Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

antonescu

Użytkownik
  • Postów

    263
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II , Megane III
  • Silnik
    1.6 16V 1.4 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnie wizyty

627 wyświetleń profilu
  1. Kłótnia zupełnie niepotrzebna, wystarczy spojrzeć do instrukcji obsługi radia. W Megane 3 ph2 przewijanie kontaktów i wybieranie numerów jedynie z poziomu radia.
  2. Ciekawy ten business line, jakaś wersja budżetowa dla niepalących.wojtekw21, z zapachem tak już jest, że łatwo nie znika. Poszukaj starych przepisów typu rozsypanie kawy czy soda oczyszczona.
  3. jak to nie ma? Zapalniczka była w opcji razem z popielniczką, w nowych megankach też tak jest. Zapalniczka powinna być w gnieździe przy drążku zmiany biegów.
  4. Mar nie znam. Wujek google też nie zna. Lepiej kupić komplet czyli kompletną tarczę niż się mocować z wybijaniem i wbijaniem łożyska. Podjedź do jakiegoś mechanika niech rzuci okiem, może faktycznie trzeba dokręcić, tylko dlaczego jest poluzowane?
  5. Zygmunt Małek, racja. Tylko realia są takie, że tabliczka "przecena opon starych" jest zmieniona na "promocja+gratis" i ludzie się na to nabierają. Kolejna sprawa to zapis rocznika na bieżniku. Dopóki wyraźnie wielką czcionką nie będzie to wybite nadal większość ludzi nie będzie wiedziała, że opony mają coś takiego jak data ważności.
  6. w Polsce? To ciekawe, znam wiele osób uważających 4 letnią oponę za prawie nówkę. Tylko patrzeć jak w dziale sprzedaży pojawią się teraz prawie nówki z zapasu.
  7. coś takiego to tylko do utylizacji się nadaje.
  8. Po ostatnich deszczach problem w mojej megi powrócił. Wszystkie odpływy sprawne okazało się, że woda przecieka po osłonce kabli silniczka wycieraczek i przez odklejoną szybę. Znaleziono też dziurę w rurce odpływowej, prawdopodobnie zrobiona przez aso, jakiś cymbał udrażniał na chama twardym drutem. Chyba za długo mam już ten samochód, przez 7 lat spokoju zaczyna pokazywać pazury.
  9. czyzyk2, tak właśnie robisz. Przy okazji sprawdź to o co prosiłem w poprzednich postach.
  10. Czy nikt nie pomoże? Wystarczy odpiąć akumulator, ściągnąć poduszkę i miernikiem zobaczyć czy jest przejście między jednym kabelkiem poduchy a jednym kabelkiem z seryjnych przycisków.
  11. Uważam wielosezonówki za dobry wybór na nasze krajowe warunki gdzie głównym problemem jest błoto pośniegowe. Z własnego doświadczenia podczas zimy w Focusie miałem dunlopy całosezonowe, zero problemów mimo walniętego tylnego zawieszenia.
  12. to rodzaj wyposażenia i wykończenia wnętrza, nie nazwa czy typ silnika.
  13. Tak się zastanawiam czy to nie jest zwykła prowokacja.
  14. sei08, jasne tylko, że bez podpięcia clipa to głupiego robota. Jeżeli system poziomowania ustawia wiązkę w dół to taki diagnosta podkręci ją maksymalnie do góry i sprawa załatwiona. Nie tędy droga. Ustala się punkt wyjściowy na komputerze i dopiero wtedy się reguluje światła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!