Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

szurasek

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny
  1. Witam. Czy ktoś ma doświadczenie odnośnie kostki ISO zamontowanej seryjnie w Megane I? Zakupiłem radio samochodowe Pioneer DEH-2920MP i gdy chciałem zamontować radio w samochodzie okazało się ze wtyczka w samochodzie, różni się od gniazda w radiu. Do radia jest dołączona przejściówka. W przejściówce od strony radia jest wtyczka (zdjęcie niżej), która jest łudząco podobna do tego co jest fabrycznie zamontowane w samochodzie ale nie pasuje (choćby wypustami na górze wtyczki). Czy ktoś ma doświadczenie w podłączaniu radia w Megane I, proszę o pomoc! Pozdrawiam Szurasek
  2. Zakupiłem wspomniane V-Cap do Megane I w jednym ze sklepów w Szczecinie. Całkowity koszt wyniósł 69 złoty. Napisałem e-mail do kilku osób które zakupiły na allegro wycieraczki tej firmy z pytaniem jak się te wycieraczki spisują. Otrzymałem wszystkie odpowiedzi, że jak narazie (około 6 tygodni użytkowania) nie mają problemów z tymi wycieraczkami (nie piszczą i dobrze zbierają wodę). Także sam postanowiłem przetestować ale wycieraczki, w szczególności że cena ich jest o połowę mniejsza niż Valeo. Podczas zdejmowania starych wycieraczek zorientowałem się że miałem Valeo (zwykłe), co utwierdziło mnie w przekonaniu że nie są rewelacyjne (piszczały, źle wodę zbierały i pozostawiały smugi). Ale faktem jest, że nie mam pojęcia jak długo były eksploatowane, ponieważ kupiłem ten samochód około 8 miesięcy temu razem z tymi wycieraczkami. Pozdrawiam i jak będę miał jakieś informacje na temat tych wycieraczek, oczywiście niezwłocznie podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami.
  3. Przełączniki kupiłem na allegro. Za cały panel (dwa przełączniki + sterownik lusterek) zapłaciłem 50 złoty, a podobno nowe oryginalne przełączniki są bardzo drogie (około 100złotych za sztukę). Okazuje się że przełączniki są różnie oznaczane ale tak naprawdę ważny jest tylko numer, a oznaczenie literką (np. G czy C) nie ma większego znaczenia. Otóż w moim samochodzie potrzebowałem przełącznika 838 100C, a kupiłem 838 100G (jak się później zorientowałem przełączniki były z samochodu pochodzącego z Anglii). Po podłączeniu zakupionego wszystko działa, a oznaczenie C czy G nie ma większego znaczenia. Bardzo ważnym jest aby numer się zgadzał, ponieważ od strony kierowcy mamy dwa przełączniki, z których jeden ma numer 838 099X (gdzie X jest literką np. D czy C), a drugi ma numer 838 100X. I tak przełącznik do otwierania szyby kierowcy to 838 099X, a od szyby pasażera to 838 100X. Oba przełączniki z różnymi numerami mają inne gniazda, a co się z tym wiąże i inne wtyczki w samochodzie, także nie ma możliwości błędnego połączenia przełączników (taka sama łopatologia jak przy składaniu komputera ). Co do wypowiedzi Lewy'ego, że pozamieniał miejscami, to moim zdaniem nie jest to możliwe w Megane I (nie wiem jak jest w Megane II). Ale jak pozamieniał w Megane I to musiał wepchnąć na chama albo porozcinać końcówkę przełącznika. Pozdrawiam Szurasek
  4. Witam. Zastanawiałem się nad tymi wycieraczkami XTRM'y ale cena jest trochę wygórowana (choć z drugiej strony za jakość się płaci 125 złoty za komplet do Megane I). Ale zastanawiałem się nad wycieraczkami firmy V-Cap, które wyglądają identycznie do wspomnianych wyżej XTRM-ów, a cena tych wycieraczek jest o połowę mniejsza (64 złote za komplet, choć nie koniecznie jakość ich jest porównywalna z XTRM). Facet w sklepie twierdzi, że V-Cap są lepsze niż XTRM'y ale wiadomo, że jak każdy sprzedawca aby sprzedać cokolwiek jest w stanie powiedzieć, że jest zbawicielem świata . Na allegro widziałem mnóstwo pozytywnych komentarzy na temat tych wycieraczek i ciągle ludzie je kupują. Macie jakieś doświadczenie odnośnie tych wycieraczek, testowaliście je? Pozdrawiam Szurasek
  5. Czy ktoś się orientuje jaka jest różnica w przełącznikach do regulacji szyb w Megane. Otóż zakupiłem na allegro cały panel z dwoma guzikami do otwierania szyb oraz joystik do regulacji lusterek. Zakupiony przełącznik ma numer (na czerwono z boku guzika): 838 100G , natomiast jak rozebrałem przełącznik w pomim samochodzie to okazało się ze jest tam ten sam numer tylko ze na końcu jest C zamiast G (838 100C). Czy może ktoś się orientuje jaka jest różnica między tymi dwoma oznaczeniami i czy będzie jakiś problem jak zamontuję przełącznik z literą G zamiast C? Jak sprawdziłem przełączniki mają kolejene numer i tak pierwszy z nich ma 838 099G i drugi 838100G. W moim samochodzie zepsuł się ten drugi (tak stwierdził elektryk) i zakupiłem na allegro inny, wposmiany wyżej. Czy moze mi ktoś pomóc w tym temacie?? Pozdrawiam Szurasek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!