Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omen1989

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 2004
  • Silnik
    Benzyna 1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    75
  1. Wyjdzie:) Z tym, że napis teraz nie jest Magenu tylko Megenu:) Sorki, wystarczy obrócić "u" do góry nogami i zamienić miejscami z "e":)
  2. Hehe pytanie dość niestandardowe:) Kupiłem autko, które ma poprzestawiane literki na tylnej klapie. Zamiast megane jest magenu. Trochę to razi;] Chciałbym zapytać czy wg was jak odkleje te literki i poprzestawiam spowrotem to czy klej będzie dobrze trzymał i czy ew. literki nie odpadną a także czy literki da się z łatwością odkleic? /0cool: przeniosłem do odpowiedniego działu.
  3. odświeżam temat.... tak więc, olej wymieniłem już jakiś czas temu. Znów przez jakiś czas było ok. Teraz auto mimo, że nie pokazuje żadnych błędów zaczyna przerywać. Jakiś tydzień temu było to tylko na jedynce. Teraz czasem i na dwójce, a jak mu się coś przypomni to dziwnie wibruje nawet na wyższych biegach. Na niższych biegach gdy dodaje się gazu to auto tak jakby szarpie. Co to może być Panowie? Coś czuję, że znów mnie czeka wizyta w serwisie i kolejnych parę stówek z głowy... eh;/
  4. Dziś ni z tego ni z owego otrzymałem komunikat o nie zamkniętym bagażiku (chyba). Chyba poszedł czujnik, bo wszystkie drzwi sprawdziłem jak i bagażnik. Samochód nie chciał odpalić dopóki nie włożyłem mu karty do czytnika. Jeżeli okaże się, że faktycznie czujnik poszedł no to oczywiście wymienię, no ale nie da się tego zrobić z dnia na dzień. Stąd też moje pytanie, czy można jakoś wyłączyć wyskakujący komunikat ("boot open") gdyż poza nim nie mogę korzystać z funkcji komputera. Aha i pytanie drugie czy czujniki w bagażniku i w drzwiach są takie same? Szukam właśnie czegoś sensownego na allegro ale widzę tylko drzwi.
  5. Nie wiem sam co to była za sonda, ale w każdym razie koleś powiedział, że gówna nie będzie wkładał i jak coś robi to porządnie. Zapłaciłem za nią jakieś 240 zł bodajże. Samochód wczoraj odebrałem. Póki co chodzi ok. Koleś tylko powiedział, że coś z olejem było, bo na siateczce i gdzieś tam jeszcze poznajdywał takie poprzepalane grudy oleju. Poczyścił wszystko gdzieś tam przedmuchał i jest ok jak na razie. Jest teraz komunikat o zmianie oleju, która de facto powinna nastąpić za jakieś 1,5k km, więc nie wiem czy ktoś wcześniej jeździł na kiepskim oleju, czy w ogóle przylepił karteczkę z wymianą dla picu przed sprzedażą auta.
  6. dzięki wielkie, kurcze przez te wszystkie awarie można się bardzo dużo nauczyć:) nie zmienia to faktu, że muszę odwiedzić mechanika od rozrządu... Dodano: 13 wrz 2011 - 11:55 Witam was, samochód od 2 tygodni przebywa w warsztacie... okazało się jak twierdzi mechanik że po wymianie czujnika położenia wału wciąż jest coś nie tak. Traf padł na kzfr (wymieniałem mże z 1 msc temu!). Rzekomo nie cofa się tak jak powinno, nie wiem jak ma się cofać bo sięna tym nei znam. Czy możliwe jest by koło to padło poprzez złe jego zamontowanie? Czy możliwe aby fabrycznie nowe koło było wadliwe (jeździło ok jakiś czas) . Czy wreszcie możliwa jest reklamacja towaru nieposiadając paragonu zakupu?;p
  7. Wybaczcie, ale nie jestem mechanikiem ani też miłośnikiem majsterkowania, więc nie znam się na tym, ale wytłumacz mi proszę co taki zabieg daje? Ew. gdzie dostać taki (dystans?- czy jak to sie nazywa).
  8. @pawelsonx Nie zrozumiałeś mnie, pierwsza sonda była zdiagnozowana. Faktycznie rypła. Co to znaczy wkręcić przez dystans?
  9. już to widzę, jak mi koleś płaci za katalizator, który zespuł się z jego winy.... ps. miałem już taką jazdę, że chwilowo palił za dużo benzyny, więc to pewnie wszystko się ze sobą łączy..
  10. czujnik w ogóle jest nieszczelny i dostał się do niego olej.... Jeżeli chodzi o katalizator... w wyniku czego może zostać zalany benzyną czy olejem??
  11. no nie wiem czy dobrze, w końcu się na tym nie znam, jednak przez jakieś 2 tygodnie nic się nie działo, więc chyba było ok..... a ten katalizator to już chyba sie powiesze....
  12. Poddaję się drodzy forumiwicze.... wytrzymałem z tym autem 2 miesiące.... Zacznę od tego, że jakieś 2 tyg. temu robiłem: 1. Cały rozrząd 2. Koło zmiennych faz rozrządu 3. Wymiana sondy lambda Teraz mam masakrę, auto gaśnie na niskich obrotach, nie chce nie raz w ogóle odpalić, nie da się tym jeździć, bo nie wiesz kiedy zatamujesz ruch na drodze, a jak dojeżdżam do końca podporządkowanej to napierdzielam gaz na luzie żeby tylko nie zgasł! Byłem właśnie na clipie. Efekt: - sygnał czujnika wałka rozrządu - obwód regulacji faz rozrządu - katalizator Przecież to jest nienormalne! Powiedzcie mi tylko, czy jeżeli koleś dał mi gwarancję na rozrząd to da gwarancja obejmię 2 błędy z clipa?? Powiedzcie mi też czy jeżeli był błąd katalizatora to oznacza to jednoznacznie, że kat. do wymiany?? Nie... nie mam sił. Zrobię to i sprzedam w ch*lerę!
  13. a spaliny? ja przy pierwszym razie z sondą miałem czarny dymek z tłumika....
  14. @marcin.ab a masz problemy z przyspieszeniem czy spalinami?
  15. no właśnie nie mam innych objaw jak na razie, poprzednio tracił na mocy, zamulał i puszczał śmierdzące spaliny:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!