Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MeggyKrakow

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    145
  1. Witam! Chciałbym się Was zapytać o możliwe przyczyny wydobywania się dziwnego dźwięku podczas jazdy (nie wiem jak mógłbym opisać rodzaj tego dźwięku, ale jedyne określenie które przychodzi mi na myśl to metaliczne chrobotanie :D ). Dźwięk ten występuje zazwyczaj na 4-tym lub 5-tym biegu, ale tylko gdy autko swobodnie się toczy bez dodawania gazu lub podczas jazdy z niewielką ilością gazu. Przyspieszając, dźwięk zupełnie zanika. Doradźcie mi proszę od czego zacząć poszukiwania - jakieś łożysko na skrzyni lub gdzieś indziej?? A może poduszka pod silnikiem - zauważyłem że jestem nim w stanie dość sporo poruszyć siłą własnych rąk, przesunięcie nawet powyżej 1 cm :/ Za wszystkie sugestie bardzo dziękuję i serdecznie Was wszystkich pozdrawiam!
  2. Dziękuję za pomoc. Przyuczenie szyb (bo okazało się że problem dotyczy nie tylko 1, a w sumie 3 szyb) pomogło. Aha, przyuczenie zadziałało dopiero po przytrzymaniu nie tylko w górnym położeniu, ale również w dolnym. Dzisiaj po południu zajrzę do drzwi od strony pasażera. Być może uda mi się ustalić gdzie leży problem
  3. Witam! Chciałbym prosić Was o pomoc/sugestie w związku z awarią systemu opuszczania szyb w Megane II 1.6 16V. Od dwóch dni przestała działać szyba od strony pasażera z przodu, brak reakcji na sterowanie zarówno od strony pasażera jak i kierowcy. Dzisiaj zaczęły się także problemy z szybą od strony kierowcy, mianowicie szyba opuszcza/podnosi się "skokami" około 3-4 cm. Od czego zacząć, gdzie szukać przyczyny i ewentualnie na jaki koszt naprawy się nastawić, w momencie gdy nie będę tego problemu w stanie sam wyeliminować? Pozdrawiam
  4. Czyszczenie, doginanie, przepinanie już były testowane i nadal nic. Słyszałem jeszcze żeby podczyścić wszystkie styki żarówek (nie wiem dokładnie jak to nazwać). Co myślicie?
  5. Niestety nie, bo do tego potrzebne klucze torx-gwiazdka, a takich nie posiadam. W wigilie nie pójdę pożyczać :)
  6. Witam! Mam problem z Renault Scenic 2001, 1.9 DTi. Jaka może być przyczyna przebicia podczas włączania kierunkowskazu lewego. Problem objawia się przygaszaniem światła stop z tyłu za każdym razem gdy pulsuje kierunkowskaz. Poza tym na tablicy rozdzielczej pulsuje pomarańczowy znaczek świateł przeciwmgielnych. Czyszczenie styków oraz przepięcie wtyczki do górnego gniazda nic nie dało. Problem nadal jest taki sam.
  7. Przepraszam, że trochę odgrzebane... Autko kupiłem, jak na razie jestem bardzo zadowolony :) Nic się póki co nie psuje, nic nie stuka, ogólnie w porządku. Oby tak dalej :) Wesołych...
  8. Hmm, czyli faktycznie się może wycierać :/ A co do licznika, to podejrzewam, że w "mojej" też będzie kręcony. Jutro serwis i być może zakup Pozdrawiam i dzięki za wszystkie opinie...
  9. A całkiem z innej beczki. Czy prawdą jest, że w Megane II dość szybko wyciera się kierownica i dźwignia zmian biegów??
  10. Czy Waszym zdaniem cena 18,500 za Megi z 2004 r. nie jest odrobinkę wygórowana??
  11. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi w tym temacie. Sporo mi pomogliście i myślę, że w przyszłym tygodniu dojdzie jednak do zakupu tego samochodziku (o ile oczywiście autko przejdzie pomyślnie testowanko w ASO). Mam jeszcze pytanie - czym objawiać będą się padnięte cewki oraz czy rozsądnym będzie wymienić je na dzień dobry (zapobiegawczo) o ile to tylko nie jest jakiś wielki wydatek, gdyż zaraz po zakupie zastanawiam się nad: wymianą rozrządu i KZFR, filtrów, oleju, klocków itp. oraz ewentualną właśnie tych cewek na cewki firmy BERU (raczej sprawnych cewek - nawet sagemowskich nie będę wymieniał, ale chciałem wiedzieć orientacyjnie), żeby autko było gotowe do jazdy... W razie czego proszę o podanie kosztów powyższych operacji. Pozdrawiam
  12. A co z elektorniką? Słyszałem, że również tutaj zdarzają się problemy...
  13. Czyli po wymianie cewek na BERU, ten problem już raczej nie występuje?? A co z KZFR?? Czy w tym momencie zamienniki są już pozbawione wady która występowała wcześniej, czy nadal po wymianie należy liczyć się z tym, że prędzej czy później problem wystąpi ponownie??
  14. Witam! Przymierzam się do zakupu Renault Megane 1.6 16V z 2004 roku i już niemal byłem na nią zdecydowany gdy nagle natrafiłem na wątek o ZKFR czyli zmiennych kołach faz rozrządu. W związku z tym mój hurraoptymizm troszeczkę przygasł, a ja sam nie wiem co dalej robić. Autko zostało przeskanowane przez znajomego blacharza (oczywiście poprawki blacharskie są, ale nie szkodliwe), następnie przebyliśmy tym autkiem kilka kilometrów (żadnych stuków i warknięć w silniku, żadnego pukania podczas jazdy po dziurach). W związku z tym mam do was kilka pytań: - czy ZKFR naprawdę daje tak mocno popalić posiadaczom 1.6? - czy każda MII 1.6 posiada ZKFR? - czy cewki Sagem faktycznie dają w kość? Na koniec najważniejsze pytanie - czy ww problemy eliminują to autko, czy po prostu jest to kwestia trafienia z modelem i jak duże prawdopodobieństwo tego, że właśnie mnie może to spotkać? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!