Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sylwekdm

Użytkownik
  • Postów

    1423
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

118 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Kadjar
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    105

Ostatnie wizyty

8702 wyświetleń profilu
  1. "Megane IV" "EMM" "USM-CMF1 SAILING B4" "BatteryGauge - Configuration" "EB STOPSTARTInhibit" zmieniasz "0" na "1"
  2. Głupoty opowiadasz, jest bezpłatna i dobrymi opiniami: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.elm327nissan REGULAMIN Forum się kłania pkt 6 - Prezes
  3. Zainstalowałem aplikacje Nissan DPF Monitor na Andka. Działa z Renault (Ponoć nie ze wszystkimi). U mnie pięknie pokazuje: Ilość sadzy w gramach do wypełnienia, kilometry od ostatniego wypalenia, stopień zapchania DPF w %, temperaturę DPF, wykres obciążenia turbo i w jakim trybie jest DPF. Czy normalnej czy w trakcie wypalania Dostęp do danych poprzez jedno kliknięcie, potrzebny elm27. W Pyclipie, trzeba skanować wszystkie moduły i wchodzić w kilka zakładek.
  4. Zależy kto co lubi. Zawsze na kablu będzie stabilniejszy, ale wtedy nie podłączysz do telefonu. A jest dużo fajnych aplikacji. Ja mam pod bluetooth podpięty na stałe do auta i jak się nudzę np.czekająx, przeglądam sobie dane czy robię ustawienia telefonem. Ten z linka na kabel jest ok, ale cena kosmos. Z Ali w tydzień dojdzie za 44 zł: Obd elm27 Bezprzewodowy vgate 2 starczy, jak chcesz nowszego to vgate3.
  5. Tak jak pisałem wyżej, zwykły markowy elm27 za 60 zł starczy. Ddt4all na PC lub EcuTweaker czy PyClip na androida i prawie wszystko ogarniesz. To z Twojego linka, to jakaś lipa droga jest.
  6. Sprawdź - później kup. Wiele "starych" elmów lepiej działa niż wykastrowane chińczyki. Poczytaj i pooglądaj procedurę użytkowania ddt4all. Bo przez przypadek możesz wiele bałaganu narobić. W Twoim przypadku jak już doszedłeś do odpowiedniego modułu, klikasz "Eisteina", zmieniasz na "Present" zapisujesz "Write HMI" i robisz "Hard Reset". R-Link wyłączy się na kilka sekund i po odpaleniu powinna się pojawić ikonka. Poćwicz w trybie demo. Można się bawić bez podłączania do auta. Jak ogarniesz już program, możesz zrobić dużo innych fajnych modyfikacji do znalezienia na forum: Modyfikacje
  7. Mam włączony. Nie ma wpływu. Brak odpowiedniego modułu sterującego mapą silnika i układem kierowniczym. Uruchomienie Multisense traktuję jako pomocny gadżet. Mam pięć zdefiniowanych wcześniej trybów z różnymi licznikami i kolorami i nie bawiąc się w zbędne nastawy zmieniam je jednym przyciśnięciem przycisku "Eco" i wybraniu odpowiedniego trybu.
  8. Program jest darmowy: ddt4all Musisz mieć sprawdzonego Elma np. v-gate 2 albo 3. Jeśli nie miałeś z tym do czynienia, radzę poćwiczyć w wersji demo. Więc odpaliłem ddt4all i włączyłem u siebie HUD, choć fizycznie, żaden Kadjar go nie ma. Trzeba zmienić jeden parametr, tak jak w pierwszym linku odemnie.
  9. Zmienić programem ddt4all: Instalacja Chyba, że został dołożony przez poprzedniego właściciela.
  10. Dzięki. Pobrane i zainstalowane, później potestuję. Mała podpowiedź dla innych: Po zainstalowaniu apk, bazę danych bez rozpakowywania wklejamy do nowo utworzonego folderu "Pyren" Potwierdzam, działa. W innych funkcjach też znaczna poprawa:
  11. https://www.catcar.info/renault/?lang=en REGULAMIN Forum się kłania pkt 6 - Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!