Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piotrzokolic

Nowy użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1,5 dci K9K D7
  • Przebieg (tys.km)
    151000
  1. Co może być przyczyną błędu 255 -maksymalne ciśnienie na zaworze (taki mniej więcej komunikat wyskakuje na podłączonym kompie). Wymieniłem zawór na nowy, błąd wyskakuje po odpaleniu silnika. Silnik pracuje normalnie, nie kopci. Rano przy zimnym tak jakby delikatnie szarpał przy jeździe wolno (ok 45-50 km/h) na 4 biegu. Przyczyną wymiany zaworu był komunikat na kompie o usterce zaworu, bardzo duże kopcenie, brak mocy (na trzecim biegu max 40 km/h ) silnik K9K 1.5 dci 82 KM prod 2004 r. , przebieg 190 tys Dodano: 04 lis 2014 - 18:19 Więc tak , po 2 tygodniach jazdy wymiana nowego zaworu na stary (tylko wyczyszczony), silnik teraz pracuje prawidłowo, niestety pojawił się teraz serwis i ikonka silniczka na żółto. Po wykasowaniu błędu na komputerze i po odpaleniu silnika błąd wyskakuje ponownie. Co z tym fantem robić ? Dodano: 20 lis 2014 - 20:48 Temat załatwiony, nowy zawór był chyba wadliwy, został wymieniony na inny (także innej firmy, tamta to jakieś france tech, nowy ponoć oryginał), wszystko teraz jest ok.
  2. rączki w meganie to TTTM i trzeba się do tego przyzwyczjać :D
  3. Na sprawdzonej stacji , która ma duzy ruch, ja tankuje na Shellu i jest ok , zero problemu
  4. Czytam ten temat z uśmiechem na twarzy , może by tak przesłać linka do siedziby Renówek, tani zaworek za 1 euro a cieszy . Dlaczego inżynierowie renówek nie wpadna na tak prosta rzecz. Może jakieś bezpłatne konsultacje im sa potrzebne :D
  5. ;) http://megane.com.pl/topic/38810-zestaw-przod-tarcze-klocki/ lub inne tematy w dziale o hamulcach ;)
  6. 2) żarówka od strony pasażera (trochę trudniej - zawadza zbiornik płynu spryskiwaczy) - koła skręcić w prawo - reszta jw Zdaję sobie sprawę że część opisu powtarza sie w innych postach, jednak kluczowe w tym przypadku jest odkręcenie plastików nadkoli. Nie wiem czy było , ale od strony pasażera zmiane żarówki mozna zrobic od góry , odciagając wlew spryskiwacza oraz rurke od klimy
  7. hehe dokładnie , pożyjemy zobaczymy :) , nowych aut jest masa, tylko kupujących nie za duzo , jak nie bedzie miał kto kupic , nawet jakby dawali skóre na siedzeniach w cenie 55 poła to niestety wiekszość kupi cos taniego , to nie Niemcy :)
  8. szukaj płynu z takim samym kolorze, spełniajacym zalecenia z ksiązki przeglądów u mnie w ASO na F. VAT mam pozycje ANTIGEL cokolwiek tooznacza , chyba ważne żeby był mieszalny z innymi oraz do chłodnic alu
  9. Przy kołe od przodu masz 2 srubki , ( 1 na dole , 2 w połowie ) które mocuja zderzak razem z nadkolem. Odkręć je , delikatnie i z wyczuciem szarpnij zderzak do przodu, powinien wyskoczyc z zaczepów, ( takie płaskowniki plastikowe poziome dł. ok 7 mm , wstaw w dobe miejsce ponownie , skręć i po kłopocie .
  10. podjedx do ASO i niech powiedzą co masz , proste i skuteczne ;)
  11. Nie wiem czy wystarczy , ale biorąc pod uwage wartość takiego auta oraz koszt inwestycji w silnik , skrzynie , wiazki , pewnie jakąś drobnice, robocizne ( bo chyba nie zrobisz sam ) oraz ryzyko kupona złomu ( chyba nie chcesz kupować nowych ) to może sie okazaż , że dałeś z 40 % wartości auta i w sumie nie masz wcale nic lepszego niż teraz .
  12. z tymi zamianami kół to nie tak szybko , są czujniki ciśnienia i jak zamienie to będzie pokazywał błąd , trzeba by zamienić opony tylko
  13. a tak z ciekawości , ajkie sa objawy , ze zawór ERG jest do wymiany ?
  14. To moze i ja dodam swoje. Na ile wyceniacie autko rok pr. 2004 5 drzwi ,poj 1,5 moc 82 KM , kolor metalik 2 własciciel ( ja ) kupiony praktycznie od rodziny ,kupiony w ASO w Polsce orginalny przebieg 151 tys 100 % bezwypadkowy wymieniony rozrzad + p.w. w ASO przy 80 tys regularnie wymieniane oleje + na serwis cały czas po wymianie łożysk + poduszek amory , klocków tył , poduszek po silnikiem ( wszystko w tamtym miesiącu ) wszystko sprawne , ma obdarcie parkingowe na tylnim błotniku ( PZU wyceniło szkode na ok 900 pln ) dodatkowy kpl opon ( ale chyba 2 do wywalenia ) wyposażenie : elektryka szyby x 4 , klima , wycieraczki automatyczne ,wk , cz, alarm , pilot , halogeny i takie tam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!