Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lionel2000

Użytkownik
  • Postów

    640
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

28 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic III ph III
  • Silnik
    1,6 dci R9M
  • Przebieg (tys.km)
    170

Profil

  • Zainteresowania
    Zawieszenia samochodowe, sport,

Ostatnie wizyty

2050 wyświetleń profilu
  1. Felga, feldze nie równa. Dwa ogłoszenia poniżej: 1. LINK 2. LINK Zwróćcie uwagę na kształt profilu z otworami. Te z pierwszego linku są wyprofilowane na zewnątrz a te z drugiego do środka. Tak więc 15" może będzie pasować, ale nie każda.
  2. Te samochody dzieli przepaść cenowa i wyposażenia. Meganka z LPG kosztuje 32 tyś. ale jest do niej jakaś historia i pewnie przebieg można zweryfikować. Swoją drogą cena jest trochę przesadzona, ale auto od prywatnego właściciela więc może faktycznie zadbana jest. Drugie ogłoszenie kusi niską ceną i dobrym wyposażeniem, ale pewnie nie ma do niego żadnej historii. Auto jest zarejestrowane w PL więc ktoś musiał kasę wyłożyć na opłaty. Ciekawe kiedy była sprowadzona do kraju? Najlepiej zobaczyć oba i sobie ocenić, bo zdjęcia nie zawsze oddają stan faktyczny. Daleko od siebie nie stoją.
  3. Alusy są OK, nic tam nie ma nadzwyczajnego, ale poprzeczki są dość głęboko osadzone (ET36) więc pewnie dlatego felga nie dotyka zacisków. Raczej nie znajdziesz tak wyprofilowanych stalówek 15" więc jedyna opcja to 16".
  4. Jak najbardziej jest taka możliwość LINK Nawet jeżeli producent jej nie stosuje to można wyciszyć na własną rękę.
  5. W takim razie dodatkowo lakierowanie błotnika i cieniowane drzwi, ale na pewno można zrobić to taniej. Zachowaj te zdjęcia bo przy sprzedaży będą mierzyć i wyobrażać sobie bóg wie co.
  6. Z tego co widzę uszkodzenie jest tylko na zderzaku który jest z tworzywa. Czytaj kolor zawsze się będzie różnił względem błotnika. Moim zdaniem nie ma potrzeby lakierować błotnika. 1400 netto to jakaś kwota zaporowa, ale tyle liczą w autoryzowanych serwisach. Poszukaj czegoś za miastem, takie lakierowanie powinno się zamknąć w 600 zł brutto.
  7. Do felg aluminiowych są śruby samocentrujące (stożkowe, lub z "pływającym kołnierzem). W zależności od typu felg stalowych można je stosować, aczkolwiek nie jest to zalecane. Natomiast nie powinno się stosować kulistych do felg aluminiowych. Co do problemu kolegi @Bartson nie ma większego znaczenia.
  8. Możesz wrzucić zdjęcie, bo wygląda na to że felgi Alu mają jakieś modyfikacje i dlatego pasują. To co na pewno pomoże to przejście na felgi 16", jeżeli masz oczywiście możliwość zwrotu opon i felg.
  9. Po kolei bo nie łapię o co chodzi. Ustalmy co i jak. ET to parametr felg nie opon. Standardowe ET dla Megane II to ET49 nawet jak założysz mniejsze ET to bedzie pasować bo felga wysuwa się na zewnątrz. W tej wulkanizacji nie powiedzieli Ci co jest nie tak?
  10. W pełni się zgodzę tylko ile takich aut ląduje na rynku wtórnym? 2%? Reszta rozchodzi się po rodzinie lub znajomych. Ewentualnie zostaje pozostawiona w rozliczeniu (ASO) gdzie schodzi na pniu. Sam osobiście mam taką książeczke z tym że mechanik jest moim dobrym kolegą i wbije mi w nią co będę chciał bez mrugniecia okiem. Wiem że nie o to chodzi, ale pewnie jest gro nieuczciwych sprzedawców, oni mają swoje warszaty gdzie zostawiają grubą kasę więc pewnie nie ma problemu z spreparowaniem takiej książeczki. Tak więc nawet jeżeli jest dokumentacja to trzeba zachować czujność. Ostatnio podczas kupna auta wyszła sprawa rozrządu gdzie była świerza wklejka pod maską a nie było żadnej informacji w ASO że był robiony. I teraz wierzyć czy nie? Może zrobili ale sam pasek itd. Auto używane jest zagadką któą trzeba odgadnąć, a jeżeli znaków zapytania pojawia się za dużo to poprostu lepiej odpuścić.
  11. Ta 16'ka jest typową felgą Renault stosowaną w Megane/Clio/Modus itd. szerokość felgi 6,5cali otwór centrujący 60,1 odsadzenie ET 43 Będzie wyglądać jak ta LINK
  12. Takie rzeczy są rzadko spotykane, bo jeżeli producent zaleca wymianę co 30 tyś. km auto jest na gwarancji to nikt nie będzie wykładał ekstra kasy na szybszą wymianę. Szczególnie na Zachodzie gdzie nikt nie bierze ślubu z autem tylko co 5 lat, wymienia na nowe. W Polskich warunkach to raczej utopia bo nawet jeżeli ktoś wymienia co 10 tyś. km to pewnie robi to we własnym zakresie i musisz wierzyć mu na słowo.
  13. 205/55 R16 ->LINK Nic nie będzie obcierać przy założeniu że 16'tki mają takie same ET. Generalnie felga 16" może być szersza o 0,5" ale to nie powinno mieć wpływu.
  14. Dokładnie jak @krzychu73 pisze lepiej mieć pewne auto przed liftem niż niewiadomego pochodzenia po. SCIII PHIII występował po 2013 ale tylko w krótkiej wersji. Natomiast były to przeważnie najuboższe wersje wyposażenia. MIII PHIII będzie miała lepsze wyposażenie np. LINK, aczkolwiek tych aut jest również niewiele na rynku.
  15. Jest kilka egzemplarzy LINK W szczególności podoba mi się ten z Holandii z LPG LINK. Ma instalację G3 jedną z najlepszych na świecie. Wtryski wytrzymują do 300 tyś km. Raport znajdziesz tu LINK lub dokładniejszy możesz sobie kupić. Holendrzy robią solidny serwis więc auto powinno być w bdb stanie. Ewentualnie rzuć okiem na krótkiego, tam już jest większy wybór LINK Osobiście odradzam Ci 1,4Tce, ze względu na duże ryzyko poważnych i kosztowych awarii. 1,2Tce zostało poprawione po 2014r. więc raczej będzie poza Twoim budżetem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!