Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

burkots

Użytkownik
  • Postów

    182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Dacia Duster kiedyś MEGANE II PH I
  • Silnik
    1.5 kiedyś 1.9
  • Przebieg (tys.km)
    85000
  1. Ctrl + v z innego postu: 1. naklejki na progach przy tylnych drzwiach 2. dobrze spasowane nadkola ze zderzakiem 3. plastiki na komorze silnika 4. 2x karty 5. jak DCI to info o turbo = jak regeneracja to rachunek, bo ok 130k km wymagana regeneracja i pompa oleju Poszukaj na forum - chłopaki sprzedają sprawdzone MII
  2. Brak przebiegu - myślę, że ok 300k km. Ctrl + v z innego postu: 1. naklejki na progach przy tylnych drzwiach 2. dobrze spasowane nadkola ze zderzakiem 3. plastiki na komorze silnika 4. 2x karty 5. jak DCI to info o turbo = jak regeneracja to rachunek, bo ok 130k km wymagana regeneracja i pompa oleju Poszukaj na forum - chłopaki sprzedają sprawdzone MII
  3. swego czasu jak miałem MII to co miesiąc musiałem "dokrecać" kierunek tj. żarówke aby zaczęła świecić. Przypadłość wytłumaczyłem nierówną drogą i drganiami silnika - raz/miesiąc 2min poprawy i ok. W twoim przypadku - pewnie zmiana temp ma wpływ na plastik i to się dzieje, spróbuj dokręcić, ale delikatnie że nic nie urwać...
  4. 1. naklejki na progach przy tylnych drzwiach 2. dobrze spasowane nadkola ze zderzakiem 3. plastiki na komorze silnika 4. 2x karty 5. jak DCI to info o turbo = jak regeneracja to rachunek, bo ok 130k km wymagana regeneracja i pompa oleju
  5. poszukaj innego... coś dziwnego - radio bez CD z klimatronikiem i w kremowej kolorystyce... auto conajmniej 250k km
  6. Poszukaj innego - max mina... autko z tego rocznika to minimum 15k zł. Auto max zaniedbane od zewnatrz - wg mnie wiele wgniecen i zarysowań. Kolor wnetrza też taki występował.
  7. Masakra... auta tak odpicowane to nawet w salonie Ferrari nie stoją... jeżeli taka igła to dlaczego znajomy sprzedawcy nie kupił..., po foto nie doszukałem sie naklejek na progach, foto tak świeci, że aż oczy bolą... Wg mnie auto 3x kręcone lub popowodziowe :D
  8. 2 lata temu tak miałem w MII przy ok 5stopniach celsjusza i porannym odpalaniu. Wymiana akumulatora pomogła.
  9. turbo, pompa oleju i pakiet startowy - cena ok 2,5k zł i na spokojnie mozna jezdzic jak nic innego nie wyjdzie. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Tomik
  10. Nie jestem mechanikiem, ale o turbo moge doktorat pisać... :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sprawdzenie wg mnie: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ w MII 1,9 zaczynała pracować i "gwizdac" przy 2,3k obrotów. W Dacii 1,5 zaczyna dopiero przy 2,7k ale auto ma dopiero 40k zrobione więc ani jej nie słychać - trzeba się wsłuchać. Nie może być białego dymu, bo świadczy to o spalaniu oleju. Może się zdarzyć turbo dziura ale to poszukaj w google co to jest. Wg mnie turbo mi pompa do roboty - 1,5zł w sumie niż później 5k zł i dramat na drodze... Chyba, że sprzedający ma dokumentację robocizny turbo z pompa oleju to wtedy brać - zostaję jak coś wtrysk i koło dwumasowe (osobiście nic z nim nie robiłem) Auto na miasto lub co tydzien 100km to wystarczy Ci benzyna - ropniak bardzo dużo kosztuje - naprawa: wtrsyki itp a auto z 200k km jest "wyjechane" i tak czy tak to Cię nie ominie... Regulamin pkt. 5.9 - Enter Tomik
  11. 1. Brak org radia 2. Dodatkowe naklejki na rączkach dzrwi + cetralnym wyświetlaczu - może być większy przebieg (duże zużycie) 3. Po foto dokłądnie nie widać - spr naklejki na progu przy tylnym kole 4. Turbo - pompa oleju do dokładnego spr, ja osobiście przy MII regenerowałem turbo z pompą 1500zł, bo później koszty do 5k zł
  12. 1. niskie zużycie paliwa, 4,4l/100km <--- facet chyba tylko z górki nim jeżdzi, spalanie ok 5-5.5 to OK. 2. Jeżeli z PL auto i ma papiery to można się zastanawiać - ogłądać na real, bo po foto niebardzo coś widać. 3. Turbo + pompa oleju do sprawdzenia - czesto w 1.5/1.9 dci z tym są problemy.
  13. Sprzedałem, kupujący zafascynowany stanem technicznym... :)
  14. 1. naklejki z tyłu na progach 2. auto powyżej 150k km - wymagana regenracja turbo z pompa oleju 3. jasna półskóra - wyciera sie na czarny - jeżeli jest "niewytarta" przy 150k km to coś jest nie tak 4. szpary między częściami blacharskimi
  15. Ze swojego doświadczenia: przy regeneracji turbinki dołożyłem 400zł i wymieniłem pompe oleju. Często to nie turbo jest wadliwe tylko pompa która uszkadza turbo...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!