chwili rozebrałem skrzyneczkę z bezpiecznikami w komorze silnika ( no dostęp meega ) i trafionz był bezpiecznik zabezpieczający kompresor F17. Klima chłodzi aż miło tylko filtr kabinowy mam do wymiany.
  2. Bylem u speca od klimy i po wielu bojach zdiagnozowal uszkodzony czujnik temperatury wewnętrznej(pokazuje od -33 do -26°C). Niestety do kraju przodków wracam dopiero za jakiś czas, a bez klimy trochę cieżko... Wie ktoś może gdzie znajduje się ten czujnik? Dodam, że mam manualną klimę. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Jakiego auta dotyczy problem, MeganeII PhII, czy ScenicIII PhI Zaktualizuj profil. P_r_z_e_m_o
  3. Witam. Czy ktoś z was montował oryginalny podłokietnik do Grand Scenica III z manualnym ręcznym? Chcę wsadzić kolorowy wyświetlacz z nawigacją ale gdzieś muszę upchnąć joystick do sterowania. Poza tym podłokietnika też brakuje a dalszej trasie.
  4. Witam, Prosiłbym o ocenę autka, które znalazłem na tablicy, może ktoś z was już je oglądał? Pozdrawiam http://tablica.pl/oferta/renault-megane-ii-lift-2-0-lpg-zamiana-5d-exclusive-77tys-przebiegu-CID5-ID4kl0z.html
  5. Witam, Jak bardzo skomplikowane jest wyłączenie filtra dpf i zaworu egr(programowe) przy pomocy can clipa? Wystarczy wyłączyć funkcję czy trzeba modyfikować jakieś mapy?
  6. Nowe obserwacje: Kiedy lampka od dpf-a sie pali samochód zużywa normalne ilości paliwa. W momencie kiedy się wyłączy spalanie wzrasta, a kiedy puszczam gaz na biegu spalanie nie spada do zera tylko utrzymuje się na poziomie 1.5l. Ahh zapomniałbym. Po zakupie myśląc, iż nie mam dpf-a zalałem olejem excellium 5w40 zamiast solarisem 5w30. Poziom oleju na bagnecie jest ok 1-1.5 cm ponad MAX. Dodano: 24 wrz 2011 - 10:15 Postanowiłem ściągnąć nadmiar oleju z silnika i wyszło tego 1.5l :) Muszę zmienić olej już po 7tyś. km, a auto jeździło głównie w trasie (tylko tym razem zaleję właściwy - solarisa dpf) Czy jest możliwość programowego wypalenia dpf-a przy pomocy innego interfejsu niż can clip np. ddt2000 albo elm327?
  7. Wróciłem właśnie z trasy 1600 km autko chodziło na dość wysokich obrotach. Prędkość maksymalna 180 km/h osiągnięta :) Lampka nadal nie ma zamiaru się wyłączyć. Przez większość trasy autko chodziło normalnie.
  8. aktualnie jestem w trasie i zapaliła się lampka z dpf/fap komunikat sprawdź wtryski, a auto jeździ wciąż w kratkę.
  9. Byłem w autocompol w Poznaniu i nie mam pojęcia pod jaki program podłączali. Stwierdzili, że nie mogą wykryć co jest jeśli bład nie występuje. Mam do nich pojechać jak obroty znowu będą powyżej normy. Jakoś nigdy nie mogę trafić :/. Druga rzecz, że pracuja tam chyba jakieś oszołomy po byłem dwa razy i dwa razy w protokole jest wpisane sprawdzenie elementów gumowych zawieszenia i ani razu nie zauważyli, że za 1 razem osłona jednego amora była pęknięta, a za drugim była już niestety w dwóch częsciach. Dodano: 10 sie 2011 - 19:31 Kolejna wizyta w ASO nic nie wniosła do problemu pomimo, iż usterka występowała. Według nich wszystko jest OK. Co do moich odkryć: Podczas gdy usterka występuje obroty utrzymują się na poziomie 930(podłączyłem pod komputer) i gdzieś z okolic silnika albo skrzyni biegów występuje cykanie/klikanie. Kiedy usterka ustępuje obroty spadają do 800 a cykanie znika. I teraz mam jeszcze pytanie czy na zdjęciu dobrze oznaczyłem egr? Po odłączeniu wtyczki przy tym zaworze nie wystąpił żaden błąd. To normalne? Uploaded with ImageShack.us
  10. Jak się okazało po wizycie w serwisie mam silnik 86 KM a nie 105. Niestety dwie wizyty w serwisie nie przyniosły żadnego rezultatu. Panowie się chyba nie znają na swojej robocie. Nie wykryli nic i nie potrafią powiedzieć co jest nie tak. Osobiście podłączyłem się do autka za pomocą ELM327 i jedyne co mogę powiedzieć, to że w momencie kiedy autko pracuje normalnie obroty na biegu jałowym wynoszą 800, a kiedy coś jest nie tak wzrastają do 900. Ostatnio po zatankowaniu autka i przejechaniu 150 km średnie wynosiło 4,5l. Następnego dnia przejechałem kolejne 50 km( jednak tym razem z objawem nieprawidłowej pracy) i średnie wzrosło do 7l. Pomocy !!!
  11. bieg 6 obroty ok 2000 według komputera pokazuje wtedy najmniejsze spalanie aktualne ;P Dokładnie bez gazu 4-5l ale nie jest tak cały czas. Zauważyłem, że tak się dzieje gdzieś po 30-40 km w trasie (zazwyczaj jeżdżę trasy rzędu 100km).
  12. Sprawdzam starą metodą :) I nie wydaje mi się żeby 6,5l na trasie o małym natężeniu ruchu i przy w miarę stałej i niezbyt wysokiej prędkości było normalne. Ale cóż może oczekiwałem zbyt dużo po tym samochodzie.
  13. Witam, Moja meganka (1.5dCi 106km)zachowuje się baardzo dziwnie. Poczynając od spalania, które przy w 90% km robionych na trasie i bez klimy z przepisowymi prędkościami(max 100km/h) równym przyspieszaniem bez żadnych wariacji wynosi 6,5l/100km(ON Verva) i sporadycznymi spadkami mocy tj. naciskam gaz, a reaguje dopiero po ok 4s (i wydaje mi się że jest za słaby jak na te 106koni), a kończąc na dziwnym zjawisku czyli jadę w trasie ok 30-40 km wszystko jest ok spalanie aktualne ok 4l po czym nachylenie trasy się nie zmienia ciągle jadę z tą samą prędkością, a spalanie nagle skacze do 7-8l i kiedy puszczam gaz nie spada od razu do 0 tylko leci stopniowo, a potrafi się nawet utrzymywać na poziomie 4-5 l. Nie mam pojęcia co to może być , miałem ostatnio wymieniany olej i czujnik od sprzęgła. Takie spalanie z ostatnich 2000km, czyli od momentu zakupu (rocznik 2009, produkcyjny 2008). Czy któryś z forumowiczów ma jakieś pomysły co sprawdzić, albo gdzie (mieszkam w Poznaniu)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!