Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kanar666

Użytkownik
  • Postów

    834
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    2.0 dCi 16V M9R
  • Przebieg (tys.km)
    150

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

1706 wyświetleń profilu
  1. Do 2.0dCi wchodzi tylko 2.4L??Potwierdzi mi to ktoś bo coś mi się wierzyć nie chce :P
  2. Jeśli masz koła na 4 śruby to kupisz praktycznie z każdej firmy tarcze i klocki,a jak na 5 śrub to jest nie wiele firm,tak było 4 lata temu nie wiem czy nic się nie zmieniło.
  3. To są ceny w serwisie,normalnie to z Boscha widziałem po 80zł do mojego motoru.
  4. Też jestem tego zdania no ale cóż,to jest właśnie ASO :P
  5. Teraz to ja też już mam 7V :P Rachunek wygląda następująco: - diagnostyka komputerowa CLIP z weryfikacją błędów 124,25zł - wymiana 4 świec żarowych 64,82zł - przeprogramowanie komputera wtrysku 113,44zł - komplet świec żarowych 414,94zł
  6. Dzisiaj mnie właśnie spotkał taki objaw,ale wyczytałem też że pomaga odcięcie prądu,odłączyłem więc klemy na kilka godzin i po podłączeniu z powrotem wszystko wróciło do normy.
  7. Tak,plus diagnoza i takie tam :P Jak chcesz to mogę ci dokładnie wyszczególnić rachunek co i za ile :)
  8. Auto wyjechało z ASO z zapłatą 717zł,ale jak na razie wszystko OK,poczekam na większe mrozy :)
  9. Podepnę się,orientuje się czy mając Hands Free i podczas jazdy nie mając karty w slocie bateria będzie padała szybciej??
  10. Właśnie tak przeszukuje internet i też nie znalazłem. Wyczytałem dodatkowo że świece 7V montowano od 12.2006 a moje auto jest z 02.2006 i jeszcze załapałem się na 11V/12V.
  11. Podepnę się pod temat,przyszło mi też wymieniać świecę,zrobiłem to po za ASO bo wiadomo taniej,niestety wymiana świec nie pomogła i dalej miałem problem z rozruchem i udałem się ostatecznie do ASO,problemem okazało się że miałem złe świece,trochę nie moja uwaga bo zasilanie było na 11 czy 12V a kupiłem 7V bo tak było według katalogu,teraz ASO mówi że Renault nie produkuje świec 12V tylko 7V i do tego muszę przeprogramować sterownik świec, Mam pytanie do was,spotkał się ktoś ze świecami 12V do Megane II ph II 2.0 dCi 150KM??Taniej było by kupić 12V niż kupować 7V i przeprogramowywać sterownik. Od razu uczulę pozostałych żeby zwracali jakie świece kupują,będąc na serwisie stwierdzili że kawałek z jednej świecy (końcówka żarnika) się przepaliła i wleciała do 3 cylindra,strzeże to teraz już nic nie zrobię bo nie wiem kiedy się ona upaliła,mam tylko nadzieje że bardzo mały kawałek się upalił i żadnych szkód mi nie narobi,jeszcze świecy nie widziałem,zobaczę jak odbiorę auto.
  12. Zatankowany do pełna i najniższa norma jaką zdołałem do tej pory uzyskać :!: 5,88l/100km :!:
  13. Założone opony zimowe ;) Można rzec że w ostatniej chwili ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!