Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nuklear

Nowy użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fiat Panda
  • Silnik
    1,2
  • Przebieg (tys.km)
    130
  1. Niedawno zakupilem Meganke II ph I Hatchback, cala byla sprawdzana miernikiem i nie byla malowana. Na tylniej klapie obok wycieraczki jest babel o srednicy 3mm (pewnie rdza zezera od srodka). Czy warto sie bawic w punktowe naprawy? Obawiam sie ze i tak wyjdzie po jakims czasie. Na allegro widzialem klapy za ok 300zl (niestety nie na slasku, ciezko sprawdzic stan) - czy przemontowanie klapy sprawia klopot? Chcialem zmienic sama klape a szybe wyciagnac z oryginalnej (zeby wszystkie szyby byly oryginalne). pozdrawiam, NK
  2. Dzięki za odpowiedzi, klima chodzi i nie śmierdzi. Na tyle są hamulce tarczowe - pisałem o zaciskach klocków. Podczas jazdy nie czuć aby coś z tyłu hamowało (aby ruszyć kołem na podnośniku można popchnąć jedną ręką więc nie ma prawa hamować auta). Ręczny faktycznie był dość krótki. Jeszcze piszczały klocki z przodu, ale okładziny były grube więc pewnie jakieś badziewne klocki dają w ASO (brat miał podobnie w Scenicu). Z historii serwisowej poza standardowymi rzeczami była robiona: - przekładnia - jest faktura ale nie założyli spowrotem osłony - wymieniane cewki - teraz są od różnych producentów, znowu jakaś oszczędność lub niewiedza poprzedniego właściciela - czy może to być problem? jakby co jakie cewki polecacie? Myślę że weźmiemy to auto i będzie OK, cena jest poniżej 20k więc nie ma co wydziwiać, dość się szrotów naoglądałem tylko znajdziemy jakiś dobry warsztat na Śląsku i zrobimy co trzeba, pozdrawiam
  3. Witam! Poszukuje nowego-starego samochodu i wpadła mi w oko Megane II z 2005 (rejestracja 2006) roku z silnikiem 1.4 16V. Auto od pierwszego właściciela z polskiego salonu, pan w wieku ok 60 lat. Wersja auta zero+ czyli klimatyzacja, el szyby przednie, komputer, wspomaganie. Kiedyś śmigałem Megi I w wersji ECO wiec takie wyposażenie to już coś :) Na początku serwisowane w ASO, potem w warsztacie w drodze "na wieś". Przebieg podobno 64tys... auto pojechało (prowadziłem, blisko 15km) do znajomego warsztatu. Diagnoza - nie bity, bez rdzy, przebieg prawdopodobny, zawieszenie ok ale: - tylne zaciski się zapiekły (po podniesieniu koło się obraca tylko po mocnym pociągnięciu ręką), mogą być do czyszczenia a może być potrzebna wymiana. - komputer wywala błędy: - - B120F Kontrola napięcia zakłócenia działania, ilość usterek 1 - - B1401 Czujnik poziomu oleju zakłócenia działania, ilość usterek 1 - - C1609 Komunikacja z ABS/ESP zakłócenia działania, ilość usterek 1 (ABS działa, sprawdzone na drodze) - klima podobno szumi, ale porównując z obecnym autem jak dla mnie w ogóle jej nie słychać - do wymiany rozrząd i płyny, ale to standard - poduszka od strony rozrządu lekko luźna Pytanie - czy te błędy to może być coś poważnego (podobno mogły się pojawić przez zwarcie z masą) i ogólnie co sądzicie? Cena okazyjna, więc można wydać trochę na naprawy, auto jeździ bez problemu tylko martwią mnie te zaciski i błędy. Pozdrawiam, NK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!