Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Darek37

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://csw-leczna.pl

Samochód

  • Auto
    Megane Combi
  • Silnik
    1.4 16 v +gaz
  • Przebieg (tys.km)
    300

Profil

  • Zainteresowania
    sport
  1. Fight is my religion

  2. Witam ponownie po dłuzszej nie obecnosci na forum ,jednak stara miłości nie rdzewieje powrót do ulubionej marki Renault z tym ,że tym razem padło na Laguna IIPhI 1,8 16v.
  3. Dziękuje wszystkim za bycie w gronie formułowiczów Renault Megane i czas spędzony na tym forum , jesteście wspaniałym gronem przyjaciół ktore wspiera się i pomaga sobie w trudnych przypadkach i nie tylko . Niestety przyszedł czas na zmianę samochodu kupno większego i zmiana marki,choć Meganka pozostala jeszcze u mnie ale troszkę uszkodzona po ostatnim wyjezdzie na Mistrzostwa Europy , zawsze będe chwalił i zachęcał wszystkich do kupna tej marki bo naprawdę warto mieć ten samochód .w moim przypadku Megi okazałą się super samochodem ,który zawiózł mnie wszędzie z zawodnikami i nie tylko. Dziękuje wszystkim moderatorom userom zwykłym uzytkownikom forum , życzę wszystkim autkom miliona przejechanych kilometrów.
  4. Tu masz kupe informacji o instalacjach gazowych ,poczytaj bedziesz wiedzial co i jak http://megane.com.pl/megane-i-phii-pytanie...16v-vt11826.htm
  5. Montaż instalacji gazowej w tym silniku ,przy moich średnich miesięcznych przebiegach zwróciła mi się po 8 miesiącach eksploatacji.Czyli przy dzisiejszych cenach benzyny warto założyć instalację gazową .
  6. Ja robiłem klimę dziś w Lublinie ,nabicie i odgrzybienie ozonem w warsztacie to kwota 180 zł . brakowało około 270 g wiec klima schładzała dostatecznie . po uzupełnieniu czynnika temperatura spadła po 5min 15 s do 11 ,2 stopnia w samochodzie gdzie na dworze było wg termometru 28 st c .Klima ręczna jak znajdę czas to wrzucę skan wydruku na forum. Odp dla Sroqraf Termometr zamontował mechanik przy kratce środkowej ( i przestawił pokrętło aby powietrze leciało do wnętrza samochodu a nie na szybę przednią ) Scan wydruku
  7. Przetoczyłem tarcze z przodu wymieniłem klocki hamulcowe,wymiana oleju przy 206 tys km a i nabicie odgrzybienie klimy.
  8. Typowa usterka tego modelu przerabiałem to rok temu tyle ,ze u mnie prawy amortyzator, nie pamiętam jaki kupiłem ale coś w granicach 180 zł za sztukę.Troszkę problemów z wyjęciem dolnej tulejki zapieczona strasznie ale podgrzanie i poszło,co do amortyzatorów t o musze znaleźć gwarancję jakie zamontowałem bo nie pamiętam.
  9. Decyzję musisz podjąć sam jaka instalację chcesz jeżeli poczytałeś na forum o instalacjach gazowych , ja bynajmniej nie podjął bym się komuś kazać zakładać instalację tej firmy czy tamtej , sam założyłem BRC podjąłem taką decyzję i nie żałuję. weź sobie kartkę napisz plusy i minusy instalacji X instalacji Y i podejmiesz decyzję. O BRC masz test napisałem plusy i minusy aby ktoś mógł przeczytać i porównać z inna instalacją . Uzupełnię jeszcze test zasadności założenia BRC w kombiaku z silnikiem 1,4 jak będę miał chwile bo parę rzeczy poprawiałem
  10. http://megane.com.pl/megane-i-phii-pytanie...d5656b7a145507f http://lpg-forum.pl/index.php
  11. Po roku się zerwał złośliwość rzeczy martwych,a na poważnie jeżeli jeździłeś z klimą przez lato to pasek poddany jest dużym obciążeniom wspomaganie, alternator, klima (rozciąganie i kurczenie w nocy)choć nie pamiętam już właściwości gumy , ale czasami się zdarza pęknięcie paska wielorowkowego ,moim zdaniem przyczyn może być wiele .Załóż nowy i obserwuj jak coś się będzie działo to szukać przyczyny w osprzęcie wspomagania alternatora ewentualnie klimy .
  12. Czy kicha nie powiedział bym każdy samochód ma jakieś wady nawet nowy po roku schodzi lakier płatami (przypadek Passata) wiec coś się znajdzie ,co do KIA zajeździłem dwa modela KIA i muszę przyznać ,że nie miałem większych problemów PRIDE mały samochodzik ważył zaledwie 800 kg a silniczek 1,3 wiec szło to jak torpeda na światłach zostawiało się naprawdę niezłe fury kupiłem jak miał 80 tys sprzedałem jak było 220 tys i widzę dale zapitala,w tym okresie problemy z łożyskiem koła tylnego tylko i wyłącznie i Shuma piękny wozik wygodny cichutki po czołówce wyszedłem tylko z zadrapanym palcem ,aż szkoda mi go było ze poszedł w odstawkę no ale trudno.faktycznie minusem sa części blacharskie w przypadku Shumy cholernie drogie, ale powiem tak jak ktoś się nie boi KIA tym jeździł wie co to są za samochody to to kupi i będzie zadowolony, sam osobiści szukałem Shumy aby kupić i zajeździć ja na śmierć ale pozostałem przy Megance sentyment do francuzów.
  13. zgadza się (swego czasu jeżdziłem Ptotonem 420 sl z 2 L silnikiem Diesla piękna sprawa ) maciek zadajesz
  14. Moim zdaniem wyłamałeś zatrzask na którym się trzyma lampka podświetlania tablicy( ja miałem podobnie przy -20 stopniach zachciało mi się wymieniać żarówkę i wyłamałem zatrzask plastikowy) jak zamykałem klapę bagażnika to wysuwała się lampka od podświetlenia tablicy. teraz musisz ją wkleić na silikon lub pokombinować aby się trzymała jakoś.
  15. co to za fura ? [ Dodano: 2010-02-10, 07:46 ] Widzę ,ze niema chętnych do rozwiążania zagadki mała podpowiedz - samochód produkowany przez malezyjski koncern-
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!